BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 grudnia 2018, 03:53


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r
PostNapisane: 29 listopada 2015, 02:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 62
Lokalizacja: Irlandia / WPR
Moje BMW: 525d E60 / 740i E38
Kod silnika: M57TUD25 / M60B40
Wymieniony miałeś też zawór CCV?

_________________
Było: E46 320CiA M-Sport MY04, E38 750iA Sport MY99, E39 520i M-Sport MY01, E34 518i MY95, E60 520iA MY04
Jest: E60 525d MY06 & E38 740iA MY95


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 12:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 45
Lokalizacja: Szubin
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: m20b20 m54b22
nie wymieniałem tylko kompletną odmę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7444
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Niezły stan tej e30 :ok:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 20:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 45
Lokalizacja: Szubin
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: m20b20 m54b22
staram się ją utrzymać w jak najlepszej kondycji ale wiele jej jeszcze brakuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r
PostNapisane: 13 marca 2017, 12:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 45
Lokalizacja: Szubin
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: m20b20 m54b22
Witam wszystkich długiej nieobecności. Pragnę opisać tu kolejny problem jaki mam z swoim autem. Chodzi o e39 zauważyłem ostatnio plamy oleju pod autem. Wymieniałem jakiś czas temu odmę kompletną do tego uszczelkę pod podstawą filtra oleju. Przyszedł niestety czas na wymianę uszczelki miski oraz uszczelniacza na wale przód. Uszczelka oraz uszczelniacz erling mam nadzieję, że ten zabieg pomoże bo już mam powoli dość. Czytałem wiele na forach o tych zabiegach, postaram się opisać przebieg tych czynności jak to przebiegło u mnie.

Pierwszą czynnością było poluzowanie wszystkich śrub trzymających wózek oraz odkręcenie poduszek dolne śruby, przed tym oczywiście demontaż plastikowych osłon.
Drugą czynnością podniesienie samochodu na lewarku, podstawienie kobyłek i mamy piękny początek ciężkiego końca. Jak już mamy tak przygotowane auto to podwieszamy silnik. Teraz zaczyna się najlepsza część, wózek mamy odkręcony i możemy odkręcić maglownicę. Wszystko pięknie wygląda mamy miskę już przed oczami i zaczyna się gehenna. Kilkanaście śrub na klucz 10 i kilka z łbem torx. Jak już uda się to wszystko odkręcić to wydaje się, że sukces murowany, jednak samo wyjęcie miski to też nie lada sztuka. Gdzieś czytałem o gościu który wymieniał jej uszczelkę bez podnośnika i kanału naprawdę chciałbym uścisnąć mu dłoń i pogratulować. Składamy auto w odwrotnej kolejności najlepiej do tego wszystkiego mieć pomocnika bo jest nie łatwo. Wymiana uszczelki podstawy filtra była jak zabawa, odmy kompletnej również. Miska jednak to wyższa szkoła jazdy. Moja uszczelka była w takim stanie, że ciężko było zauważyć jak powinna wyglądać gdyż praktycznie zginęła z niej gumowa obramówka. Jestem już po wymianie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że kolejny raz bym tego nie robił choć satysfakcja jest.
Nowa uszczelka plus olej filtr kolejne 400pln.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL