BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 10:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Witam.

Jakiś czas temu pytałem na co zwrocic uwagę kupując ten model. Otrzymałem dużo informacji i opinii znawców tego towaru, którzy mowili ze do 6000 zl nie kupie nic ładnego. I teraz chciałbym wam zaprezentować moją bawarkę, którą zakupiłem za 6000 polskich złotych :cool: .

BMW E32 89' 3.5 automat

Kilka słów o niej.

Plusy:

-Oryginalny lakier, przeleciałem cały czujnikiem lakieru, wszystko się zgadza nigdzie nie przekracza 150

-Podwozie bez grama rdzy, jak będzie na podnośniku to zrobię zdjęcie ale wczoraj od razu po zakupie byłem u mechanika na podnośniku i był tak samo zdziwiony jak i ja, jest jedynie rdza na progu ok 1-2 cm od wewnętrznej strony

-VIN zgodny z tym co jest w aucie(poza radiem) (Vin podam pod zdjęciami)

-Po podłączeniu pod komputer nie pokazał żadnych błędów

-Sprawny szyberdach, nie odlatująca podsufitka

-Skrzynia jest w zaje#$%#% stanie, przełącza biegi jakby przed chwilą wyjechała z fabryki

-Podgrzewanie foteli działa

Minusy:

-Środek trochę sfatygowany, poszukuje jakiegoś preparatu który pomógłby mi doprowadzić skóry do ładu i składu (proszę o podpowiedź czego najlepiej użyć)

-Pocenie z układu wspomagania ( prawdopodobnie przewody ) ale to dotyczy chyba każdej bawarki

-Poci się z 3 ostatnich cylindrów ( prawdopodobnie uszczelka ) na zimnym silniku faluje, pewnie to jest skutkiem tej uszczelki

-Lakier z metalicznym nie ma nic wspólnego, przyda mu się porządna polerka

-Listwy na dołach drzwi juz są poobłamywane, trzeba kupić nowe

-Ogniska rdzy pojawiły się na drzwiach ( będzie to pokazane na zdjęciach ) zaprawki porobił poprzedni właściciel

-Lampki na zegarach juz pasowałoby wymienić, na pokrętłach od klimy ledwo świeca, na drążku od biegów w ogole nie świecą


Póki co kilka zdjęć:

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAGB41070DA35321
Modellbezeichnung: 735I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: GB41
E-Code: E32
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M30 - 3,50l (155kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Royalblau Metallic (198)
Innenraum: (0227)
Produktionsdatum: 07.02.1989
Werk: Dingolfing


Code Sonderausstattung

S401A Schiebehebedach elektrisch
S458A Sitzverstellung vorne elektrisch
S464A Skisack
S472A Armlehne vorne Fahrer/Beifahrer
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
S499A Kopfstützen im Fond elektrisch
S570A Stärkere Stromversorgung
S663A Radio BMW Professional


Optional Equipment
Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
Electr. front seat adjustment
Ski bag
Armrest, front, driver/passenger
Lumbar support, driver and passenger
Seat heating driver/passenger
Reinforced power supply
Radio BMW Professional


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek (oryginalne dywaniki? )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2014, 10:46 przez immat123, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 11:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
:super: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :ok: za galerię

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 11:53 
nie wziąłeś ją przypadkiem z mielca? Widywałem identyczną w drodze do pracy :) nawet rybka na klapie była :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 11:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Kupiłem wczoraj z Warszawy, jezdził nią przez ostatnie 8 lat starszy Pan, któremu zięć kupił teraz focusa 1.0 a przesiadł się bo ten mniej pali. Czy w to wierzyc, nie wiem. Serwisowana była do końca, stała ok. pół roku nie jeżdżona. Ale czy w to wierzyć, to nie wiem :) .
Ten Dziadziuś 8 lat temu przyprowadził 2 z DE i jedną sprzedał a drugą sobie zostawił.


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2014, 12:01 przez immat123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Beznadziejnie zrobiłeś ta galerie nawet nie ma jednego zdjęcia na którym widać całe auto :/

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 214
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: e91 335d
Uporządkuj galerię bo zaraz Ciebie zjedzą.

Jeśli mogę pomóc to skóry wg. mnie nie rób jakimś preparatem do malowania bo to na krótką metę jest. Wiem, bo to sam przerabiałem i z farby nie byłem zadowolony. Lepiej oddaj do jakiegoś tapicera i Ci zrobi ładnie.

Pozdrówka! :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Edytowałem ten temat, ale następnym razem wyleci po prostu.

W temacie w którym poszukiwałeś pomocy w zakupie e32 prawdę Ci napisano. Że za 6 tys. zł można kupić e32 wymagające sporo pracy i takie kupiłeś.

Mimo wszystko działaj, bo to daje największą frajdę !

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Dzięki wielkie ze doprowadziłeś to do ładu i składu. Jakbym kupił za 12 czy 15 tys to nie wymagaloby wkładu :)? Uważam ze lepiej kupic tansze i wiedziec co jest w niej grane niz wydac kasę i sie rozczarowac. W dodatku dziadzius ma mi doslac wszystkie faktury z ostatnich 8 lat.

Dodam ze ogladalem i za 8, 9, 10 i 15 tys i uwazam ze moja jest lepsza niż te co oglądałem do tej pory. Cala w oryginalnym lakierze. A 98% tych co stoi na alledrogo albo w de to jest szajs. Moja wymaga drobnej pracy w silniku i dopieszczenia wnetrza


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2014, 12:47 przez immat123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dokładnie, o ile pamiętam plany były ambitne i auto chciałeś odrestaurowywać. Jak za tą cenę to wygląda na przyzwoitą bazę. Najlepiej zacząć od rozebrania do gołej blachy, od razu będziesz wiedział na czym stoisz i czy warto ratować. Jeżeli tak to zrobisz blacharkę, zabezpieczysz itd. Nie ma nic gorszego niż zrobić mechanikę, a potem się okaże, że buda ulep. Powodzenia. :ok:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
immat123 napisał(a):
Dzięki wielkie ze doprowadziłeś to do ładu i składu. Jakbym kupił za 12 czy 15 tys to nie wymagaloby wkładu :)? Uważam ze lepiej kupic tansze i wiedziec co jest w niej grane niz wydac kasę i sie rozczarowac. W dodatku dziadzius ma mi doslac wszystkie faktury z ostatnich 8 lat.

Dodam ze ogladalem i za 8, 9, 10 i 15 tys i uwazam ze moja jest lepsza niż te co oglądałem do tej pory. Cala w oryginalnym lakierze. A 98% tych co stoi na alledrogo albo w de to jest szajs. Moja wymaga drobnej pracy w silniku i dopieszczenia wnetrza



Nie uważam. Zresztą ja Ci tak nie pisałem. Ja uważam, że nie ma reguły w tym zakresie.

Bazę masz dobrą! Trzymam kciuki za postęp prac.

Wierz mi, że najwięcej radochy to doprowadzanie auta do ładu, jak chcesz to zerknij do galerii mojego ex e28.

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Wynaga dopieszczenia ale nie w zime. Poki co zrobię to co mnie gryzie najbardziej w oczy i będę jeździł do wiosny. Na wiosnę będzie chyba kapitalny remont . Ale to jeszcze się może milion razy zmienić.

Tak jak mówisz szukałem czegoś zeby bylo fajne i nie zgnite i zajezdzone. Skrzynia jest zdrowiutka. Pojechałem 1000 km i oglądałem w DE i pod polską granicą. I w DE jak sie nie ma co najmniej 6k euro to się nie podchodzi do tego tematu. Bo te za 2k euro to zlomy jeszcze gorsze niż u nas. Jak jest jakas biała perełka to turas zabierze ją w parę godzin. Przejechalem ok 3-4 tys km a okazało się że kupilem 150 km od domu :) w sumie ogłoszenie leciało chyba ze 2 dni i pewnie dlatego kupiłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
Pozostaje Ci tylko dotrzymać słowa co za tym idzie pozytywnie nas zaskoczyc i "odrestaurować" ( z chęcią dowiem się co to dla Ciebie oznacza ) to auto w godny sposób ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Tez chcialbym juz zobaczyc jaki będzie efekt :)

Możecie mi polecić jakis preparat do czyszczenia skór?

Kolejne pytanie. Te dywaniki co mam welurowe są oryginalne?

I kolejne. Klima u mnie jest nabijana freonem czy zwyklym gazem tym co teraz nabija sie klimatyzacje w autach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
Do czysczenia i konserwacji skór polecam Gliptone ale u Ciebie potrzebna jest większa ingerencja a niżeli samo czyszczenie .
Skąd mamy widzieć czy są orginalne ?? Na zdjeciach widac je czesciowo a obszyc tak dywaniki potrafi juz kazdy rzemieślnik. Zobacz od spodu czy mają jakieś oznaczenia bmw i odpowiedz sobie sam.
czynnik chlodniczy do klimy to R134 .


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2014, 14:14 przez Mastello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
immat123 napisał(a):
Możecie mi polecić jakis preparat do czyszczenia skór?


http://lederzentrum.pl/czeste-pytania/pozostale/dobre-srodki-do-skory.html

lub

środki liquid leather pytaj KarolKa z forum ma jakiś zaprzyjaźniony sklep to ci pomogą http://shiningcar.pl/pl/p/GLIPTONE-Zestaw-GT11-GT12-Pielegnacja-skor-gladkich/399

immat123 napisał(a):
Klima u mnie jest nabijana freonem czy zwyklym gazem tym co teraz nabija sie klimatyzacje w autach?

R134a, powinieneś mieć gdzieś tabliczkę pod maską ile i jaki

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Większa ingerencja czyli co? Obszyc na nowo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
immat123 napisał(a):
Większa ingerencja czyli co? Obszyc na nowo?


Opcja "szukaj"...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Bez zestawu LEDERZENTRUM COLOURLOCK STRONG nie masz co podchodzić do swoich skór i też za dużo możesz nim nie ździałać bo są wytarte z tego co widać po fotkach,najprędzej to lakierowanie całych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Uwielbiam takie tematy jak właściciel zachwala jaką on to perełke kupił, cud, miód i idealna skrzynia. Kocham takie sytuacje gdy:
Cytuj:
-Podwozie bez grama rdzy,
następnie:
Cytuj:
jest jedynie rdza na progu ok 1-2 cm od wewnętrznej strony

Cytuj:
Ogniska rdzy pojawiły się na drzwiach


Cytuj:
W dodatku dziadzius ma mi doslac wszystkie faktury z ostatnich 8 lat.
Co Ci z tych faktur? jak dziadek wymienił coś 8 lat temu to oczekujesz, że nadal będzie perfekto?
Cytuj:
Przejechalem ok 3-4 tys km
Spora rozbieżność w kilometrach, btw nie wyszło Cię to więcej niż kupno samego samochodu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: immat123 ---> E32 89' M30B34 | Projekt czas zacząć
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 14:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 41
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Moje BMW: E32 89' M30B34
Widzę że jak sam tego nie zrobię to wydatek minimum 1000 zl. Ten zestaw to niby 100+ ... Będę musiał pomyśleć i się zastanowić.

Czyli mowisz ze ten zestaw warto kupić tak ? Zebym nie kupil czegos co mi bedzie leżało i zagracało garaż.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL