BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ViruSek -->> Bmw e36 sedan
PostNapisane: 5 listopada 2017, 22:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
Siema , chciałbym pochwalić się wam moim autkiem sedan e36 m50B20. Auto z 91 roku bez bogatego wyposażenia pustak , budowane ok 6 lat , Podloga zabezpieczona jak się należy , przekroje zamknięte zabezpieczone , progi itd . Rozebrana do zera i złożona. Nie jezdzone zima ani deszczową pogoda. Można powiedzieć auto sezonowe. Odmalowane cale na nowo 2017r. maj

Bardzo dużo zmian ,$ wydanych i nerwów ;)
Zmienione:

elektryka - dach ,szyby, centralny zamek

- zderzak tył , przód M , progi GT , spoiler GT
Dokładki GT przód która ostatnio polamalem.

- skóry czarne , boczki , kiera , gałka , lampy , listwy boczne , sufit czarny , dywan czarny , deska polift

Gwint przód , tył
rozpòrki przód : góra dół , tył ( trzyma się jak gokart )
tarcze mikody GT wentylowane nawiercane
szpera 25% ori
szortszifter
motorsporty 17"
Wydech od 2.8
Co wypłata :padam: cos nowego sezon się skończył auto zimuje, także jeśli dobrze wyjdzie wleci m50b25 i chyba znowu nowy lakier bo szczerze mówiąc troszkę lakiernik dał ....

Obrazek

Auto nie jest idealne budowane jest w miarę mozliwosci. Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 5 listopada 2017, 23:28 przez ViruSek22, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek Bmw e36 sedan
PostNapisane: 5 listopada 2017, 23:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 35
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: E28
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Obecnie:
E28 525e M-technik Shadow Line.
Było:
E34 528i Schmiedmann
E36 320i coupe M-pakiet
E36 328i Cabrio M-pakiet
E39 520d (co tu pisać?)
mam pytanko, będziesz z tego m50 robił swapa na b25 czy rozwiercasz to co masz?

też mam m50b20 i myślę co zrobić, przekonuje mnie remont silnika i okazyjny storker na b22, nowe wtryski, soft, może da 180 kucy

_________________
Ulica to nie tor wyścigowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek Bmw e36 sedan
PostNapisane: 5 listopada 2017, 23:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
Będę zmieniał silnik nie będę bawił się w mody ;) kolektory od b25 wtryski itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek Bmw e36 sedan
PostNapisane: 5 listopada 2017, 23:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Jakieś zdjęcia by się przydały bo wątek pewnie pójdzie do kosza ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek Bmw e36 sedan
PostNapisane: 5 listopada 2017, 23:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
https://www.imageshack.us/i/pnt5ZJBMj
https://www.imageshack.us/i/pn94R7HNj
https://www.imageshack.us/i/poYI71l8j
https://www.imageshack.us/i/poLrQqpFj
https://www.imageshack.us/i/pmk0D4myj
https://www.imageshack.us/i/pnfEaODOj
https://www.imageshack.us/i/pocogB2mj
https://www.imageshack.us/i/po9KPdPYj
https://www.imageshack.us/i/pm0oV59sj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek -->> Bmw e36 sedan
PostNapisane: 6 listopada 2017, 09:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
poprawiłem Ci temat z jednym zdjęciem, zapoznaj się i popraw resztę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek -->> Bmw e36 sedan
PostNapisane: 6 listopada 2017, 09:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
Dzięki bardzo , wrócę z pracy poprawie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ViruSek Bmw e36 sedan
PostNapisane: 6 listopada 2017, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 35
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: E28
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Obecnie:
E28 525e M-technik Shadow Line.
Było:
E34 528i Schmiedmann
E36 320i coupe M-pakiet
E36 328i Cabrio M-pakiet
E39 520d (co tu pisać?)
ViruSek22 napisał(a):
Będę zmieniał silnik nie będę bawił się w mody ;) kolektory od b25 wtryski itd.

w silniku b20 skoro jest mniejszy kolektor, to domyślam się, że również kanały wlotowe silnika również są o zmniejszonej średnicy. może byś porównał te dwa elementy przy okazji, a jakbyś zmierzył to byłoby cacy:) co do milimetra rzecz jasna:P

szukam opcji wyboru dla siebie, bo jednak wolałbym zabawić się z moim oryginalnym blokiem, ale wydawać 5 koła by mieć 30KM więcej... Niby nie zależy mi bardzo na prędkości, ale jak będę podejmował decyzję w tej sprawie to obawiam się, że zdecyduje się na swap v8 do mojej krówki e34 :) ale na to trzeba wydać koło 12-15 tys w zależności od silnika. dlatego stroker przemawia do mnie, gdyż będę miał nówkę sztukę silnik. a tak nie wiadomo co trafię, nawet jak jest wyjęty prosto z innego auta i zmierzona kompresja to nigdy nie ma pewności.

_________________
Ulica to nie tor wyścigowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL