BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Filipson -->> E30 Cabrio 320i Renowacja-Lakiernictwo str.3
PostNapisane: 31 marca 2015, 22:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Sezon tuż tuż więc i autko coraz bliżej :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson -->> E30 Cabrio 320i Renowacja-Lakiernictwo str.3
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
Trochę mnie nie było z braku czasu a troszkę sie zmieniło :)

Mocno lał się olej po bloku, uszczelka pokrywy była nowa. Podejrzana była uszczelka głowicy. Okazało się że oring przy uszczelniaczu wałka rozrządu pękł i lało się, ale wyszło to dopiero po wymianie uszczelki głowicy, a przy okazji małej regeneracji głowicy :) Ogólnie głowica w bdb stanie krzywki, czopy również bez śladów zużycia. Głowica została splanowana o 0,012mm. Prowadnice ok, zawory dotarte

Nowe uszczelniacze zaworowe
Obrazek



Dotarte gniazdo
Obrazek



Dotarty zawór
Obrazek


Mały porting
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Składanie na nowej uszcelce
Obrazek



W międzyczasie posypała mi się szpera... niestety

Renowacja felg borbet t 17", zostały wypiaskowane i polakierowane
Obrazek
Obrazek


Felgi okazały się porażką wszystkie były krzywe to poszły do prostowania, brak komfortu, Są ładne ale nie do tego samochodu, nie zostały ze mną długo jednak zostanę przy 15" chyba że trafi się coś w stylu bbs rs 16" ale wątpie że znajdę 4x100 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson -->> E30 Cabrio 320i Renowacja-Lakiernictwo str.3
PostNapisane: 20 marca 2016, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
Witam, trochę się zmieniło, na lepsze oczywiście :P
Trochę brakowało mocy był plan żeby kupić m20b25 ale był problem ze sprzedawcą wiec olałem temat. Pomyślałem jednak ze mam jakie stukające m52b28 :P trochę typowo ale niech będzie
Przyczyna:
Obrazek

Na 4 cyl obrócona panewka, na szczęście od razu wyciągnięty silnik z auta, stopka, korbowód nieuszkodzony czopy wału nominał więc do roboty!
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tuleje cylindrów zużycie śladowe ale pierścienie to inna sprawa:
Obrazek

Pierścienie goetze, panewki korbowodowe kolbenschmidt, czujnik wału i wałka Siemens vdo, uszczelniacz vanosa mehenker + wiadomo uszczelki uszczelniacze itp.
Obrazek
Planowanie + uszczelniacze zaworowe
Obrazek
Obrazek

Nie posiadam niestety blokad do rozrządu. Ale da się to zrobić bez :P wystarczy trochę pomyśleć, przyda się liniał i znak na kole pasowym, Potem vanos dobrze złożyć. Po podpięciu kompa pomyłka max 1st :P

Oczywiście kolektor m50b25 przerobiony, miska m50 e34, Serwo opel omega
Obrazek
Obrazek

Nowa instalacja gazowa wtryskiwacze Hana, reduktor Ac R-01 fi8mm + listwa rozdzielająca wtryskiwacze mojej konstrukcji :P
Obrazek
Obrazek


Czeka
Obrazek


Wydech m20 przerobiony
Obrazek
Filtr powietrza mojej konstrukcji kosz + gąbka filtrująca motocyklowa, oddzielenie filtra od ciepłego powietrza
Obrazek
[img]http://i.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/qM899iU.jpg[/img
Obrazek

Sprzęgło : jednomas, docisk, tarcza obita kevlarem m20
Wykres, pierwszy pomiar może troszeczkę nie dogrzany:
Obrazek

Jak dla mnie na wydechu od m20 jest super, moment 300nm moc 215 czyli na + 20 do km i nm
Można by się pobawić w wydech, wałek strojenie ale jak dla mnie mocy jest wystarczająco a szczególnie zależy mi na mocnym dole wiec modów koniec! Następny projekt będzie chyba troszkę mocniejszy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL