BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 05:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Witam, stary mój setup (tzn STAGE 1 - 394KM 504nM 0,9 bara)
dostepny tutaj na forum .

BEDE STOPNIOWO DODAWAC TO CO JEST ZROBIONE - bo auto juz jedzi, ale zdjecia z prac sa fajne ;)

tutaj postaram podsumować i opisać dalsze moje zmagania z silnikiem który: 1. zostaje zakuty 2. zwiekszam pojemnosc 0,5L 3. dokładam kompresor
A więc stage 2.

CEL: max ! -> 1/4 ...

MODEL:
BMW E36 sedan (bazowo 318i) 93r


opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje.

MODYFIKACJE:

bazą jest silnik ze stage 1 - Silnik stage 2:

MOC:
Przed zmianami: 394KM 504nm (przy stage 1 - 0,9 bara)
Po zmianach: (w trakcie)

-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50 ! (pierwszy taki stroker)
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER (NIEMCY) wytrzymałość ~300koni / tłok. jak ktoś chętny PW
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody (Litwa) do 1000koni gwarancja tak jak wyżej, bdb cena + sruby arp
-uszczelka pod glowica - na zamówienie bez zakucia,specjalny materiał)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory dotarte na nowo .
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI własnego pomyslu nie wtłoczone w tuleje cylindra.
-śruby do glowicy zwykłe, całośc przed skręceniem siknięta loctice dodatkowo, elring.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: Glycko
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby,
-spływ oleju w obudowie rozrządu (tak jak w stage 1) tylko że nieco wyżej (eaton wchodzi)

Turbina:
Wydajniejsza Replika GT35 (garretta) ar 1,0 ~ potencjał do 650KM (2bary) .
Jest to troche taka hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088.
Chłodzona wodą i smarowana olejem.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL
wymiary wirników:
przód (ssanie): 67mm (polerka)/83mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70) - jak ktoś zainteresowany to 1300zł nówka ! - za dopłatą polerka wirników z wyważeniem
tyl (wirnik spalin): 61,4 mm

dodatkowo do całego systemu instalacji Turbo wpinam w układ KOMPRESSOR EATON M62 na sprzęgle
który będzie pobudzać turbine do działania oraz będzie ewentualnie odpowiedzialny za turbodziure przy zmianach biegu.
Możliwe że dojdzie nowa turbina w późniejszej fazie. Kompresor będzie automatycznie wyłączany aby nie obciążać silnika, będzie działać
dopóki nie pojawi się cisnienie wyższe i wywołane przez turbine .


Układ dolotowy:
- cały dolot z rur aluminiowych 63mm
- złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm z wyjściami 3cale (redukcja)
- przepływonierz odłączony z układu (konwersja na map sensor)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- Blow Off x 2 -> z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS , + properfekt typ 2.
- 2x bypass zawór (przepustnica m50) z gruszką z turbiny.
- kolektor ssący z nierdzewki własnego wykonania.

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy z nierdzewki,topmaunt, twinscrool z zachowaniem cyklu aż do zaworu WG (z przegrodą) - fotki kolektora w stage1.
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe w błotnik
- przelot : 3cale ..
- tłumik końcowy : BRAK
- tłumik srodkowy: BRAK

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe (tymczasowe)
- regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu (seryjny wywalony, wyjscie zaspawane ) FMU 1:1 !
- zmieniowe wszystkie węże paliwowe
- usuniety przewod odprezający bak paliwa

Elektronika, zegary
- ECUMASTER DET II
- brak sondy lambda , sonda szerkopasmowa innovate.
- dodatkowe wskazniki : boost, egt, cisnienie paliwa - auto gauge + afr innovate


Układ chłodzenia:
- seria z 1,8i nowa chlodnica
- visco orginalne z 1,8i

Układ napędowy:
- sprzęgło na bazie m57 (zamach,docisk) tarcza m52b28 .
- skrzynia z 1,8i ,
- dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi) oraz aktualny dyfer na małej głowie z diesla (mega długie przełożenie) ,
- 100% szpera


Zawieszenie i układ jezdny
- gwint przód, amortyzatory utwardzane + gumy, sprężyny sportowe.
- opony przód 225 x 40 x 17,
- opony tył: 245 x 40 x 17 na codzien, na 1/4 sliki AVON 10,5cala 15stki - mieszanka miekka.

Układ hamulcowy:
seria z 1,8 ! koniecznie do zmiany ...

BODY KIT
- przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
- tyl zderzak seryjny + dokladka `m
- lampy przód tył nowe
- cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)

aktualne zdjęcia ze składania silnika /

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Ostatnio edytowano 13 września 2012, 18:23 przez k64, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: k64 -> e36 3.0 m50 - 550KM 700nM 11,2 et - najmocniejsze m50
PostNapisane: 13 września 2012, 18:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
małe blink blink łącznie z polerką wirników turbiny - teraz kolej na wyważenie...

Obrazek
Obrazek
Obrazek


blok przygotowany do składania dołu - ale to już nie dzis, po nowym roku , może jutro znajde czas :clap:

Obrazek
Obrazek


mam zrobione "rowki" na piramidki z dokładnością do 3 miejsc po przecinku, minimalne wychelnia które spowodować mogą nie wejście piramidki w rowek lub poza obszar cylindra skutkowac beda np. spalaniem stukowym - ktoś kto zacznie kąbinowac z piramidkami przekona się z jaka precyzja musi miec doczynienia 0,05mm to bardzo mało a jednak bardzo dużo ...

piramidka nie bedzie w tuleji jak widac co uwazam za lepsze rozwiazanie gdyz zaden obcy material nie bedzie bezposrednio w komorze spalania,tak jeszcze nikt nie zrobil , piramidka rowniez musi byc przedluzeniem tuleji cylindra na rowno ! wiec wyobrazic sobie mozna jak bedzie wygladac skoro jakis rowek jest poza cylindrem - moze robie blad - ale jestem uparty i bedzie po mojemu :śmiech: dodatkowo uwazam ze lepsze rozlozenie masy jest przy dociaganiu calosci , no wada jest - mega dokladnosc :kwasny:

Obrazek

:ph34r:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2013, 20:09 przez k64, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
i jest juz czapka, 3 warstwowa , dosyc miekki material ktory dokladnie prasuje sie na tyle ile ma pod dociagnieciem - jak wyzej pisalem uszczelniac bedzie tylko kanaly wodne/olejowe, reszte na zdjeciach widac, pozdrawiam

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

dol zlozony :dry:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Az sie boje ssacych ... a raczej moje palce.

powiekszone, wypolerowane - gora i dol , nowe uszczelniacze, dotarte zawory.
Wiecej nad wydechowymi sie nie mecze bo i tak beda czarne od sadzy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
porno oring by k64/

Niebawem bede sprzedawac takie oringi, ktore poprostu kladziemy na plaszczyznie bloku, wymiary beda do kazdego bmw , rowniez na seryjny rozwiert 84, bedzie tez sprzedaz
kapletnych razem z uszczelka grubsza odprezajaca, wystarczy napisac jaka grubosc / odprezenie . pozdrawiam (niech ktos cos napisze to wstawie reszte fotek bo forum cos nie dziala)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
no i wkoncu udalo sie zniesc silnik z pokoju :dry:

na zdjeciach widoczne kolo do kompresora, uszczelka siknieta, dokrecona na troche wiecej niz seria chyba na 15 faz aby piramidki wchodzily rowno.
Tak mi sie zdaje ze uszczelniło :ph34r:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam was, (oczywiscie zdjecia nie pokoleji za co sorki)

Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ten sam wózek na złom który był używany na początku zimy przed wyciągnięciem silnika :śmiech:

Obrazek

Obrazek


samym transportem zajął się tata :wink2: na warsztat wygodniejszy :piwo:





Obrazek

w tym czasie skoczyłem wypchać bude

Obrazek

a później już poszło ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

na początku był plan w domu pod chmurką / 120kg? kloc nie na 2 ludzi - jednak spasowałem prosząc o pomoc sąsiada z profi sprzętem i warsztatem - który go nam udostępnił i przyglądał się jak walczymy 3h . Ci którzy wkładają w pojedynke silnik są mega. Za tydzien Osprzęt drobny, podłączanie no i może zalewka olejem :kwasny: tak naprawde dużo drobnostek jeszcze przedemna , docieranie (mam nadzieje że sprawne) a czasu mało - warszawa bemowo 22 kwiecien , a więc zostało mi 8 dni (na weekendy w kraju)



odpalilo, piramidki uszczelnily, po 10,5 na cylindrach, chodzi jak zegarek, troche sie nameczylem zeby odpalic ale juz ok, po wymianie 2x oleju.
Pora na docieranie - pewnie na ostro, hamownia, a dopiero pozniej podpinam eatona i zabawki z innej ligi.

Obrazek

http://youtu.be/I3k63ngvkxY


pozdrawiam k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
za 5 h wyjazd na 1/4 czestochowa SSS / 2 dni impreza ... oczywiscie dzis padla skrzynia / 2 bieg , auto sie dusi... ale jutro JADE ! nowa skrzynia juz w aucie, ide sie myc ,spac i rano poprawki i jazdaaaaa

3majta kciuki :heh:
Obrazek


no wiec tak.

na zawodach sprzet nie byl przygotowany, nawet nie sprawdzilem do konca wszystkiego i Nowa skrzynia okazala sie lipna troche, biegi zgrzytaja ale to nic!
Całą sobote zrobiłem moze z 15 przejazdów ? i auto przerywało gdy boost sie pojawiał, nie mogłem zlokalizować problemu: świecy (ogolnie ngk to kupa na zawody / cewki / fajki, aż do niedzieli gdzie podmieniłem od znajomego kpl cewek. Auto zaczelo smigac ale niestety przy 2 przejezdzie slik zszedl , dziura no i niestety bez dobrych opon (a te sliki i tak nie były jakos super hiper) nie dało rady kręcic dobrych czasów , dodatkowo zawiesznie moje (przod) jest w oplakanym stanie i lepiej do samochodu nie wsiadac, ale koniecznie chcialem tam byc :ph34r:
Wszyscy profi nawet z mniejszą mocą mieli drag sliki i no robili lepsze czasy .

ALe jestem zadowolony gdyż

-silnik chodzi pięknie,
-na filmach slychac (nizej wklejam) jak wastegate otwiera się zaraz po przepięciu biegu tzn nie wypada z boostu nawet na długim dyferku.
-1 bar i auto na ZIMÓWKACH robi takie czasy jak w 2011 na sliku przy tym samym doladowaniu.

wiem na czym stoje, pora teraz na zabawe :dry:

vs NISSAN GTR nie seryjny jak ktos sie orinetuje :ph34r: (stana ktory byl na unlim 500+ w moskwie)
http://youtu.be/VMGU_3u17bM?hd=1

vs golf mk2 4,2 v8 + turbo - taka trakcja by mogla byc umnie gdyz po 2 biegu ostro doganiam golfa i na koncu jestem 0,5 sek +- za nim, poprostu brak trakcji.
http://youtu.be/BR6i7hE5aYI?hd=1

fotki pozniej, impreza byla mega :cool2:

aa najlpeszy czas do 12,688 bodajze ale 198km/h na mecie a starty nie pytajcie jakie :kwasny:


pozdro


fotki

Obrazek
Obrazek
odebrany puchar za 2011 v-ce mistrz drag rwd turbo.


czesc, dawno nic nie pisalem ale zmiany ciagle nastepuja, ktos mi tam pisal pw ze slyszal ze auto wybuchlo czy cos, to odpowiadam o jakis zmyslonych plotkach - ze wszystko jest ok i chyba jakies pierdy ktos rozsyla.


najwazniejsze zmiany to takie zeby bezawaryjnie radzic sobie na zawodach , a zawody najblizsze to kamien slaski 2 wrzesnia, moze sss Ełk za tydzien i Biała Podlaska.


w kazdym razie , po nieudanych zawodach na szybko na poczatku sezonu powiedzialem sobie ze nie wyjade poki nie zadbam o szczegoly i dlatego troche kopałem przy bmw.


udało się :

- zaadoptować wtryski 650cc na DET 2 - deka siemens - bez zadnego problemu (pamietam ze ok 2 lata temu chyba pierwszy wlozylem 440cc i od tego czasu teoria max 440 w det 2 )
a paliwa teraz starcza na duzo wiecej bez przejscia na fuel implant (det 3) (p.s. 440cc do sprzedania).
- calkowicie zmienione zawieszenie na dragowe , typowo pod 1/4mili przy napedzie rwd / zmiana odbicia tlumienia / dobicia .
- nowy dolot, miedzy innymi malych rozmiarow puszkowy kolektor ssacy z alu nie powodujacy turbo dziury (a mimo to o 700rpm pozniej turbo laduje)
- zmiana negatywu / katu typowo pod start w zawodach.
- odchudzanie auta
- kubelek
- wzmocniona customowa podpora wału
- klapa tylnia z zywicy
- nowe sportowe swiece ,nowe cewki i fajki ktore byly problemem na 1/4 mili na poczatku sezonu.
- zmiana wydechu / 4 cale (10cm) prosto w błotnik / poprzedni na zawodach to stary 2,5 cala wydech zacisniety chyba do 1 cala (lacznik elastyczny)
- dragowe hoosiery


i pare innych pierdołek :wink2: wiecej na stronie projektu. zobaczymy co obciazeniowa pokaze niebawem.

zostaja poszezenia i drobnostki i mozna atakowac.


pozdrawiam k64


http://youtu.be/7g2e8Pf7C3w

http://youtu.be/MKtFyNbEfUw

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
stare wtryski 440cc swoje zrobiły.
Obrazek

Obrazek

Obrazek


i po ełku.

słabo, tzn urwalem 0,6 sek :o a wiec duzo aleee niedosyt ...

sprzeglo nie podolalo i slizgalo od 1 przejazdu / od 3 biegu za kazdym razem.
a na koniec mialo byc brutalniej i poloska? dyfer? musze sprawdzic.




12,01 et i 12,15 ? 1 bar doladowania :P / wlasciwie 4 przejazdy byly testem (na wsi nie ma zbytnio gdzie stroic na 4 biegu) . no i nic - 11 dalej nie pekła.

hoosiery 95% ? stanu do sprzedania (PW) starty dalej lagodne bo 1,9 60ft - ciut lepiej ale dalej lipa.

ogolnie lithuania dala mi do myslenia :lol:
miło było nowych poznać fajnych ludzi.



jakies tam foto i video:


vs civic
http://youtu.be/tkIGSu5SH1A


vs correk
http://youtu.be/uhcFJuT-IMM




wyjazd... 6h jazdy?

Obrazek

zjazd... po 10h jazdy ...

Obrazek

Obrazek




jak zawsze ... jajecznica wyścigowa

Obrazek

dziewczyna i ojciec pojedli ? :P

Obrazek




co się dzieje obok?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




lithuania

Obrazek




vtg nawet nie zjezdza? hmm

Obrazek

Obrazek




pozne popoludnie ... no to ognia

Obrazek




po zabawie ...

Obrazek


dla mnie sezonu koniec 1.4 na 2012 rok, sprzeglo padlo , niechce mi sie spieszyc a mam duzo do poprawek , i na sss b.podlaska nie zdaze.

na kamieniu ha! 0,6 bara , 12,2ET , 2 miejsce rwd turbo , z tego co widze 2 najlepszy czas ze wszystkich klas (jakos gtr nie chcial jechac)

(w finale dalem ciala i sprzeglo padlo calkiem spalilem , przegralem z NA e30 240KM + - ktore robil 14stki - ale gratuluje ! ).
No ale nic !

robie sprzeglo, krece wkoncu srubka i maha ...

Pozdrowienia dla znajomych (tomka i iwony w szczegolnosci) i reszty bandy
z pracy za kibicowanie, no i podziekowania dla ekipy
"z warszawy" za śmiech :) i pomoc w naprawie hamulca.


pare foto & video.



final 14 et dupa blada :ph34r:
http://youtu.be/sBgaZjpBzus

ze wzmocniona turbina :śmiech:
http://youtu.be/5V3SuDRQoc4

best przejazd. 0,6bara + - , sprzeglo siak czy siak slizgalo na 3 i 4 biegu.
http://youtu.be/BVAX6SEVsL0


ekipa...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



narazie tyle, dochodzimy do dzisiaj. :)

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1022
Lokalizacja: RacibĂłrz
siemka ;) niezle ogarniasz temat sam chce do mojego cabrio wsadzic kompresor ale dla mnie to za ciezki temat :)

_________________
moje cabrio zajrzyj i ocen!!!!!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=398997#398997


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 stock 3.0 kucizna / drag projekt / stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
TURBO kompresor to jest.

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1022
Lokalizacja: RacibĂłrz
tak tylko ze u nasz w raciborzu to chyba tylko ty masz takie pojecie o tym :hyhy: pozdro

_________________
moje cabrio zajrzyj i ocen!!!!!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=398997#398997


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 13 września 2012, 18:35 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Gratki zapału ;) widze że nawet lambo alanosa załapało się do zdjęć :D podziwiam Cie ! :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 09:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
Świetnie działasz poprostu uwielbiam oglądać takie galerię . Ten golf II z silnikiem 4.2 dobry jest

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 10:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Zaznaczam sobie co mam dzisiaj poczytac po pracy i wtedy wystawię swoją opinię, a z tego co widziałem po łebkach to jest gruuuuboooo :padam: :super:

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
swietny projekt jezeli chodzi o moc :super:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 11:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 69
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120199
Niesamowity projekt. Jesteś zajebiś :cenzura: ogarnięty w tym temacie :)
silnik w twojej bumie prezentuje się wyśmienicie.
Także powodzenia w dalszych modyfikacjach i czekamy na kolejne zdjęcia i filmiki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 11:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Moje BMW: Nie mam
Kod silnika: Brak
Garaż: Nie mam garażu
Konkretny projekt, widziałem na allegro tą bestie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 12:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Mnie osobiście takie drastyczne wybebeszanie nie kręci. Lubie oglądać jak ludzie wkładają ciężką prace w swoje motory ale dodatkowo przy tym... lubie aby auto też coś sobą reprezentowało w kwestii optycznej. Nie zmienia to faktu , że fajnie że chciałeś się z nami tym podzielić ... więc szacuneczek za włożona pracę - bo widać efekty. Fajnie, że robisz to co lubisz i się spełniasz. Niewielu ma taką możliwość :) Czekam na dalsze relacje z poczynań

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -->> e36 m50 3.0 TURBO kompresor drag projekt stage 2
PostNapisane: 14 września 2012, 14:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
gruby projekt, super ze wszystko bez jakis tajemnic opisujesz i dokumentujesz :super:

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL