BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 24 września 2018, 20:31


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 17 czerwca 2015, 14:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1076
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Fajne e30 przydał by się nowy lakier ale wiadomo ze to spory koszt ważne że zabezpieczona przed rudą :super: Od zawsze marzy mi się e30 w qp wybebeszona z 2 kubłami i m50b25 pod maską ale znaleźć coś w normalnej kasie nie zgnite do 0 to cud :( Ale może coś się kiedyś trafi :D

Gratuluję podejścia :) A odpalane silnika już ogarnięte ?

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 17 czerwca 2015, 19:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 316
Lokalizacja: WOR
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 318is M42 coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149690&p=1960166#p1960166
Timo 1 napisał(a):
Fajne e30 przydał by się nowy lakier ale wiadomo ze to spory koszt ważne że zabezpieczona przed rudą :super: Od zawsze marzy mi się e30 w qp wybebeszona z 2 kubłami i m50b25 pod maską ale znaleźć coś w normalnej kasie nie zgnite do 0 to cud :( Ale może coś się kiedyś trafi :D

Gratuluję podejścia :) A odpalane silnika już ogarnięte ?


szkoda takiego samochodu kultowego jak e30 na tor :cisza:

Dobrze działasz, takie samochody sa warte odbudowy. :super:

_________________
zobacz i zostaw komentarz :) -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149690&p=1960166#p1960166

Obrazek

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle wsiądź do fury, przejedź się!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 18 czerwca 2015, 00:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Dziękuję :)

Timo 1 napisał(a):
A odpalane silnika już ogarnięte ?

Wygląda na to że wymiana pompy paliwa pomogła ale nie chcę zapeszać - może po prostu ma teraz dobry humor ;)
Za to chyba podlewa za mocno paliwem - pali mi 17 po mieście i na analizatorze spalin wyszło 5,5 CO...

Z lakierem być może coś się będzie w przyszłości działo, zwiastuje to zakup błotników ;)

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 27 lipca 2015, 00:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Ogarniamy temat przeróbki na Motronic 1.3. Mam już komplet gratów - wiązka, komp, koło pasowe, czujnik wału z mocowaniem, nowa sonda Bosch i listwa wtryskowa (brak na zdjęciu).

Obrazek

Stara guma wlewu paliwa vs nowa
Obrazek

Wpadło też nowe wisko Sachs i zamontowałem osłonę wentylatora.
Regulator ciśnienia paliwa teraz mam jakiś bez oznaczeń, ponoć 3bar ale cholera go wie. Wymienię go z powrotem na stary.
Czy gdyby regulator ciśnienia był za słaby (2,5bar) to moc byłaby niższa w całym zakresie czy tylko na wysokich obrotach?
Obrazek

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 28 lipca 2015, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Z regulatorem nie pomogę ale podbiję temat, żeby ktoś się wypowiedział ;)

Fajnie, że składasz to powoli do kupy. :ok:

Jesteś w stanie zmierzyć nową chłodnice?

Szukałem osłony do większego radiatora z 324td ale chyba nigdy takowej nie produkowano i tak myślę co by tu dopasować...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 28 lipca 2015, 23:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Wydaje mi się, że były osłony dedykowane do 324td.
Moja chłodnica ma szerokość rdzenia 550mm czyli tyle samo, wysokość nie pamiętam ale dosłownie kilka mm większą od tej dieslowej. Natomiast osłona jest montowana na dwie stópki u dołu i na metalowe zatrzaski u góry po bokach, a więc inaczej i trzeba by coś wyrzeźbić z niej żeby podeszła. Swoją drogą zatrzaski - małe kawałki blaszek - kosztują uwaga uwaga... 30zł za sztukę :zdziwko: Dlatego zamontowałem osłonę po cebulacku na trytytki :D

A z regulatorem pytam bo na hamowni wyszło 150km tylko, ale wykres o normalnym dla M20 kształcie. Rok temu na innym regulatorze było 170 i się zastanawiam czy może nie przez to... W każdym razie auto chodzi na zbyt bogatej mieszance i zamiast męczyć się w podmienianie dziesiątek trudno dostępnych pierdółek po prostu zmieniam sterownik na Motronic 1.3 z sondą lambda.

Niedomagania nie przeszkodziły w wizycie w Toruniu, zrobieniu ponad 50km po torze i złapaniu pamiątkowego zdjęcia z fotoradaru po drodze :suchy:

Hamownia


Kilka kółek po torze

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 13 sierpnia 2015, 23:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Regulator ciśnienia paliwa zmieniony z powrotem na stary, wiązka zmieniona, komp 173, nowa sonda lambda... Brakuje jeszcze impulsatora na przewodzie zapłonowym. Nie wiem czy spalanie się zmieniło bo na razie 50km zrobiłem, ale na pewno wróciło trochę mocy - na dwójce znowu dupa chce uciekać jak asfalt mało przyczepny ;) Wcześniej też spaliny aż gryzły w oczy, teraz jest nieco lepiej.
Przy okazji wyszło, że jeden z przewodów paliwowych podciekał - brakowało cybantu - może tu była przyczyna czasami większego spalania?
Wielkie podziękowania dla Bartka i Łukasza za pomoc i ogarnięcie problemu!!! :super:

Co ciekawe po zmianie wiązki nieco inaczej reaguje na pedał gazu - muszę więcej wcisnąć przy ruszeniu żeby nie zgasła, no i czasami potrafi się na chwilę przydławić jak szybko wcisnę na postoju.

Tymczasem w sobotę wybieram się na Tor Kielce, więc zrobiłem test dźwięku 8) Wydaje mi się, że druga opcja lepsza - jak myślicie?

Raz, raz [puk] [puk] raz dwa trzy

Opcja 1: Mikrofon na podszybiu przy uszczelce maski


Opcja 2: Mikrofon wewnątrz, podgłośnijcie odbiorniki (nie wiem czemu tak pyka co chwilę)

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 10:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Było fajnie, moich wyników nie komentuję :lol: Trasa bardzo trudna i techniczna.
Musiałem zrezygnować z zażartej walki o przedostatnie miejsce po przerwie technicznej bo mi coś z tyłu zaczęło mocno napierdzielać i bałem się, że nie wrócę na kołach do domu. Wycofaliśmy się i po chwili okazało się że to po prostu poluzowane śruby :duh: Ale i tak w tym upale już wiele więcej chyba bym nie dał rady jeździć, 5h jazdy mi wystarczyło ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 20 września 2015, 20:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 3062
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: E39 523i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Fajna zabawka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 23 września 2015, 15:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 1641
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było:
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d

Jest:
e39 540iA
_KL_, widzę, że jesteś z moich okolic :ok:

Ile ta hamownia w Józefowie? Nawet nie wiedziałem, że przez rzekę mam coś takiego!

Super działasz przy e30 :ok: Sam się do takiej przymierzam coraz poważniej ;)

_________________
byłe E46 330d Imolarot 2 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=152122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 23 września 2015, 18:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
kupiec_fkl napisał(a):
Fajna zabawka :ok:

Fajna dopóki jeździ ;)

Sphinksus napisał(a):
_KL_, widzę, że jesteś z moich okolic :ok:

Ile ta hamownia w Józefowie? Nawet nie wiedziałem, że przez rzekę mam coś takiego!

Super działasz przy e30 :ok: Sam się do takiej przymierzam coraz poważniej ;)


Widziałem Cie kiedyś jak Alpiną sunąłeś, lecieliśmy wtedy na dwie wąskie wzdłuż torów w stronę Otwocka ;)
Hamownia 150 zeta. Facet prowadzi serwis klasycznych Porsche a hamownia to bardziej dodatek :) Można tam spotkać takie rodzynki jak 912 albo... DeLoreana
Co do przymierzania się to nie ma na co czekać, tych samochodów już nie przybywa a znaleźć coś sensownego jest bardzo ciężko i/lub bardzo drogo ;)


A w temacie należy się update bo trochę się działo!


Po pierwsze usunąłem rzeźbę w kolektorze ssącym
Obrazek

Nie wiem co to w ogóle było, oczywiście uszczelki pod tym brak bo po co
Obrazek

Teraz jest jak powinno być + nowy przewód podciśnieniowy
Obrazek

Ostatnio oddałem wóz na drobne naprawy techniczne i wyprostowanie do końca kwestii swapu.
Została uszczelniona skrzynia i wspomaganie kierownicy, wymieniony płyn od wspomy, wymienione uszczelki kolektorów wydechowych, podregulowana przepustnica, wrzucony zamach z 323i, podratowany wybierak skrzyni, cośtam jeszcze ale już nie pamiętam ;)

No i dosłownie przez kilka godzin cieszyłem się w pełni dobrze działającym samochodem, pierwszy raz od dawna... ale przy pomocy własnej bezdennej głupoty i nożyka do tapet go popsułem :wstyd: Uszkodziłem sobie przewód zapłonowy na 6 cylindrze.
Kupiłem nowe NGK (stare przewody miały datę produkcji 1991!), założyłem impulsator jak trzeba, ale mam wrażenie że trochę gorzej na nich chodzi niż na 25 letnich oryginałach. Może to przez zdejmowaną końcówkę na 6tym cylindrze...

Obrazek

Pod maską coraz mniej druta :mrgreen:

Obrazek

Sticker tuning
Obrazek

Zaliczyłem zlot E30 w Zdworzu
Obrazek

Tu wszystkie nagrody, których byłem tak blisko jak na załączonym obrazku!
Obrazek[/quote]

Na codzień czai się w ciemnym garażu
Obrazek

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 września 2015, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Fajnie, że prace idą do przodu :ok:

Auto nie dość, że nabiera kształtu i kolorów, to jeszcze widać, że ma sprawiać radochę na torze (na co ze swoim E30 bym się niestety nie odważył :| )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 września 2015, 13:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Lokalizacja: Grodziec/Bielsko Biała
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Bardzo fajna galeria z odbudowy auta.
Widać, że wychodzi na prostą.
Strasznie lubię E30, sam miałem E30 325E z 1984 roku ori z rynku USA oraz cabrio ori 325 M Tech 2 z 1991.
Jazda cabrio mi się nie podobała, ale samo auto piękne...ale tęsknię za moim brzydkim amerykańcem, ech te duże zderzaki :serce:
Kiedyś na pewno jeszcze kupię E30, ewentualnie E24...

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 5 października 2015, 21:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Bart 328 napisał(a):
Bardzo fajna galeria z odbudowy auta.
Widać, że wychodzi na prostą.
Strasznie lubię E30, sam miałem E30 325E z 1984 roku ori z rynku USA oraz cabrio ori 325 M Tech 2 z 1991.
Jazda cabrio mi się nie podobała, ale samo auto piękne...ale tęsknię za moim brzydkim amerykańcem, ech te duże zderzaki :serce:
Kiedyś na pewno jeszcze kupię E30, ewentualnie E24...


Dzięki :)
E24 to zupełnie inny samochód, typowe Gran Turismo podczas gdy E30 to zwinny miejski huligan ;) To jest kompletnie inna liga, pod względem klasy jak i ceny oraz kosztów odbudowy.

Junior Vintage napisał(a):
Fajnie, że prace idą do przodu :ok:

Auto nie dość, że nabiera kształtu i kolorów, to jeszcze widać, że ma sprawiać radochę na torze (na co ze swoim E30 bym się niestety nie odważył :| )

Ostatnio trochę zwolniły bo czasu mam mało i właściwie to trzeba by wyprowadzić kosmetykę na prostą - czyli przede wszystkim chromy i lakier. A to nie będzie tania zabawa ;)
Liczę, że na torze będzie się spisywać znacznie lepiej bo ostro ryła przodem do tej pory. Teraz mam acentryczne tuleje wahaczy i dość agresywnie ustawioną geometrię przez słynnego Sylwka więc powinno się dużo lepiej prowadzić :P

W międzyczasie udało mi się kupić nowy regulator ciśnienia paliwa 3 bar (stary nosił ślady młotka :D)
Obrazek

Co ja się namęczyłem żeby to poprawnie zamontować... Nie dość, że zerwałem jeden z gwintów na mocowaniu to jeszcze cholerny oring się zagniatał i benzyna tryskała spod regulatora. W końcu po wielu próbach udało się to dziadostwo poprawnie zamontować, nigdy więcej się tego nie dotykam [-(

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 6 października 2015, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
_KL_ napisał(a):
trzeba by wyprowadzić kosmetykę na prostą - czyli przede wszystkim chromy i lakier. A to nie będzie tania zabawa


po lakierze i chromach nadal będziesz na tor jeździł? ;)

_KL_ napisał(a):
Teraz mam acentryczne tuleje wahaczy i dość agresywnie ustawioną geometrię przez słynnego Sylwka więc powinno się dużo lepiej prowadzić


Ja obecnie też walczę z zawieszeniem, ale bardziej kompleksowo niestety.

"Słynnego Sylwka" o dziwo nie znam (może nie taki Słynny? :P) - cóż takiego ten Pan potrafi? Jakieś namiary?

_KL_ napisał(a):
Co ja się namęczyłem żeby to poprawnie zamontować... Nie dość, że zerwałem jeden z gwintów na mocowaniu to jeszcze cholerny oring się zagniatał i benzyna tryskała spod regulatora. W końcu po wielu próbach udało się to dziadostwo poprawnie zamontować, nigdy więcej się tego nie dotykam


Z E30 chyba już tak jest. Jak coś idzie dobrze to załatwiasz sprawę w 5 min i nie ma co robić. Wystarczy, że jakaś pozornie prosta rzecz się po drodze s :cenzura: i masz auto z głowy na kilka dni i X godzin walki z brzydkimi słowami cisnącymi się na usta :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 6 października 2015, 23:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Junior Vintage napisał(a):
po lakierze i chromach nadal będziesz na tor jeździł? ;)

Owszem, będę :) Jeśli znajdę ładne zderzaki to będę je podmieniał na te, które mam aktualnie i ogień
Junior Vintage napisał(a):
Ja obecnie też walczę z zawieszeniem, ale bardziej kompleksowo niestety.

"Słynnego Sylwka" o dziwo nie znam (może nie taki Słynny? :P) - cóż takiego ten Pan potrafi? Jakieś namiary?

Pan Sylwek ma świetną rękę do ustawiania geometrii, jest bardzo dokładny, nigdy nie narzeka i jako jeden z niewielu prawidłowo obciąża samochód jeśli trzeba i ustawia wszystkie parametry. Ogólnie ma najlepsza reputację w mieście i jeżdżą do niego KJSowcy, rejsingowcy, subaryniarze, you name it :P
Pracuje u Dobruckich na Prymasa Tysiąclecia 42.

Zawieszenie kompleksowo robiłem od razu po zakupie samochodu bo go dosłownie nie było... Tylko akurat tak się złożyło, że włożyłem wtedy te tuleje centryczne.
Junior Vintage napisał(a):
Z E30 chyba już tak jest. Jak coś idzie dobrze to załatwiasz sprawę w 5 min i nie ma co robić. Wystarczy, że jakaś pozornie prosta rzecz się po drodze s :cenzura: i masz auto z głowy na kilka dni i X godzin walki z brzydkimi słowami cisnącymi się na usta :wstyd:

Dokładnie tak jest :cenzura:

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 7 października 2015, 11:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1889
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
_KL_ napisał(a):
Junior Vintage napisał(a):
Z E30 chyba już tak jest. Jak coś idzie dobrze to załatwiasz sprawę w 5 min i nie ma co robić. Wystarczy, że jakaś pozornie prosta rzecz się po drodze s i masz auto z głowy na kilka dni i X godzin walki z brzydkimi słowami cisnącymi się na usta

Dokładnie tak jest


E36 wcale nie jest inne :zly: Albo śrube odkręcisz kluczem, albo rozwiercasz szpilke i szukasz śrub na zastępstwo. Ewentualnie wizyta w ASO. :cisza: :cisza:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 grudnia 2015, 14:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Mały update. Ostatnio byłem potestować wóz na Żeraniu po zmianach tulei i geometrii. Na pewno jest mniej podsterowny ale przydało by się sprawdzić na suchym żeby mieć dobre porównanie. Było zimno i mokro ale nawet nieźle opony trzymały, myślałem że będzie się jeździło jak po lodzie w taką pogodę.
Trasa mało skomplikowana, szykany niestety takie, że można je było przejechać bez dotykania hamulca... ale lepsze to niż nic, brakowało w Warszawie miejsca gdzie można pojeździć bez stresu za przystępną cenę :ok:

Obrazek

Nagrałem jakieś tam filmy, z szyby:


I z kasku:


Załapałem się na zdjęcia by Paulina Pudliszewska na fejsie

Obrazek
Obrazek

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 grudnia 2015, 15:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Grunt, że się dobrze bawisz tym autem :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 3 grudnia 2015, 22:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 291
Moje BMW: E36
Kod silnika: M51D25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153947
jaram się strasznie modelami e3x więc pewnie nie będę obiektywny :P ... no przepiękna . widać, że Dałeś jej nowe drugie życie i za ratunek tego auta niech będzie Ci chwała i propsy i szacunek. i pięknie ładnie ją zrobiłeś. i koło i silnik i wszystko. każdy film obejrzany na pamięć... będę śledził :cwaniak: :piwo: :piwo: :piwo: :hurra: :hurra: :hurra:

_________________
http://bmw-diesel.pl/forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: banao22 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL