BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E30
Kod silnika: M44b19
dar00 napisał(a):
Dokładnie, auto będzie lekkie i lepiej wyważone..
Ludzie zapominają już, że samochód ma także pokonywać zakręty a nie tylko wypluwać milion koni srylion niuta i jeździć po prostej.

Co do opłacalności to też nie ma co rozkminiać bo to się nigdy nie opłaca.. to hobby a baza do modów zawsze się znajdzie mocniejsza.. zamiast b18 można b28.. zamiast b28 - b40 itd..

Dziwne byłoby dłubanie m40b16 a tak to na dzień dobry najmocniejszy 4garowy silnik bmw z tamtego okresu, który jest tani* i ogólnodostępny*.

Będę śledził temat i powodzenia!
Chętnie zobaczę tak mocnego IS'a

*odpada więc silnik m3 e30.


Dokładnie nic się nie opłaca to jest hobby :D Powiem wam szczerze ze mam taka chcicę na S14 ale to niestety tylko marzenie bo cena jak jaka za ten silnik to masakra ;/ widziałem na angielskiej aukcji za słupek 5tys Funtów ;O

_________________

Kom. 500871038

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 15:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
dar00 napisał(a):
Dokładnie, auto będzie lekkie i lepiej wyważone..
Ludzie zapominają już, że samochód ma także pokonywać zakręty a nie tylko wypluwać milion koni srylion niuta i jeździć po prostej.

Co do opłacalności to też nie ma co rozkminiać bo to się nigdy nie opłaca.. to hobby a baza do modów zawsze się znajdzie mocniejsza.. zamiast b18 można b28.. zamiast b28 - b40 itd..


a myślałem, że takich ludzi coraz mniej. Dzięki za danie nadziei :ok:

ja kibicuję, tematem ITB interesuje się od jakiegoś czasu, tyle że głównie m20 :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 20:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Gumi$ napisał(a):
S14

no to chyba jedyny wyjątek wyższości R4 :)
Gumi$ napisał(a):
Może i is zostanie jak sie zaturbi

tu M50 też lepiej by się nadał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E30
Kod silnika: M44b19
Beatles napisał(a):
dar00 napisał(a):
Dokładnie, auto będzie lekkie i lepiej wyważone..
Ludzie zapominają już, że samochód ma także pokonywać zakręty a nie tylko wypluwać milion koni srylion niuta i jeździć po prostej.

Co do opłacalności to też nie ma co rozkminiać bo to się nigdy nie opłaca.. to hobby a baza do modów zawsze się znajdzie mocniejsza.. zamiast b18 można b28.. zamiast b28 - b40 itd..


a myślałem, że takich ludzi coraz mniej. Dzięki za danie nadziei :ok:

ja kibicuję, tematem ITB interesuje się od jakiegoś czasu, tyle że głównie m20 :twisted:


Coś dla Ciebie :) http://www.talkaudio.co.uk/ipb/index.ph ... b-project/

_________________

Kom. 500871038

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E30
Kod silnika: M44b19
Byczus napisał(a):
Gumi$ napisał(a):
S14

no to chyba jedyny wyjątek wyższości R4 :)
Gumi$ napisał(a):
Może i is zostanie jak sie zaturbi

tu M50 też lepiej by się nadał.

M50 w sumie za turbić na przekładce to tak z 11 tys zł ale gadajcie co chcecie, chce isa zrobić :P chyba ze coś mi się zmieni xd

_________________

Kom. 500871038

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 23:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: coupe36
Kod silnika: m44
Witam jestes z okolic Białegostoku chyba że to stare tablice? pytam bo sam chce zmodyfikować Isa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 12 stycznia 2015, 23:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E30
Kod silnika: M44b19
Siema nie to aktualne tablice :)

_________________

Kom. 500871038

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 13 stycznia 2015, 14:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B20
Witam wszystkich jestem nowy pomoże mi ktoś z moją e30. borykam sie z takim problemem e30-stka dostała nowe serce lecz przy przyjezdzie od mechanika zaczeła przerywac i niewkreca sie na obroty silnik obecenie w niej 2.0 Vanos z e36 na wolnych obrotach chodzi płynie i cicho lecz przy gwałtownym dodaniiu gazu pyka w kolektor i łapie zadyszke pomocy niemam juz na to siły :zalamany: :zalamany: :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gumi$ -->> Bmw E30 sedan
PostNapisane: 13 stycznia 2015, 17:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E30
Kod silnika: M44b19
Dawid94 napisał(a):
Witam wszystkich jestem nowy pomoże mi ktoś z moją e30. borykam sie z takim problemem e30-stka dostała nowe serce lecz przy przyjezdzie od mechanika zaczeła przerywac i niewkreca sie na obroty silnik obecenie w niej 2.0 Vanos z e36 na wolnych obrotach chodzi płynie i cicho lecz przy gwałtownym dodaniiu gazu pyka w kolektor i łapie zadyszke pomocy niemam juz na to siły :zalamany: :zalamany: :zalamany:


Sprawdź czy każdy cylinder pracuje może któraś cewka padła lub mam przebicie

_________________

Kom. 500871038

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL