BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 19:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 760 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 2 października 2015, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Krisu_K13TL napisał(a):
Powiedz mi duża jest różnica między takim 330, a 328i?

u mnie jak widziałeś było na start 230, krótki dyfer i lekki samochód...
w porównaniu z tym moje 200KM jedzie słabo ale jak bym założył taki sam dyfer zrobił kolektor to wrażenia mocnego odpychania są porównywalne generalnie nie opłacalne koszty miedzy swapem M54>M52
zakładając ze nie kupimy M54 210KM jak ma 80% ich :hyhy: co do potencjału no to już inna bajka M54 można grubo postrugać wszystko zależy od $$$
BTW zastanawiam się na ubudowaniem jakiegoś nowego E36 ale szkoda mi tego co mam rozbrajać :wstyd:
i tu spotkanie forumowe...
Obrazek

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 3 października 2015, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
jak to dotarles tarcze? na starych klockach?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 3 października 2015, 19:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
cieszę sie, że ktoś czyta posty jeszcze :D
tarcze na foto tez wywaliłem (zobacz ile zużycia...)
Obrazek

żartuje klocki miały 80% wiec miałem je zostawić ale stwierdziłem, że to fo/\pa przy nowych tarczach, a w moim trupku który ma 90% nowych/zregenerowanych części :wstyd: i jeszcze miałem przebłysk sprzedaży ale podliczyłem na graty i wyszło 20k :cwaniak:
dzisiaj zaatakowałem sufit, jak ktoś ma zwykły to niech wpada z jasiem wędrownikiem i mu podmienię bo jest dziadowski poodklejanyi może ktoś sobie go naprawi, ja mój oddaje do flokowania (wiec wszystko jedno jaki) :hyhy:

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 3 października 2015, 22:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No tak, ale klocki to akurat nie jest jakiś astronomiczny wydatek, żeby aż tak oszczędzać... No chyba, że masz Ceramiczne :>

haha sprzedaży... Ja nie wiem każdy chce mieć 328i, a jak już ma to myśli o sprzedaży te auta jakieś zaczarowane są... :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 3 października 2015, 22:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
HansiO napisał(a):
i jeszcze miałem przebłysk sprzedaży ale podliczyłem na graty i wyszło 20k :cwaniak:


Też mi chodzi to po głowie, ale właśnie tyle hajsu utopione i za ile sprzedaż? Coupe za 20k jak jest dobre to pójdzie, a turasa za tyle sprzedać pewnie ciężko...

Czekam na dobre fotki podsufitki, bo też mi chodzi po głowie flokowanie ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 08:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
a co do sprzedaży to tylko E36, rozważałem M54 tylko ciężko znaleźć w dobrej budzie :cool:

Krisu_K13TL napisał(a):
Czekam na dobre fotki podsufitki,

w tyg powinienem zrobić :cwaniak:


a w pomiedzywczasie nudne 3 dni mi sie zeszło
-elektrozawory doczekały sie wymiany
-rygiel w drzwiach szyba potrafiła podczas jazy otworzyć
-sprysk miał u łamaną stopkę
-korektor który czekał i sie doczekał (w tygodniu pomiary)
Obrazek

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 09:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Ciekawe ile ci da kolektor ......

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 09:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Pińcet koni pewnie będzie, a tak serio to bez strojenia pewnie 205-208KM i moment poleci o 15-20NM w dół... teraz co i rusz pojawia się jakaś e36 3.0 M54 za okolice 13tysiaków i jedna jest na 3er, to mnie człek wyprzedził o jeden dzień, druga teraz z Białegostoku, jak ja już 540tkę kupiłem... i taki wuj z kupowania e36 3.0 dla mnie, bo też rozważałem takową opcję :wstyd:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 10:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
narazie jak zawsze samochód odżył powyżej 4k jest naprawde przyjemnie, dokręca jak zły, i (odczuwalnie) nie zabrało dołu :hyhy:
zaznaczam że biegi zmieniam zazwyczaj ok 5k + wiec dól mnie nie interesuje a jak czytałem że niektórzy wracają do starego kolektora bo im sie jezdziło lepiej po miescie to wszystko jasne (zmiana biegów w zakresie 2-3k LOL)
pomiar w czwartek potem reszta modów...
chyba że zdążę uregulować gas... to i na gazie pojade

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 16:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
HansiO napisał(a):
(zmiana biegów w zakresie 2-3k LOL)

Przyznaję się do winy :wstyd: :rotfl: 99% czasu tak jeżdże chyba że mnie ktoś na światłach podpuszcza :rotfl:
Bardzo ciekawe co wyjdzie na pomiarach

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Według moich doświadczeń to mit, że kolektor od m50 psuje dół.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 16:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
jiGsaw napisał(a):
Według moich doświadczeń to mit, że kolektor od m50 psuje dół.

może być takie wrażenie bo góra zaczyna jechać, to przyznają wszyscy...

co najlepsze że u mnie nie czyje straty dołu, ale mogę być nieobiektywny po 3dniach roboty :wstyd:
no nic zobaczymy co wyjdzie na RL ;)

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 10 października 2015, 17:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Jak zamontuje ITG i nowe świeczki to zobaczymy co tak naprawdę daje kolektor+ dolot pomiar pewnie w przyszłym tyg.

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 11 października 2015, 23:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No po mieście to 50% czasu jeździ się w obrotach 2-3k nawet po wąskie, chyba, ze kręcili na zimnym do ponad 5k to trochę kutasiarstwo, a zanim olej się dotrzemy nawet do tych 50stopni to trzeba z 5km przejechać normalnie, a zazwyczaj dalej jak 10km po mieście to mało kto jeździ... Ja np z Wilanowa na Zeran śmigam i prawie 1/3 drogi jadę jak pipa, bo szkoda mi nawet takiego pazdzierza jak m52 czy teraz m62.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 07:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
grabolek363 napisał(a):
szkoda mi nawet takiego pazdzierza jak m52 czy teraz m62.

toć to stare trupy :D
nie powiedziałem że ciskam na zimnym
mam ogrzewany garaż wiec jak wyjeżdżam to mam 20C+ po ok 3km mam pion wiec już można jechać dynamicznie :mad:
jak bym był chłopak z miasta to co innego, wtedy nie poczeba mistyka tylko honde jazz w aut z CVT i jeździsz jak meleksem - polecam
tak czy siak jak pisałem dół jest dalej bez zmian wiec można jeździć do 3k temat od 10 lat wałkowany ale wszem i wobec wiadomo że 328 z korektorem będzie zawsze trochę z przodu a o to w tym wszystkim chodzi....
chyba że coś jest źle poskładane

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 09:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
No czekam na pomiary :)

HansiO napisał(a):
mam ogrzewany garaż wiec jak wyjeżdżam to mam 20C+ po ok 3km mam pion wiec już można jechać dynamicznie :mad:


Gdzieś na forum widziałem, że ktoś miał wskaźnik temp. oleju i po osiągnięciu 90 stopni płynu chłodniczego olej się jeszcze do końca nie dogrzał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 09:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
kupiec_fkl napisał(a):
Gdzieś na forum widziałem, że ktoś miał wskaźnik temp. oleju i po osiągnięciu 90 stopni płynu chłodniczego olej się jeszcze do końca nie dogrzał.

ba nawet mogę ci powiedzieć że w E30 którym miałem wskaźniki dodatkowe to było 40C przy pionie na wskaźniku zegarowym, na szczęście ja to wiem ;)

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 12:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
HansiO napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Gdzieś na forum widziałem, że ktoś miał wskaźnik temp. oleju i po osiągnięciu 90 stopni płynu chłodniczego olej się jeszcze do końca nie dogrzał.

ba nawet mogę ci powiedzieć że w E30 którym miałem wskaźniki dodatkowe to było 40C przy pionie na wskaźniku zegarowym, na szczęście ja to wiem ;)


Otóż to, dlaczego czasem śmieszą mnie typki, co myślą, że jak jest pion na chłodniczym, to można już pioruny słać do silnika :luka:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 15:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pioruny nie pioruny, wystarczy trochę myśleć i nic się złego nie stanie. Z temp. płynu chłodniczego vs oleju taka sama zagwozdka jak w przypadku rozgrzewania silnika przed jazdą na postoju w zimie (że niby bezpieczniej). A to też podobno mit, bo rzekomo silnik mniej zużywa się kiedy zimny po nocnym postoju od razu ruszy w trasę. Silnik pod naturalnym obciążeniem (w czasie jazdy) rozgrzewa się szybciej a olej efektywniej rozprowadza się, niżeli podczas pracy na "jałowym" na postoju.
btw nasze fury nie są sportowe i nie pałuje sie ich jak w sportach motorowych, tak że wg mnie wskaźnik temp oleju zbędny ;) A korzystanie z pełnego zakresu obrotów to nie jest pałowanie a normalna prawidłowa eksploatacja.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: HansiO -->>E36 328i pomiar RL str6
PostNapisane: 12 października 2015, 16:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Fajna bema :super: i dobre mody. Jestem jak najbardziej na tak :ok: no i mityczny r6 .. bema to powinna mieć r6 pod maską i na tył napęd. Ja to tylko tak widzę ;)

Garaż to masz wypas jak nic mmm zazdroszczę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 760 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL