BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 01:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 14 września 2015, 15:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Super robota :)

Chłodnicę wymieniłeś tak po prostu, bo czemu nie, czy był jakiś powód ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 14 września 2015, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
DanyU napisał(a):
Chłodnicę wymieniłeś tak po prostu, bo czemu nie, czy był jakiś powód ??


Tak jak pisałem, układ był sprawny, więc jako takich powodów nie było.

Chłodnica kosztowała niewielkie pieniądze, a dopasowanie jej całe 0 zł i nieco wysiłku, więc warto było.

Poza tym - jest rozwojowa. Jeżeli będę wprowadzał jakiekolwiek modyfikacje silnika, wymagające lepszego chłodzenia, to chociaż ten krok będę miał już za sobą :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 14 września 2015, 16:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Junior Vintage napisał(a):
Ukończona i uzbrojona:

Zwróć uwagę na jeszcze jeden szczegół - w przedliftowej wąskiej środkowy pas wychodził po drugiej stronie, więc ten trójkącik w tylnej półce powinien być zamocowany po przeciwnej stronie. No chyba, że kanapę masz z polifta to i środkowy pas tak samo, zdjęcia wnętrza dawno nie było ;)

Junior Vintage napisał(a):
(wciąż poszukuję zaślepek mocowania pasa, niestety ASO sobie robi jaja i można je dostać jedynie w paczkach po 10 sztuk…może ktoś, coś?)


Spróbuj tutaj: www.bmwautoparts.net
Nawet każdą nakrętkę można kupić pojedyńczo... niestety dość droga przesyłka bo idzie z Litwy - od 350zł darmowa więc najlepiej brać części rzadziej ale hurtowo lub z kimś na spółkę ;)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 14 września 2015, 19:15 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
_KL_, dokładnie tak jak piszesz, do mnie właśnie leci od nich paczka - w naszych ASO musiałbym zamawiać po 10, 20 sztuk, u nich - bez problemu 2 sztuki tego, 2 sztuki tamtego. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem Junior, dopisałbym Cię do zamówienia, bo przesyłkę miałem darmową. Ale pewnie jeszcze będę coś u nich zamawiał (może za miesiąc albo dwa) i też z darmową wysyłką, więc będziesz mógł się podczepić ;)

Czekamy na dalsze postępy :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 15 września 2015, 08:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
_KL_ napisał(a):
Zwróć uwagę na jeszcze jeden szczegół - w przedliftowej wąskiej środkowy pas wychodził po drugiej stronie, więc ten trójkącik w tylnej półce powinien być zamocowany po przeciwnej stronie. No chyba, że kanapę masz z polifta to i środkowy pas tak samo, zdjęcia wnętrza dawno nie było


Masz rację, uchwyt pasa w półce był pierwotnie po drugiej stronie, ale w związku z tym, że kanapę mam poliftową i specjalnie obszytą żeby pasowała do foteli, to łatwiej było mi przełożyć trójkącik ;)

Macie rację z litwinami, na stronie bynajmniej nie ma ograniczeń ilościowych na ten detal...

Teraz będę musiał nawymyślać towaru za 350 zł, żeby kupić zaślepki :rotfl:

maaaad, w razie zakupów o mnie pamiętaj ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 15 września 2015, 09:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Ależ świetna galeria!
Ze smaczkami, szczegółami i dużym wkładem serca :)

Najlepsza z możliwych felg do e30 w połączeniu z bielą ,
powodują że ten egzemplarz prezentuje się naprawdę zjawiskowo.

świetny ruch ze zmianą chłodnicy, w przyszłości trzeba wykorzystać jej potencjał ;)

Taka refleksja mnie naszła, ile piękniej i prawdziwiej wygląda komora silnika w takiej e30
niż w obecnych plastikowych silnikach w których nawet poziomu oleju nie można zmierzyć. (ostatnio to moje hobby :rotfl: )


_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 12:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Właściwe podejście do klasycznego BMW. Dbałość o szczegóły + oryginalność... to się sprawdza w tych samochodach, bo już coraz mniej takich.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 13:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Świetne E30, super że dbasz o nią, pięknych coraz mniej.
Intryguje mnie jedna rzecz, rurka która jest przedłużeniem węża nie wyślizgnie się?
Wydaje mi się że bezpieczniej byłoby gdyby miała takie wybrzuszenie na końcach, coś jak ma obudowa termostatu w M20.
Obrazek

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 13:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23110
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ma charakter ta trója :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 14:42 
Rurka nie powinna spadac, chyba ze wlasciciel bedzie mocno podnosil temp ukladu chlodzenia to moze moze ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 16:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale super galeria. Fajnie ,że dajesz komenta do każdego zdjęcia . Z przyjemnością się to czyta.
Super podejście do auta, nic tylko naśladować :ok:

Wideziałem,że planujesz swapa :ok: ładuj turbo zawsze więcej mocy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 16 września 2015, 16:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie ma co przesadzać, jak dobre opaski są skręcone kluczem to nie ma opcji żeby się zsunęły

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 17 września 2015, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Dejmon napisał(a):
Ależ świetna galeria!
Ze smaczkami, szczegółami i dużym wkładem serca

Najlepsza z możliwych felg do e30 w połączeniu z bielą ,
powodują że ten egzemplarz prezentuje się naprawdę zjawiskowo.

świetny ruch ze zmianą chłodnicy, w przyszłości trzeba wykorzystać jej potencjał

Taka refleksja mnie naszła, ile piękniej i prawdziwiej wygląda komora silnika w takiej e30
niż w obecnych plastikowych silnikach w których nawet poziomu oleju nie można zmierzyć. (ostatnio to moje hobby )


Dziękuję za miły wpis :)

Myślę, że potencjał chłodnicy zostanie prędzej czy później wykorzystany ;)

I zgadzam się w zupełności co do wyglądu komory z silnikiem M20 - był, i nadal jest to dla mnie warunek konieczny w E30. Można dosyć łatwo zrobić z niej szybkiego gokarta wsadzając b28 lub b30, ale to już nie to samo...

Bart 328, dzięki :ok:

Pawel! napisał(a):
Intryguje mnie jedna rzecz, rurka która jest przedłużeniem węża nie wyślizgnie się?
Wydaje mi się że bezpieczniej byłoby gdyby miała takie wybrzuszenie na końcach, coś jak ma obudowa termostatu w M20.


Paweł, w miarę celna uwaga. Na pewno byłoby bezpieczniej gdyby rurka miała takie frezy, ale jak się przyjrzysz, to jest jej tam dosyć spory zapas z obu stron, wąż jest mocno na nią naciągnięty, a całość jest tak sztywna, że chyba tylko rozpłynięcie się węża lub pęknięcie opaski mogłoby spowodować jakiekolwiek problemy.

Szczurek1986, dzięki :)

LeSiO napisał(a):
Rurka nie powinna spadac, chyba ze wlasciciel bedzie mocno podnosil temp ukladu chlodzenia to moze moze


Przyznam się, że próbowałem mocno zagrzać układ i nic się nie stało, więc jest nadzieja, że mnie ten patent przy obecnym setupie nie zawiedzie ;)

alduwiel napisał(a):
Ale super galeria. Fajnie ,że dajesz komenta do każdego zdjęcia . Z przyjemnością się to czyta.
Super podejście do auta, nic tylko naśladować


Dziękuję, staram się, aby galeria cieszyła oko. Może zdjęcia nie są najwyższej jakości, ale ciężko by mi było z brudnymi łapami operować lustrzanką. Na szczęście mam pyło- i płynoodporny telefon do tego ;)

alduwiel napisał(a):
Wideziałem,że planujesz swapa ładuj turbo zawsze więcej mocy


Drugi silnik leży i czeka na swoją kolej. Zanim pójdziemy w większe moce chciałbym przygotować ku temu resztę auta (hamulce już odświeżone, teraz planuję zmiany w zawieszeniu).

Co do turbo...się zobaczy ;)
rorafalki napisał(a):
nie ma co przesadzać, jak dobre opaski są skręcone kluczem to nie ma opcji żeby się zsunęły


Trzymam za słowo :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 17 września 2015, 09:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi się najbardziej podoba ,że dodajesz opisy pod praktycznie każde zdjęcie, fajny pomysł i sam tak będę robił. Super sie to czyta ;)

Swap wiadomo, poezja :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 17 września 2015, 09:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
alduwiel napisał(a):
Mi się najbardziej podoba ,że dodajesz opisy pod praktycznie każde zdjęcie, fajny pomysł i sam tak będę robił. Super sie to czyta


Żeby Ci się to tylko za szybko nie znudziło, bo to żmudna praca jest ;)

Cieszę się, że mogę być czyjąś inspiracją :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 18 września 2015, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Znajdź na forum użytkownika stones1 wejdź na jego profil i tam jest strona www. Skontaktuj się i myślę, że dostaniesz bez problemu 1 szt. zaślepkę pasa tylnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 18 września 2015, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dla mnie wygląd komory jest najlepszy z s50 do wąskiej b30 pasuje najlepiej ;)
Piękne auto i fajnie że dopracowywane krok po kroku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 18 września 2015, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Junior Vintage napisał(a):
wciąż poszukuję zaślepek mocowania pasa, niestety ASO sobie robi jaja i można je dostać jedynie w paczkach po 10 sztuk…może ktoś, coś?

Wychodzi po katalogu że przód tył to samo https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/ ... 2111904665
No ale przesyłka...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 8 października 2015, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Mały quiz na dzisiaj - co się zmieniło w aucie od ostatniego razu?

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, up s.15
PostNapisane: 8 października 2015, 12:04 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Szyberdach zaspawałeś :D
Nowa szyba? ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL