BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Nie da się edytować postów to zarządzenie z góry :mur: :P

Masz jakieś inne problemy poza zmianą poziomu płynu? Bo to chyba normalne podczas zmiany temperatury silnika. Czy jest go więcej gdy wystygnie w stosunku do tego gdy był zimny przed jazdą?

Oby to była jakaś błachostka.
Węże nie są twarde podczas pracy silnika?

Fajny compact jak za tą kase :-) jeśli buda dość zdrowa to bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Że zmienia objetosc cieply zimny to wiem tylko jak gasze goracy silnik płyn jest do max a za 2 godziny jak wystygnie jest nad maks ... Po odpowietrzeniu prawie tak jak było, tylko troszkę mniej plynu czyli gdzies ubywa i od razu paruje na goracym bo nie widze plam pod autem, tylko raz pod parownikiem . przy odpowietrzeniu jest stały strumien nie lecą bomble i wszystko jest ok ... Więc podejrzewam że gdzieś ciagnie i moje podejrzenia padaja na parownik :-/ A blacharka poza przednim prawym blotnikiem bardzo dobrze wyglada ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 20 września 2015, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Nie ma sie czego wstydzić ! Ty mi lepiej podeslij link szerlocku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 września 2015, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
BanDai napisał(a):
Nie ma sie czego wstydzić ! Ty mi lepiej podeslij link szerlocku !


Nie ,nie ma haha .W porównaniu do twojej to w ogóle xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 20 października 2015, 15:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Potrzebuje waszej pomocy i porady Był problem z układem chłodzenia ,myślałem że UPG rozebrałem silnik ,zawiozłem głowice do sprawdzenia po sprawdzeniu głowicy okazuje się ,że jest walnięta i nadaje się tylko do jednego czyli wyrzucenia :rozpacz: Głowicy nie opłaca się kupować ,bo koszt ok 200-300zł (+500zł uszczelki itd) ,więc lepiej będzie kupić kompletny silnik bo koszt ok 600-700zł ,i teraz pytanie do was czy nie warto dołożyć parę złotych i kupić chociażby M42B18/M44B18 (wiem ,że przełożenie m43b16 na te silniki nie wiąże się ze zmianą połowy samochodu),może ktoś ma jakieś inne propozycje ? Tylko ,żeby nie pakować się w koszta typu 3k zł ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 20 października 2015, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 179
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: M42B18
Ja na twoim miejscu dorzuciłbym tych parę złociszy i rozejrzał się za M42 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 października 2015, 08:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Tylko nie będzie żadnego problemu z przekładką ? Ewentualnie jest ktoś kto mógłby mi trochę z tym pomóc z łódzkiego kto ogarnia dobrze temat ,bo z UPG to bez problemu ,ale tu trochę grzebania będzie i wiem ,że będzie grubo ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 października 2015, 08:48 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
rób swapa na m44/m42 wcale aż tak dużo nie trzeba zmieniać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 października 2015, 11:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wiem ,że dużo nie ,tylko silnik i ecu .. A mam pytanie co w takim przypadku z lpg ,bo podłączę zwężkę i tylko regulacja czy coś więcej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 października 2015, 19:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 179
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: M42B18
Lepiej zrobić regulację po przekładce, jeśli to zwykła instalacja to nic więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 21 października 2015, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dzięki za jakąś aktywność w temacie :) Mógłby któryś z was podesłać linka do tematu gdzie kto coś takiego robił bo szukam ,ale widzę same głupoty ,a nie mogę znaleźć jak ktoś opisuje cały proces swapu .... Głównie chodzi mi o to jakie problemy mogą mnie napotkać jak kupię cały silnik + osprzęt ?


EDIT:

Znalazłem niedaleko mnie silnik tyle ,że nie m42b18 tylko m44b19 rozumiem ,że on też normalnie bez większych problemów podejdzie ? Tylko nie wiem co ze zwężką od podtlenku LPG bo tam jest plastikowy przepływomierz :-/ No ale z gazem to inna para kaloszy .....

I jeszcze jedno pytanko bo tego nie znalazłem ,czy listwa wtryskowa od m43b16 i m44b19 jest taka sama ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 24 października 2015, 22:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Up no nikt nic nie podpowie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 27 października 2015, 08:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 179
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: M42B18
Zwężka nie będzie pasowałą, podobnie jak listwa wtryskowa, rozumiem że silnik nie jest kompletny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 27 października 2015, 19:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Silnik jest kompletny :D tylko mam podłączony emulator pod wtryskiwacze ,żeby odcinał Pb po przełączeniu na LPG ,i myślałem ,żeby nie ciągnąć i nie podpinać wszystkiego jeszcze raz to tylko listwę wtryskową podmienię ,no ale nie :kwasny: Pojeżdżę trochę na Pb do puki nie ogarnę LPG ,jutro jadę sprawdzać ten silnik http://olx.pl/oferta/silnik-swap-bmw-e3 ... 267d453b2a ,mam nadzieje że wszystko będzie ok i zacznę go składać ,ale puki co się nie nagrzewam :niepewny: Jakieś rady jeśli chodzi o oględziny silnika ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 28 października 2015, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dobra jestem po oględzinach ,silnik w miarę ok ,ale martwią mnie 2 rzeczy :
1. Było mało płynu chłodniczego i był zapowietrzony układ ,po dolaniu wody i odpowietrzeniu wszystko ok węże miękkie ,nie zapowietrzył się ,nie kopcił nadmiernie ... :zdziwko:
2 .W zakresie 1000/1300 obrotów lekko grzechocze element nr 6 na obrazku czy to objaw jakiś dalszych problemów lub awarii tego elementu ? http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=11_6111

Jest może ktoś w pobliżu mnie kto ma u siebie w aucie ten silnik m44b19 ? Bo ma parę ogólnych pytań i chciałem zobaczyć jak ten silnik powinien pracować ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 28 października 2015, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Jeszcze jedno jaka powinna być kompresja w tym silniku ,bo nie mogę znaleźć informacji jednym wychodzi 17 bar drugim 15 a trzecim 13 i też piszą ,że ok :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 29 października 2015, 12:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Jeszcze jedno.... jak twarde powinny byc weze od chlodzenia bo w porównaniu do mojego poprzedniego m43 to w tym m44 są dosyć miekkie po rozgrzaniu... nie totalnie flaki... twardsze niż na zimnym ,ale nie twarde ze ugina się pod palcem 0.5cm jak u mnie w poprzednim silniku więc jak powinno byc ? Ciężko to opisać dlatego pytałem czy ma ktoś w pobliżu m44 żeby namacalne sobie posprawdzac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 3 listopada 2015, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Zwinęli mi silnik z przed nosa .. A był 50km ode mnie w miarę ok :rozpacz: Ma ktoś może taki silnik w dobrym stanie (M42B18 / M44B19) na zbyciu ,albo zna ktoś kogoś kto mógłby pomóc ? Fajnie jak byłby ktoś w okolicy łódzkiego .... Zaczynam się zastanawiać czy nie sprzedać tego co zostało na części bo tracę już powoli siły :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 9 listopada 2015, 09:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dobra help w środę jadę po m44b19 i zapewne go wezmę. .. teraz pytanie co na pewno muszę z niego zabrać bo właśnie przeczytałem ze m44 Maja Ews i puki co nie ogarniam o co z Ews dokładnie chodzi resztę w miare wiem dme + wiązki + silnik z calym osprzetem + (biorę razem ze sprzeglem i skrzynia) tylko zaczął mnie przerażać ten Ews bo nie wiem o co chodzi fajnie jak ktoś by wytłumaczył co trzeba wyjac z tamtego auta żeby to uruchomić ...
Ps:prosiłbym moderatora o zmianę końcówki tematu z m43b16 na m43b16 --->m44b19 bo coś mały ruch w temacie chyba że może założę nowy temat w dziale tuning ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E36 Compact M43B16
PostNapisane: 9 listopada 2015, 09:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 5&t=128821

Sterownik, modulator, pierścień kluczyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL