BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Poznań okolice
Moje BMW: E21 323iA Baur
Kod silnika: M20B23
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103054
Żeby nie było, że nic się nie działo (zakres prac od 6 marca 2013 do 17 maja 2013 (wyjazd na II ogólnopolski zlot ORR-u - 17-19 Maj Szydłowiec) :D

6 marca nastąpiło "otwarcie sezonu" 2013, odpaliłem rekinka i pojechałem umyć garażowy kurz
Obrazek
Mały pasażer na gapę oczywiście ze mną.
Obrazek
Później do salonu BMW żeby pozamawiać potrzebne części, pasażerce wpadł w oko model 328 ;] na inne nowsze nawet nie spojrzała.
Obrazek

Zimowy okres obfitował w bardzo udane zakupy, na początek kilka zmian:
Komplet nowych wycieraczek na początek
Obrazek
Komplet tarcz, klocków i szczęk na tył (omyłkowo dostałem w komplecie klocki do e30)
Obrazek
Komplet tarcz i klocków na przód
Obrazek
Rozrząd
Obrazek
Filtry
Obrazek
Uszczelki
Obrazek
Nieudana próba obszycia kierownicy Alpina
Obrazek
Tak wyglądała przed:
Obrazek
Świece
Obrazek
Końcówki drążków
Obrazek
Odbojniki
Obrazek
No i "wisienka na torcie" - komplet zderzaków
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na jesień montowałem alarm oraz autorski immobiliser, okazało się jednak, że obecnie jest problem z czarnymi czujnikami, nie dosyć, że nie udało się czujek ukryć (mogłyby nie działać poprawnie) to jeszcze okazały się kremowe, więc bardzo oczo...ebne. Firma jednak staneła na wysokości zadania, uznała reklamację i załatwiła czarne czujki, które mi teraz wymienili. Alarm ma funkcję odłączenia czujek wewnętrznych, pozostawiając aktywny alarm na otwarcie drzwi i pokryw (w przypadku pozostawienia auta bez dachu).

Przed poprawką
Obrazek
Oraz na gotowo
Obrazek

Przednia rozpórka po polerce
Obrazek

Brakujące do kompletu elementy zderzaków
Obrazek
Obrazek

Pokrywa zaworów przed i po szkiełkowaniu
Obrazek

Renowacja felg Alpina (wszystkie 80 ramion zostały ręcznie wyszlifowane)
Obrazek
Obrazek

Doszły akcesoria z aso
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nowe sprężyny, teraz mam bardzo duży dylemat z amortyzatorami jakie zastosować :/
Obrazek

Szczęki rozebrane i poszły do odrestaurowania
Obrazek

Koreczki
Obrazek

Zaciski po odrestaurowaniu
Obrazek

Trochę elementów wróciło z ocynku
Obrazek

Kilka drobiażdżków po chromowaniu
Obrazek
Kluczyki w pełnej okazałości
Obrazek
A tak wyglądały przed zabiegiem
Obrazek
Prawie skompletowane części do hamulców....
Obrazek
Kolejne gadżety
Obrazek
Trudno dostępne rarytasy
Obrazek

Felgi mają już podkład
Obrazek
No i opony w pełnej okazałości, wybór padł na Bridgestone
Obrazek

Śrubki w czarnym ocynku, wyszły lepiej niż z fabryki >
Obrazek
Odnowione mocowanie hardtopu w bagażniku (ocynk + malowanie)
Obrazek
Komplet żarówek funkiel nówki, z obecnych zrobię sobie zapasowe
Obrazek
Części cd..
Obrazek
Obrazek

Nieszczęsna kierownica po zdarciu skóry poszła we właściwe miejsce, teraz nareszcie wygląda jak z manufaktury Alpiny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kolejny element wnętrza został wymieniony.
Obrazek

Radyjko kaseciak z epoki oraz schowek na kasety, radio na razie nie montuję muszę naprawić brak dźwięku.
Obrazek

Komplet felg po odrestaurowaniu czeka na montaż
Obrazek

c.d. zmian
Partia śrubek po cynkowaniu (śrubki lamp tylnych, anteny, oraz uchwyty k-jetronica i kilka innych), oraz klucz do kół & podkładka pod koło.
Obrazek

Lampy tylne po "kuracji odmładzającej", podobnie jak migacze przednie.
Pozostałe elementy wyczyszczone pianką a śruby ocynkowałem (zdjęcie wcześniejsze), no i na koniec nowe żarówki.
Obrazek
Obrazek

Pokrywa zaworów już na gotowo po malowaniu.
Obrazek

Zaczepy hardtopa przygotowane do montażu
Obrazek

Trochę pierdółek pod maskę
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj jak to wygląda już pod maską
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

fotorelacja z montażu hamulców

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe emblematy
Obrazek
Efekt na autku... bezcenny
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kilku gum do przodu
Obrazek
Zaczepy hardtopa (fotki przed i po)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zapasówka po odświerzeniu
Obrazek
Nowa pokrywa do bagażnika
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 12:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 85
Lokalizacja: Poznań
Przepiękna :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 12:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Cholera, myślałem, że się te fotki nie skończą :D
Dobra robota ;)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Dużo pracy i serca włożone, ale auto jest tego warte, rodzynek :padam:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przepięknie , kawał dobrej roboty :padam: :padam: :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
piekna czarnulka :ok: praca wlozona w auto nie poszla na marne . :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 6 lipca 2013, 17:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1315
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 46&start=0
WOW :szok: :szok:
A mówia,że tylko baby lubia zakupy ;) Świetna robota, gratuluje !!
Ale koza bedzie dalej :P

_________________
......Zobacz moje BMW......

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 08:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Poznań okolice
Moje BMW: E21 323iA Baur
Kod silnika: M20B23
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103054
Jak będzie wyglądała dalej nie jest przesądzone, cały czas coś przy niej dopieszczam :)

Jak ktoś chciałby zobaczyć na żywo to teraz 19-21 lipca w Kielcach na DUBIT, będzie klub ORR (orr-bmw.pl) miał można powiedzieć stoisko ok.7 aut, w jednym miejscu będzie można zobaczyć mojego rekina i e21 323i Marcina, E21 320 na bbs rs (najładniejsza felga na 800aut na majówce BMW w Toruniu w tym roku), odrestaurowane e24 745ia turbo, e23 oraz dwie e28. Dodatkowo zorganizujemy wystawę kolekcji kierownic do starszych BMW (Nardi Torino, Petri, Italvolanti, Alpina itp.)
Zapraszam w swoim imieniu i kolegów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 09:27 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Strasznie fajnie jest oglądać taką galerię. Felgi i kierownica Alpiny :ok:
Mironi napisał(a):
Jak ktoś chciałby zobaczyć na żywo to teraz 19-21 lipca w Kielcach na DUBIT

hymm.. jakiego dnia najlepiej tam się pojawić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 09:36 
super auto i bardzo mi się podoba podejście właściciela do samochodu :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 11:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Poznań okolice
Moje BMW: E21 323iA Baur
Kod silnika: M20B23
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103054
Kamil_ napisał(a):
Strasznie fajnie jest oglądać taką galerię. Felgi i kierownica Alpiny :ok:
Mironi napisał(a):
Jak ktoś chciałby zobaczyć na żywo to teraz 19-21 lipca w Kielcach na DUBIT

hymm.. jakiego dnia najlepiej tam się pojawić?

Właściwie dla zwiedzających będzie 20-21 lipiec, niedziela będzie "krótsza", więc najlepiej w sobotę 20-tego wpaść, a jeśli niedziela to od rana.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 15:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Patrząc na tego rodzynka nie potrafię znaleźć słów aby wyrazić po pierwsze podziw jak wzbudza we mnie takie podejście do renowacji samochodu, po drugie zazdrość, iż to nie ja jestem jej posiadaczem :D

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 16:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 230
Lokalizacja: Gołdap
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131331
Jestem w szoku ze w Polsce są tacy ludzie z takimi samochodami.


Odnośnie felg. Dlaczego ręcznie szlifowane ? Piaskarka nie taki sam efekt?



Możesz pozwolić sobie na dodatki typu rozpórki, czerwone (obniżające?) sprężyny itp. bez konsultacji z konserwatorem zabytków ? ;>
Czy w ogóle samochody posiadają konserwantów? bo może czegoś nie wiem :D

_________________
Obrazek
Bety krążą po mieście i część twarzy płonie. Bo siedząc na przystanku ty też marzysz o niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 16:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
niewiarygodne :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Super :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Poznań okolice
Moje BMW: E21 323iA Baur
Kod silnika: M20B23
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103054
JELO napisał(a):
Odnośnie felg. Dlaczego ręcznie szlifowane ? Piaskarka nie taki sam efekt?


Nie wiem, może efekt ten sam, w każdym razie trzeba w obu przypadkach dać bardzo dobremu specjaliście, oryginalne felgi alpiny do e21 są dość drogie, a skoro lakiernia podjęła się takiego zlecenia ... to skorzystałem.

JELO napisał(a):
Możesz pozwolić sobie na dodatki typu rozpórki, czerwone (obniżające?) sprężyny itp. bez konsultacji z konserwatorem zabytków ? ;>
Czy w ogóle samochody posiadają konserwantów? bo może czegoś nie wiem :D


Przepisy nie są tak restrykcyjne, dopuszczają możliwość zastosowania 25% nieoryginalnych części, w moim przypadku nie przewiduję odstępstw więcej niż rzędu 1%, niektóre zmiany można nazwać "poprawieniem fabryki" ;) np. Chromowane klamki od e12 zamiast w kolorze nadwozia, wspomniana rozpórka niewątpliwie poza walorami wizualnymi na pewno stabilizuje poprzecznie nadwozie co ma znaczenie w "otwartej kaście", boczki w skórze zamiast w skai bo tak mi się podoba a skóra przyjemniejsza jest w dotyku :D a zawieszenie obniżone też występowało w alpinie b6 (-35 mm), gleby nie planuje ale lekkie obniżenie, żeby poprawić trzymanie się w zakrętach lub przy szybsze jeździe :] W przypadku zawieszenia pozostawiam sobie jeden komplet klasyczny a drugi będzie sportowy, jeden będzie sobie wisiał zapasowy na ścianie garażu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Podziwiam ogromny wkład pracy w to auto, efekt jest niesamowity, dbasz o każdy detal a auto wygląda jakby ledwo co wyjechało z fabryki a nie było już zabytkiem ;)

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 21:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Piękna jest, podejście do renowacji auta godne podziwu. Tym bardziej kole w oczy mały błąd na pomarańczowej naklejce - powinno być chyba "Original BMW Teile", a nie "Oryginal..." :x Aczkolwiek nie miałbym nic przeciwko temu, żebym się mylił i niech mnie wtedy ktoś poprawi :-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Boże jak ja kocham oglądać takie galerie ! :cwaniak:

Diabeł tkwi w szczegółach , co :D ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mironi - BWM E21 323iA Baur 1980r po kilkuletniej renowacji.
PostNapisane: 7 lipca 2013, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Mironi, po ostatnich fotkach to ja chyba już nie chcę parkować obok Ciebie na DubIt

mam jeszcze traumę po parkowaniu obok Marcinowej 323i na germanfescie :D

:)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL