BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 23 września 2018, 23:01


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 19 lutego 2014, 08:28 
Adriano Celentano, Przeciez ty nie dachowales tylko w poslizg wpadles to po jaka rolke chcesz powtarzac? :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 19 lutego 2014, 09:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Czyli 100-200 lepsze od E39 M5? Kiedy jakiś inny filmik? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 11:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 7
Posty: 872
Lokalizacja: WPR
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105519
https://www.youtube.com/watch?v=7atw8XO ... e=youtu.be

Wklejam tak gdyż jest prywatny. Nie zamierzam przepraszać za słownictwo - taki jestem tak się wyrażam. Mam nadzieję, że pośmiejecie się z tego tak jak my, bo film wyszedł mega :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 12:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8544
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Ja pierdzielę, jak ona wyje... Pięknie!
A teksty dobre... Męski pas cnoty hahah :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 12:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 4821
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47
Garaż: E90 320d: viewtopic.php?f=6&t=159224

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
filmik bardzo dobry :super: podoba mi się ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 13:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 7
Posty: 872
Lokalizacja: WPR
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105519
Na filmie niestety nie ma tego efektu jaki jest na żywo. Jak Piotrek wkręca siksę na obroty to jest moment w którym słuch nie wyrabia i aż boli. Pieprzone mistrzostwo świata!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 21:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 1641
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było:
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d

Jest:
e39 540iA
o Pany! dobry potwór :szok:

Pozytywny filmik :D

_________________
byłe E46 330d Imolarot 2 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=152122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 8 marca 2014, 22:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 7
Posty: 872
Lokalizacja: WPR
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105519
Drze japę i odpycha się ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 9 marca 2014, 03:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 39
Posty: 3664
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
:super: Mega film :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 9 marca 2014, 03:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Czapka na głowie ale twardo dach otwarty :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 23 lutego 2015, 15:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
ciekawy pomysl na e34 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 24 lutego 2015, 00:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 583
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135207
Ciekawe jak by wyszła w porównaniu z seryjna M5 E34 340KM :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 24 lutego 2015, 09:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Kraków , Berlin
Garaż: Kawasaki 636 ninja
coo za potwór :cenzura: jak to brzmi :cisza: " ojej jaki ślad"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 30 marca 2015, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30 Cabrio
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=131744
Berbel007 napisał(a):
Czapka na głowie ale twardo dach otwarty :D


Trzeba było przetestować Windschotta :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 14 listopada 2015, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 2554
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
flex napisał(a):
Ciekawe jak by wyszła w porównaniu z seryjna M5 E34 340KM

baty by dostała

Piotr pochwal się wynikami....

muszę odgrzać widze....

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Piotrek -->> E34 550i V12 - True Story
PostNapisane: 25 listopada 2015, 16:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 3916
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Zostalem wywolany, dlatego pora na aktualizacje.

Na poczatku troche suchych faktow/zdjec. Na koncu cala prawda o E34 550i i jej mocy.

Po kolei co sie dzialo od ostatniego wpisu:

- Chlodnica zaczela podciekac. Wymiana na nowa. Rozmiar meski.
Obrazek



- Nowy waz chlodnicy oleju
Obrazek


- Powstal kolejny problem smiedzenia paliwem w kabinie. Wymienione przewody odpowietrzajace bak,nowe cybanty na przewodach elastycznych (bak-filtry paliwa - silnik).
- Naprawa czujnika predkosci na dyfrze

- Krotka przygoda z szerokimi felgami Artec L, 17", 9J przod, 10j tyl z duzym parapetem.
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przyszla wizja polerki rantow
Obrazek

Niestety polerka strasznie dlugo sie przeciagala, dlatego w miedzy czasie zmienilem plan. Wybor padl na moj ulubiony Styling 32 w 18"

- Nowe dywaniki
Obrazek

- Olej do ukladu wspomagania Valvoline ATF
Obrazek


- Regeneracja przekladni, wymiana oleju wspomagania, wymiana wozka przedniego (pogiete mocowania od gleby), zbieznosc.

- Po odbiorze auta od mechanika przestala dzialac polowa silnika... Wymieniona jedna pompa paliwa (stara chinczyk jakis) na Bosch.

- Miesiac nieuzywania auta :)
Obrazek


- Urwalo sie ciegno otwierania pokrywy bagaznika... Troche wiertartki, troche sznurka i tymczasowy otwieracz gotowy.
(Fotki nie wstawiam z wiadomych wzgledow)
Przy okazji wymienilem ciegna w przednich drzwiach (nie zawsze dzialal zamek).
Obrazek


- Pora na naprawe ukladu zaplonowego. Wymiana swiec oraz kabli zaplonowych.
Obrazek

Zobaczcie jaka roznica w odstepie elektrody!
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przewody Janmor zostaly kupione w zasadzie dla sprawdzenia, ale teraz wiem, ze przy roznicy ceny 400zl Janmor i Bosch 1800zl wole wymieniac raz w roku Janmora :) O tym czy warto - nizej.

- Jesienne przepalenie
Obrazek


- Wlasnorecznie zrobiony emulator predkosci (o tym pozniej)
Obrazek


- Ustrzelone calkiem przypadkiem
Obrazek

- Przymiarka styling 32, 18", niestety 8". Poszukiwania dziewiatek trwaja.
Obrazek
Obrazek

- Czas na gruntowne sprzatanie
Obrazek

oraz eliminacja denerwujacego swistu w glosnikach zaleznego od obrotow silnika. Kable glosnikowe skrecane, bezposrednie zasilanie radia z ekumulatora, nowe przewody do subwoofera.
Obrazek
Obrazek


maly burdel
Obrazek

czyszczenie
Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek
Obrazek


Komora silnika tez wymagala czyszczenia
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Czyszczenie ukladu dolotowego
Obrazek


- Naprawa wtyczki czujnika temp. chlodnicy.
Obrazek


- Dolozenie manualnego wlacznika wentylatora klimy.


- Proba polerki :)
Obrazek


przed
Obrazek


5min roboty (Szlifierem byl Lesio)
Obrazek

Obrazek



Teraz juz wiem jak dzialaja "fachowcy od polerki". Na zdjeciach wychodzi lustro, a w rzeczywistosci jest wiele rys, hologramow itp.
Obrazek

Auto nie zostalo cale wypolerowane, zabraklo czasu i checi :)

- Kolejny mod. Karbonowe listwy drewniane ;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zaslepka
Obrazek


- Jazda po miescie w korkach
Obrazek


- Po otwarciu dogodnego miejsca w Warszawie (Tor FSO) zaczela sie zabawa w upalanie:
Obrazek

Obrazek

Obrazek



Przy okazji sprzedam 2 opony, stan jak na foto, bieznik jeszcze na 1/15 sezonu.
Obrazek


Super zabawa, z tym silnikiem, ani razu nie uzylem sprzegla do strzelenia. 2tys obrotow, a tyl juz wyprzedza przod.
Obrazek

Obrazek





Tutaj sie nalezy male podsumowanie. Byl to pierwszy sezon, gdzie auto dostalo baty na placu. Awarii zero, temp w pionie, nic sie nie zgrzalo, nie wybuchlo, nie spalilo! Bylem w szoku.


- Wracajac z Wroclawia przez przypadek kupilem 6 kol do upalania :)
Obrazek


- Oczywiscie nie obylo sie bez strat. Kilka razy wylecialem w opony i w efekcie do wymiany slizgi zderzakow prawa strona + 2 spinki. Nie mialem pojecia, ze te zderzaki sa takie pancerne.
Obrazek


- Przymiarka BBS RC - niestety ET nie przypasowalo
Obrazek



Prawdziwa Historia

Auto kupilem dzien przed pierwszym opadem sniegu. Pierwsze przejazdzki wskazywaly na super moc (zapewne za sprawa w miare wysokiego niutonometra wielkiego), jednak pierwsze starcia z E30 328i, gdzie E34 do 100km/byla zaledwie dlugosc auta z przodu. Wynik z AndrewE36 i jego 328i (wtedy moc ok. 200-210KM) rolka 60km/h wyprzedzalem pol dlugosci auta, zeby za chwile zostac wciagnietym.

Pobieglem na hamownie.

Hamowanie 1:
236 KM @ 5073
371 Nm @ 2487
Obrazek


Wykres ladny, tylko dlaczego taki niski? Potwierdzily sie slowa z jednego filmiku, ktory mozna znalezc na YT "Szalu nie ma!"


Osprzet silnika (M70) jest bardzo zaawansowany jak na swoje lata i bardzo latwo wprowadzic go w tryb awaryjny (limp mode). Oznacz to, ze silnik dziala z ograniczona moca, a przepustnice otwieraja sie tylko do polowy (ok. 40st).
Pierwszym podejrzana byla kontrolka EML na zegarach (brak dzialajacej kontrolki przy starcie wprowadza komputer w limp mode. Kontrolka rzeczywiście nie swiecila. Zaaplikowalem drugie zegary z dzialajaca kontrolka. Wszystko bylo jak nalezy - zaplon, zapalenie kontrolki na 2-3s i zgasniecie. Silnik odpalal prawidlowo, chodzil na wszystkie cylindry tylko nadal mial malo mocy.
Naprawilem kontrolke EML w starych zegarach i zamontowalem spowrotem.
Kolejnymi podejrzanymi "byli": 2x komputer silnika, komputer EML (sterowanie przepustnicami). Podmiana na inne nie przyniosla rezultatu (jedynie slabsza reakcja na gaz).
Rozpoczalem mozolne sprawdzanie calej elektryki: wiazki po skrzyni automatycznej (np. sygnal zmiany biegu, w ktorym chwilowo obnizana jest moc); wiazki z ABS/ASC - zwarcie lub brak zwarcia do masy moze obnizac moc; Sygnal predkosci - na zegarach predkosc zawsze byla wskazywana;

Ostatni punkt wyliczanki okazal sie strzalem w dziesiatke. Przy pierwszym badaniu wydawalo sie, ze wiazka jest ok. Doszedlem to tego poprzez odczyt predkosci z komputera EML za pomoca DISa. Diagnostyka o tyle byla utrudniona, ze przy odpalonym silniku DIS zrywal polaczenie z EML... Jedynym sposobem bylo rozpedzenie auta, zgaszenie, ponowne wlaczenie zaplonu i polaczenie z EML. Predkosc = 0km/h.
Znajac prawie na pamiec wszystkie warunki jakie musza zostac spelnione do pelnego otwarcia przepustnic (WOT) mialem pewność, ze to sygnal predkosci. Jednym z warunkow WOT jest przekroczenie predkosci 45-50km/h.

Zbudowalem pokazany wczesniej emulator sygnalu predkosci - EML odczytuje caly czas predkosc 90km/h. Oznacza to, że stojac w miejscu mogę otworzyć przepustnice w pelni. Oryginalna wiazke oczywiscie naprawilem oraz dolozylem przelacznik, ktorym moge wybrac 3 tryby -sygnal predkosci z: zegarow; emulatora; brak synalu.

Hamowanie 2:
272 KM @ 5491
450 Nm @ 3502 (zdjecie mam tylko z pomiaru pierwszego)
Obrazek


Dla mnie wynik o wiele lepszy od pierwszego. Mialem jednak nadzieje, ze do tych 300KM dobije. Pocieszalem sie faktem, ze sa jeszcze problemy z zaplonem tj. do 2tys obr. silnik szarpal, wypadaly zaplony, przy 2tys nagle przyspieszenie, gdzie przy 4tys delikatne oslabniecie. Liczylem, ze po zrobieniu zaplonu bedzie 300KM.
Na tym setupie ponowny wyscig z E30 328i (tym samym) pokazal, ze jestem w stanie seryjne 2.8 objechac :D Niestety nie udalo mi sie zmierzyc z Andrzejem (na ta chwilę miał ok. 240KM).

Wymienilem swiece (wymiana banalnie prosta, troche gimnastyki, 2h na strone i 12 szt swiec zmienione), przewody zaplonowe. Stare przewody byly trzech roznych marek Bosch, Beru i noname. Doslownie porozpadaly sie przy zdejmowaniu. Po wymianie nie bylo czuc i slychac wypadajacych zaplonow, E34 zaczela jezdzic o wiele lepiej.

I teraz najlepsza częsc. Przez kilka miesiecy jezdzilem, bawilem sie na placu, ale nigdy nie przyszlo mi do glowy, aby sprawdzic sie z jakims mocniejszym autem, a tym bardziej zmierzyc czasy (glownie z powodu slabszych opon).

Po przypadkowym zmierzeniu sie z Wojtasa E46 M3 365KM - viewtopic.php?f=71&t=153715&start=0 Mialem mine :zdziwko: .
Szybko E34 pod pache i na hamownie. Celowo pojechalem tam gdzie Wojtas byl kilka dni wczesniej na pomiarze.

Hamowanie 3:
365 KM (360 BHP) @ 5380 rpm
502 Nm @ 4445 rpm
Obrazek


Wykres zaczyna sie od 2400rpm, poniewaz nizej auto sie slizgalo. Najbardziej jestem zadowolony z przebiegu momentu, w zasadzie w calym zakresie obrotowym jest ok. 460Nm.

Zwroccie takze uwage, ze wymiana swiec oraz przewodow zaplonowych dalo przyrost mocy ok. 90KM!

W sezonie zimowym bede chcial zbadac jakie oprogramowanie siedzi w sterownikach DME oraz EML. Jest takze pomysl na usprawnienie dolotu.

Kiedys napisałem:
Piotrek napisał(a):
"Cel - powoli dojsc do ladu i skladu mechaniczno-elektrycznie, wyglad narazie zostaje taki jaki jest.
Nie jest to dupowoz ani tyrowoz, raczej upalaczowoz.
Cel 2 - objechac 328i :D"

Cel 1 - spelniony
Cel 2 - spelniony

Powiedzialem sobie kiedys, ze jak zobacze na hamowni powyzej 300koni i bede mogl objechac 328i to zakladam znaczek:

Obrazek

Bede musial to zrobić :rotfl:


Poniżej moje oficjalne dane oraz pomiary:
BMW E34 550i V12
Silnik: 5.4L M73 z osprzetem M70

Pomiary:
100-200 powtarzalne 12.3-12.9s; best [b]12.1s[\b]
100-250 jeden pomiar 28.3s
Predkosc max: 264 km/h (zostalo ok. 150-200rpm do odcinki ~270km/h vmax)
Obrazek

Obrazek



Pozostałe filmiki w dziale Kille w tematach:
viewtopic.php?f=71&t=153715
viewtopic.php?f=71&t=153742

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 25 listopada 2015, 16:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 23858
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i
Kod silnika: N54B30A
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
sporo pracy włożyłeś, fajnie że finalnie odzyskała moc i daje frajdę :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 2554
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
super relacja i MOC :mad:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i Limousine - Str 12 Film!
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 3663
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: f10
Kod silnika: s63b44
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143430
Kurcze wiedziałem, że v12 to potrafi, środkowy palec wszystkim, co nie wierzyli w v12 ! Piotrek gratulacje super projekt,super moc, super partia ...

_________________
Obrazek

https://www.facebook.com/GPteamX/ - GRUUUUUUUUUUUZ TEAM :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek -->> E34 550i V12 - True Story str14
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13298
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156108&start=0
Piotrek napisał(a):
Wybor padl na moj ulubiony Styling 32 w 18"
:ok:

To niesamowite jak świece i przewody wpływają na moc, zwłaszcza w takim silniku ;)

Super że ma pełną moc i cieszy jazdą :ok:

_________________
Obrazek


"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"
-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL