BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 23:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 18 listopada 2013, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
Dodałem rozkodowanie VINu.

Później dodam jeszcze listę planowanych zmian :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 08:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
Ogólnie fajne autko i jak na e30 widąć że na prawde trzyma się kupy :) Kolor jest świetny unikatowy i mega łatwy w utrzyrmaniu :) i naprawdę przy porządnej polerce zrobi mega robotę. Ratuj bo warto :)

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
Mhm, tak sądzisz? Właśnie ten vulkan mnie martwii, wydaje mi się, że sprawia wrażenie "graciarskiego" - choć aktualnie jest w tragicznym stanie.
Myślałem o przemalowaniu, ale całkowita zmiana koloru to większa inwestycja pieniężna jak i czasowa. A bez większego malowania komory silnika i wnęk, mógłbym zostawić ten kolor, jedynie położyć nową warstwę. Jednak nie wiem czy będzie robił robotę - mały kontrast z dachem cabrio. Felgi na pewno powinny być innego koloru, póki co w ogóle się nie wyróżniają :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 12:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 65
Lokalizacja: CHEŁMŻA
Moje BMW: e30,e46,
Kod silnika: Da Vinci
Garaż: m50b25,m52b28,
No no!!Piąteczka kolego, przyznaj sam że E30 ma coś w sobie!!Powodzenia w modach!! :).
(co do zmiany barw, moim skromnym zdaniem zostaw tak jak jest)

_________________
---------BO PRZEDNI NAPĘD JEST DLA BAB!!--------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 14:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Dobra baza do inwestycji. E30 to juz klasyk a Baur dodatkowo unikat. 15tys wyprodukowanych o ile dobrze pamietam. Zeby auto zyskiwalo na wartosci a nie tracilo rob wszystko zgodnie zw specyfikacja z vinu.

Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 19:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
:ok: :ok: kolego na żółte blachy go . ratujemy klasyka dla potomnych..... :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 20 listopada 2013, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
Zapomniałem, że baur niestety ma założone LPG...

Macie racje, postaram się doprowadzić ten kolor do porządku, aczkolwiek bez nowej warstwy się nie obędzie (i tak już było malowane, tragicznie :D).

I w przyszłości miło by było gdyby 2 cylindry jeszcze się pojawiły.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 23 listopada 2013, 15:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
BAATT napisał(a):
A bez większego malowania komory silnika i wnęk, mógłbym zostawić ten kolor, jedynie położyć nową warstwę
Lakier zostaw oryginalny, silnik też, wartość tego auta będzie rosła wraz z wiekiem, zwłaszcza jak będzie w oryginale.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 23 listopada 2013, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1149
Lokalizacja: KCH
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B20
Baur - kontrowersyjny typ nadwozia, akurat w E30 wygląda ładnie, powodzenia w przywracaniu stanu salonowego :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 3 lipca 2014, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
Witam. E30 ma się dobrze :).
Doszła zmiana zawieszenia, chiński mts gwint, ale samochód póki co służy do weekendowych ładnopogodowych wycieczek, także może wystarczy. Głównie chodziło o estetykę, a jeden amor był już kaput.

Nowe felgi kiedyś się pojawią, na razie brakło hajsu, te po renowacji są całkiem całkiem.
Planów i roboty jest przede mną jeszcze sporo :).

Parę fotek z roboty i po.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

to już po montażu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 3 lipca 2014, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Szczerze wygląda dobrze, ale mając tak niepospolitego klasyka pierwsze co bym robił to starał się wyprowadzić go do pełnego oryginału i dopieścić - między innymi wywalając ten wydech - a nie wsadzać do niego gwint.

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BAATT -->> E30 Baur Tc - Vulkangrau
PostNapisane: 4 lipca 2014, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
Rozumiem.

Wiem, że wartość będzie wzrastać w przypadku zgodności z oryginałem, ale może nie obniży tej wartości taki zawias?
Samochód znacznie gorzej się prezentował i bardzo mocno wyginał się w zakrętach. W tej chwili mam podniesione na maksa w tym zakresie regulacji. I nie będę go bardziej glebić. Auto zrobiło się po prostu dłuższe optycznie.

Co do wydechu - masz 100% racji. Do zrobienia jeszcze blacharka, odnowienie środka, dokompletowanie brakujących listewek ozdobnych wnętrza, usprawnienie skrzyni. Później będę rozważać co z LPG. Na dniach kończy się homologacja butli (10 lat), więc albo pójdzie na szrot, albo nowa butla. No i przy okazji ściągnę głowicę, zobaczę w jakim stanie wałek jest i jak się mają gniazda po takim przebiegu na lpg.

Parę miesięcy temu wymieniłem jeszcze wszystkie poduchy (skrzynia, silnik), tuleje tylnej belki, bo przy wysprzęglaniu drgawki były, wyważony jest wał, podpora wału wymieniona itd. Jeszcze wymienię gumy od dyfra bo też mi się nie podoba ta co do budy jest montowana.
W przyszłym sezonie może pójdą do wymiany sworznie wahaczy i drążków kier., osłony gumowe są już trochę popękane, a dostały po dupie jak grzałem palnikiem zwrotnice.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL