BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 03:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 19:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Świetne masz te fotki! :) Czy u Twojego "źródła" znajdą się również fotki innych aut (konkretnie mam na myśli siebie ;)), czy ta osoba robiła zdjęcia tylko Tobie? ;)

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 20:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajnie ze udało się poskałdać autko na nowy sezon Pucharów tylko życzę :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
pawel934 napisał(a):
Czy u Twojego "źródła" znajdą się również fotki innych aut


Cała galeria jest tutaj https://picasaweb.google.com/100983907718306903969/20140421TrackDay#

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nic tylko pozazdrościć takiej zabaweczki :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 26 kwietnia 2014, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
pawel934 napisał(a):
Opony i do ataku!


Nabyłem na przód 2 szt. Hankooka w twardej mieszance szerokość 215, a na tył 4 szt. Yokohamy Advan szer 240 i 2 szt. Dunlopa 235. Wszystko 17" twarde/średnie, na przód mam jeszcze 4 dunlopy twarde 205. Ogólnie jestem mega zadowolony, na Ułęż, Kielce i Poznań mogę śmiało lecieć o życie teraz :cool:

Obrazek
Obrazek

A żeby się nie paliły stopy pasażerom, oraz żeby wnętrze robiło łał :

Obrazek
Obrazek

Pozdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 27 kwietnia 2014, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
Wjechał węgiel:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wygląda to na żywo mistrz, nie mogłem sobie odmówić tych kuwet zarówno z powodów wizualnych jak i dlatego, że pasażerom przyklejał się but do podłogi gorącej od wydechu.

Dzięki Carbontec :]

Zamontowałem także rozpórkę na przód, bo mi brakowało tego elementu w koncepcji zawieszenia.

Obrazek

Teraz czas na wydech :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 27 kwietnia 2014, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: okolice Lublina
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Napisze, że fajny projekt jak dasz się przejechać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 27 kwietnia 2014, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
4veril napisał(a):
Napisze, że fajny projekt jak dasz się przejechać :D


Spoko, ale tylko jeśli wyglądasz tak:

Obrazek

Jeśli nie to będzie problem raczej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 27 kwietnia 2014, 19:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 28 kwietnia 2014, 10:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jaki kosz tych kuwet?

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 28 kwietnia 2014, 11:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
http://carbontec.pl/index.php/catalogse ... /?q=kuweta

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 2 maja 2014, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 54
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: M44B19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1714242
Te kuwety są super!

tez się nad takimi zastanawiam, tym bardziej ze oprócz wyglądu spełniają swoje zadanie, bo po usunięciu wygłuszeń w bmw jest krzywa podłoga

PS Do kuwet sa jakieś elementy montażowe? I czy sam docinałeś pod bmw kuwetę czy dostałeś juz dociętą/dedykowaną?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
W czwartek na Ułężu pojechałem wreszcie na męskiej oponie - z przodu slick Hankook 215, a tył Dunlop 235 w twardej / średniej mieszance.

Obrazek

Początek pierwszego kółka nie kleiło nic, ale jak się nagrzały opony to kleiło mistrz. Do tego stopnia, że nie mogłem się wjeździć i ciągle hamowałem za wcześnie. Pewnie bym nad tym lepiej popracował ale zhamowałem jednego slicka z przodu do sznura i już nie mogłem hamować odpowiednio mocno od tego momentu. Nie mniej jednak wziąłem kostkę na pokład i udało się pojechać 3:07.81. 8 sekund szybciej niż w lany poniedziałek na januszowych pirelli corsa. Tak wyglądało to kółko:



Jestem w szoku jak fajnie się na takim w miarę męskim slicku jeździ. W zasadzie to trzeba się na nowo uczyć skręcania, bo można jechać lepszą linią, hamować mega późno, ładować gaz od połowy zakrętu i wychodzić jak po szynach bez poślizgu. Muszę się następnym razem wyleczyć z resztek strachu, bo po filmie widzę, że jeszcze ze 3 sekundy powinienem urwać z tego kółka jadąc bezbłędnie. Tutaj widać, że trochę negatywu jest przez co bardzo mocno zużywa się wewnętrzna część opony, a zewnętrzna pozostaje na miejscu. Idealnie coby przełożyć opony stronami :]

Obrazek

W następną sobotę atakuję II Rundę BMW Challenge na Nowym Mieście, mam nadzieję, że dobrze pójdzie choć opony będę miał nie najlepsze, ale cóż nadrobię ile będę mógł brawurą :]

stilo_kielce napisał(a):
PS Do kuwet sa jakieś elementy montażowe? I czy sam docinałeś pod bmw kuwetę czy dostałeś juz dociętą/dedykowaną?


Nie ma elementów montażowych, ja wierciłem dziury i kręciłem śruby. A żeby zniwelować nierówności podłogi zrobiłem podkłady z takiej twardej nieściśliwej pianki. Docinałem sam, tyle ile widać, żeby się pedał gazu zmieścił. Weszły na styk :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 11 maja 2014, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
Wczoraj wybrałem się na II rundę AB Cup i BMW Challenge do Nowego Miasta nad Pilicą. Zapisałem się do AB Cup do klasy S2500 bo w BMWCh obowiązek Federala, a ja miałem tylko 2 szt. Nie ważne. Na miejscu stwierdziłem, że dobry postęp technologiczny dokonał się w tych cyklach od mego ostatniego startu. Fury tak porobione, że aż żal i strach upalać.

Byłem mentalnie przygotowany na dziurawą nawierzchnię, ale muszę stwierdzić, że w Astrze to aż tak nie bolało jak w BMW na 17". Ale co zrobisz - nic nie zrobisz. Trzeba było nap...alać. O konkurencji nie ma co pisać poza tym, że grubo xD xD xD

W bojowym nastroju zajechałem na miejsce, zająłem sobie miejsce w hangarze coby mnie ewentualny deszcz nie moczył. Zmieniłem kółka - tym razem wybór padł na Federala 595 RS-R 215, oraz Pirelli Corsa z tyłu w 205 szerokości. W sumie byłem zadowolony z Federala, ale na tył powinno być szerzej, bo trochę mi dupą miotało, aczkolwiek bez tragedii. Na trasie w kilku miejscach było mega dużo piachu i to na zakrętach albo hamowaniach. Trzeba było uważać, tym bardziej że prosta przez las nie była przegrodzona szykaną i znów można było latać 150+ w tym miejscu. Masa dziur takich akurat na linii, po jaka wydawała się optymalną, więc w trosce o auto zalecany był slalom. Kilka podbić też nie czyniło trasy przyjazną autu. Jednym słowem miejscówka jest EPICKA ;D

Na treningu lekki zgrzyt bo puścili pętlę bez lasu. Już zdążyłem nakląć się pod nosem, bo trasa treningu było mega krótka. To ja przyjechałem do NMnP i nie ma lasu?! Jak żyć?! Ale na szczęście okazało się, że las będzie więc nie musiałem się zawijać do domu. Treningowych przejazdów wykonałem tylko 3 - bo inna niż podczas zawodów trasa, więc po co męczyć auto.

Zapoznanie pokazało, że dziury na trasie są raczej z tych "męskich". Trzeba było zapamiętywać. Później kółko ogniem na czas, ale nie liczone do klasyfikacji. Tu znów pojechałem zapoznawczo i byłem gotowy do startu. Pierwsze mierzone poszło całkiem ok, ale jak to zawsze - za wcześnie i za mocno się odhamowywałem. Okazało się, że byłem 5ty w klasie po tym przejeździe ze stratą 3 s do upragnionego podium. Tak to wyglądało:



W drugim przejeździe postanowiłem znaleźć gdzieś te 3 sekundy. Zacząłem od początku i już na wejściu do lasu była mała przygoda z krzakami. Zakłóciło to mocno moją koncentrację, ale dalej przejazd układał się spoko, jechałem szybciej niż poprzednio. Niestety w 2/3 długości próby skrzynia biegów prawdopodobnie urwała się z poduszki, lewarek przesunął się do przodu w sposób uniemożliwiający wrzucanie biegów 1, 3 i 5. To był koniec zawodów dla mnie. Próba 2 na filmie:




Biegi w sumie później dało się wrzucać, ale trzeba było trzymać cały czas lewarek bo same wypadały. Zapakowałem się zatem i do domu. Delikatnie wk...ony wróciłem do Warszawy o własnych siłach.

Także wynik raczej słaby, aczkolwiek te przejazdy zanim nastąpiła awaria dały wiele radości. Uwielbiam to auto i to jak się nim jeździ. Dzięki temu nie byłem, aż tak mocno wk...ny na awarię jak to mogło być w innych okolicznościach.

Postaram się odegrać na poligonie w Toruniu 21 czerwca :]

I jeszcze jakieś tam foty:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdro!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 11 maja 2014, 18:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Szkoda, że miałeś awarię - wiem, jak bardzo to potrafi wkurzyć :/ 3s do podium w pierwszym przejeździe to świetny wynik, bo w Challenge'u jest podobno bardzo wysoki poziom (również aut). Gratulacje! :)

P.S. Ostatnia fota jest GENIALNA!

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 11 maja 2014, 19:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
Cykl ma zawsze fajną oprawę medialną:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

:hyhy:

A co do czasu - powinienem mieć na tył Federala tak 235 szerokości i wtedy byłoby lepiej, albo jakiś maxsport średni/miękki. No zobaczymy, może na Toruń coś dokupię.

Teraz muszę naprawić auto i trochę pomodzić. Wjadą poliuretanowe poduchy, wydech, strojenie i będzie git.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 21 maja 2014, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
Auto naprawione. Okazało się, że lewa poduszka silnika postanowiła opuścić swoje miejsce z kawałkiem belki pod silnikiem. I tak też zrobiła. Silnik poszedł do przodu, co doprowadziło do zerwania poduszek skrzyni. Miałem mega fart bo wieloklin na wale wysunął się tak, że wał zazębiony był na 1 cm długości. Gdyby rozsunął się jeszcze ten kawałek to straciłbym napęd bo wał jest dwuczęściowy.

Poduszka silnika musiała być niedostatecznie mocno dokręcona i tak sobie waliła radośnie, aż wyrwało dziurę w belce. Dlatego wjechała nowa belka, poduchy poliuretanowe silnika i poliuretanowe skrzyni. Jakkolwiek to zabrzmi - napęd stał się bardziej zwarty, a drążek zmiany biegów "sztywny" i precyzyjny jak nigdy wcześniej.

Obrazek

Z dodatkowych rzeczy - został zamocowany xbrace, a także poliuretanowe acentryczne tuleje tylne wahaczy bo jedna już jakiś czas temu wyzionęła ducha.

Silnik został umyty żeby zlokalizować wyciek płynu wspomagania i okazało się, że do wymiany pompa, bo z niej cieknie.

Teraz muszę wydech zrobić i dalszych zmian już nie planuję, więc będę czekał aż znów coś odda.

Hawk.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 czerwca 2014, 12:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325 Compact
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135754
Trochę się działo, więc napiszę parę słów.

7 czerwca trening na Ułężu, gdzie chciałem poprawić czas 3:07. Zapowiadał się ciepły i suchy dzień, więc na felgach slick i atak. Niestety o dziwo było chyba za gorąco, bo opony nie kleiły tak jak podczas ostatniego trackdayu. A były to te same gumy, z przodu hankook 215, a z tyłu Dunlop 235. Przód wyjeżdżał za mocno i niestety czas to jakieś wymęczone 3:11 z tego co pamiętam. Niestety ukrop był niemiłosierny i moje BMW strzeliło focha -



oddał przewód chłodnicy

Obrazek

ale udało się kupić w Rykach w miarę pasujący i po lekkiej modyfikacji auto naprawiłem. Potem jeździło do końca bez problemu.

Później tak mi się jechało:


Obrazek

Lekko rozczarowany czasem wróciłem do domu bez jakiś większych emocji. Twardsze slicki trzeba następnym razem na taki upał zabrać.

Wczoraj natomiast wybrałem się na AB Cup i Federal BMW Challenge do Torunia na tamtejszy poligon. Obiekt znam z 2012 roku, wtedy Astrą bardzo dobrze mi się tam jeździło. Ogólnie próby to wąskie uliczki z betonowych płyt między krzakami i drzewkami. Bardzo nierówne i bardzo techniczne miejsce. W BMW zawieszenie jest znacznie twardsze, więc miałem pewne obawy o auto, ale cóż - chęć pościgania się zwyciężyła i o 5 rano wyruszyłem na zawody.

Na miejscu jak zwykle bardzo dużo szybkich aut i szybkich kierowców. Wszyscy z niepewnością obserwowali niebo, gdyż prognozy były mocno rozbieżne. Na szczęście popadało tylko podczas zapoznania z pierwszą próbą i nie wpłynęło to znacząco na jazdę. Większość odcinków szła po suchym.

Od 8:30 trwały jazdy po odcinku testowym, zrobiłem parę kółek, pojechałem dotankować i z niecierpliwością czekałem na rozpoczęcie zawodów. Do przejechania były 3 próby - długa jechana w dwie strony i trochę krótsza jechana na koniec zawodów. Udało się przeprowadzić wszystkie zaplanowane przejazdy, mimo kilku incydentów nie było długich przestojów.

Po zapoznaniu pierwszej próby jechaliśmy jeden przejazd ogniem, ale nie liczony do klasyfikacji, więc szukałem tutaj limitów i starałem się zapamiętać miejsca, na które trzeba uważać. W jednym przepałowałem, musiałem cofać, ale próba bardzo mi się podobała. Nastepnie 3 przejazdy liczone i tak dalej przy kolejnych próbach. Jechałem systemem - pierwsze kółko spokojnie, drugie atak, trzecie atak bez emocji. Czasy czołówki mojej klasy szybko pokazały, że na podium bardzo nie mam szans, a w generalce byłem tak między 21 a 24 miejscem. Po drodze miałem kilka przygód m. in. zostałem zalany przez przebitą w kabinie butelkę pepsi, urwałem gałkę zmiany biegów w trakcie jednego przejazdu, nie mogłem się odnaleźć w miejscu gdzie jedno z aut zgubiło olej i zasypane to było piaskiem, strasznie wolno tam jechałem. Ostatecznie, co najbardziej cieszy, udało się zakończyć zawody bez awarii. W klasie 5/10 i w generalce 21/48. Wynik pewnie mógł być lepszy gdybym miał lepsze opony - wziąłem Federale 595RSR 215 szerokości. Rajdowy slick zrobiłby pewnie większą robotę. Ale najwięcej było do zyskania gdyby pozbyć się strachu o auto. Ja jechałem tak aby nie wypaść z trasy, bez ryzyka. Połowa zakrętów była ślepa, trzeba było celować w krzaki żeby jechać optymalną linią. Cięć nie znałem, więc wolałem nie ryzykować, bo wizja awarii uniemożliwiającej jazdę 250 kilometrów od domu skutecznie studziła emocje. Pewnie gdyby była laweta mógłbym pójść o tzw. życie. No ale jeszcze kiedyś jakiś pucharek zgarnę, także trzeba cierpliwości i lawety.

Trasa na poligonie mega, ciasno, ślepe zakręty przez krzaki, nieprzewidywalność próby - w każdej chwili można trafić wygarnięty szuter w ślepym zakręcie i przywitać się z zewnętrzną zakrętu. Mało, albo i wcale nie było miejsca na błąd. Najgorzej mi szło na dohamowaniach - w zasadzie wszystkie były po ujebach i podbiciach. Ciężko się hamuje jak nagle przód odciąża/wpada w dziurę i koło się blokuje. Dlatego prawie wszędzie hamowałem za wcześnie, no ale to po raz kolejny wina braku ryzyka i troski o auto. I tak fart, że się nie popsuło bo wytargałem je po tych dziurach strasznie.

Zawody zakończyły się przed 18 rozdaniem nagród i można było wracać do domu. Powrót zakłócił mi trochę brak stacji benzynowych przy autostradzie między Toruniem a Łodzią, ale przynajmniej coś się działo i udało się nie usnąć w trasie.

Wyniki generalka: http://abcup.com.pl/wp-content/uploads/ ... eralna.pdf

Trochę filmów, żeby zobrazować to o czym pisałem:
1 próba:


2 próba jechana na 2 sposoby (spokojnie i przepałowana):




3 próba:


Jak będą lepsze foty to coś wkleję.

Teraz chyba chwilowa przerwa bo na Ułęż za bardzo mi się nie chce jechać, więc wyglądam jakiś szutrów i szukam bazy do wrak race :] W sierpniu Kielce i do tego czasu postaram się ogarnąć nowy wydech.

Pozdr

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2014, 20:54 przez Kenet, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 czerwca 2014, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 54
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: M44B19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1714242
Kenet napisał(a):
Trochę się działo, więc napiszę parę słów.

W sierpniu Kielce i do tego czasu postaram się ogarnąć nowy wydech.

Pozdr


Zapraszam na superoes

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kenet -->> E36 Compact m50b25, do zabawy.
PostNapisane: 22 czerwca 2014, 16:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kenet kolego idziesz na miszcza :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL