BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 03:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 13:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36
Cześć, chciałbym Wam przedstawić mój nowy nabytek od kilku dni stałem się posiadaczem BMW e36 Touring model 323i z 1999 roku. Myślę że dość fajnym VIN'em. Żeby nie było tak kolorowo auto jest w opłakanym stanie blacharskim, co widać na załączonych poniżej zdjęciach i jestem świadomy że nawet nie powinna znaleźć się tutaj moja "galeria" auta.

Kupiłem to auto z myślą z przeznaczeniem na części lecz spodobało mi się wyposażenie auta i jak się nim jeździ. BMW posiada dość rzadko spotykany kolor ASCOTGRUEN. Wnętrze auta jest w oryginalnym stanie każdy plastik z rokiem produkcji, nic nie jest połamane, sufit nie wisi, tapicerka jest cała chodź przydałoby się ją odświeżyć. Elektryka działa w 100%, przebieg auta to ponad 300,000 tyś km. Wszystkie szyby są oryginalne z jednego roku, auto jest bezwypadkowe, nigdy nie lakierowane.

Postanowiłem reanimować i przywrócić auto do życia, ponieważ ma zdrową podłogę, podłużnice, bagażnik, pod akumulatorem, kielichy i myślę że po wymianie reperaturek błotników, progów oraz nowych 4 drzwi i klapy auto po całkowitym lakierowaniu będzie nadawało się do użytkowania i sprawiało mi radość z jazdy. Planów co do auta mam masę więc nawet ich nie będę wypisywał, lecz będę starał się na bieżąco je realizować i dążyć do celu. Póki co to wymieniłem wkładkę filtra na SIMOTE, wymieniłem po przepalane żarówki włączników, światełek itp.

Rozkodowany VIN:

Numer podwozia WBACE71060EU89655
Kod typu CE71
Typ 323I (EUR)
Typoszereg E E36 (3)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.50
Moc 125
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ASCOTGRUEN METALLIC (353)
Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P7SW)
Data prod. 1998-11-24

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29
S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni lakierowany
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S386A DACHRELING Reling dachowy
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna
S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Wbudowane foteliki dla dzieci
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S554A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S902A SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN Kontrola specjalna pojazdów prasowych
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Podłokietnik środkowy na kanapie
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Składanie Information
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity


Z góry mówię ludzie o słabych nerwach nie powinni oglądać tych zdjęć, jestem świadomy postów z krytyką ale liczę też na komentarze motywujące. Pozdrawiam

[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432d04b5435.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432d27d6757.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432d46d5b54.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432d611a815.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432d95ad560.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432daa63f83.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432dc0e905f.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432de1ee2dd.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432dfc48c6d.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e160da5a.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e252d49d.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e3b00437.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e4f438be.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e5d50a9a.jpg"]Obrazek[/url]
[url="http://zapisz.net/view.php?filename=56432e715d473.jpg"]Obrazek[/url]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wersja może i fajna, ale faktycznie sporo rudej :/
to, że się jej pozbędziesz to nie oznacza, że nie wróci
dobrze, że elementy nośne są w dobrym stanie

powodzenia w realizacji planu :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 13:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36
rorafalki napisał(a):
wersja może i fajna, ale faktycznie sporo rudej :/
to, że się jej pozbędziesz to nie oznacza, że nie wróci
dobrze, że elementy nośne są w dobrym stanie

powodzenia w realizacji planu :ok:


Dlatego będą wstawiane nowe progi, reperaturki nadkoli.

Błotniki są całe

A drzwi i klapa będą wymienione na inne bo tych nie ma co ratować, ponieważ za pół roku wyjdzie to samo :) Jedyne czego brakuje mi do pełni szczęścia do m-pakietu zewnętrznego ale to można w każdej chwili dołożyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 13:35 
Jak na e36 naprawdę bogato wyposażona.
Jeśli podłoga jest ok to jest co ratować


Góra
  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 13:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Warto ratować jeśli podłoga i podłużnice ok.

Na Twoim miejscu kupiłbym klapę i drzwi, przygotował je, zakonserwować dobrze od razu od środka, wyrzucił wszystko z auta, porządnie zrobić błotniki, podłogę również przepatrzeć i zakonserwować, będzie dobrze.

Rzeczywiście fajna wersja wyposażenia. No i silnik fajny, zrobić rdzę, najgorzej będzie z progami i tylnym "błotnikiem" żeby to potem szybko nie wyszło, ale jeśli poświęcisz temu czas i zrobisz powoli powinno być ok.
Klapy nie ma sensu ratować tak jak piszesz.

Z M-pakietem wyglądałaby super :-)

POWODZENIA :piwo:


Ostatnio edytowano 11 listopada 2015, 14:02 przez kryst16, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 14:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Szkoda, że nie idzie na części, bo chętnie bym wziął podsufitkę, pdc i boczki :D

A tak już zupełnie poważnie, to taki touringowy standard jeśli chodzi o rudą... Drzwi, tylna klapa... Nadkola i progi wpierdziela w każdym e36.

Jak mówisz, że spód jest dobry, to wg. mnie źle nie jest, tylko roboty dużo. Kwestia, żeby zrobić to porządnie, a to niestety będzie drogie... Ja osobiście wolałbym kupić jakąś włoszkę i poprzekładał fajniejsze graty... Ale kibicuję :ok:

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 14:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
No trzeba dokładnie bo szybko wróci niestety.

Autorze ile Cie kosztowała tak wyposażona BMK-a? (Pytam z ciekawości, może być PW)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 14:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36
Pierwsze co to teraz zaczynam zamawiać potrzebne graty na serwis techniczny tak aby doprowadzić auto do idealnego stanu mechanicznego na cały sezon, a za tydzień, dwa jak wszystko zostanie zrobione auto zacznę powoli starannie rozbierać, aby nić nie uszkodzić i nie połamać by zacząć działać przy naprawach blacharskich.

Na teraz na pewno zostanie zrobione:

1. Zamówienie OEM węża chłodniczego ( dwa dni temu strzelił )
2. Wymiana płynu chłodniczego + odpowietrzenie
3. Sprawdzić wszystkie drobne wycieki na silniku i skrzyni - wymiana uszczelek
4. Sprawdzić hamulce i zawieszenie
5. Montaż kompletnego układu wydechowego z e36 328i
6. Kontrolka ABS i ASC ( cały czas się świeci )
7. Wymiana oleju silnikowego na Motul 8100X-CESS5W40
8. Wymiana filtra oleju, powietrza, kabinowego, paliwa na filtry firmy MANN


Na bieżąco wszystko będę dokumentował zdjęciami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Jeżeli chodzi o wyposażenie to stoi a wysokim poziomie :super: ale jeżeli o blacharke, to bym w życiu się tego nie podejmował, może warto się rozglądnąć za jakimś rozsądnym turasem z niemiec, w bieda wersji i z 1.6? Przekładka tego zajęłaby ci pewnie z tydzień i masz ekstra fure, a nie babrasz się z rudą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 15:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Na dobrą sprawe robi progi i nadkola tył, reszta to elementy wymienne więc nie ma ryzyka że blacharz nawali i za rok wyjdzie na nich rdza. Nie ma tragedii jeśli cena była dobra :ok: Ważne żeby wszystko rozebrać w środku i solidnie zabezpieczyć miejsca wstawek na progach i błotnikach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 15:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36
Jestem w stanie kupić całą e36 w kombi jeśli będzie w tym samym kolorze ori bez napraw :) Ale niestety wszystko co znalazłem z elementów to BOSTON, a nie ASCOT. Jest jedna sztuka takiej e36 w tym kolorze co ja ale niestety była też lakierowana z innych elementów, jak nic nie znajdę to będę brał elementy w innym lakierze i je całe lakierował.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 16:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
adjanCTR napisał(a):
Jestem w stanie kupić całą e36 w kombi jeśli będzie w tym samym kolorze ori bez napraw :)


Kolor jest fajny, bo rzadko spotykany i pewnie jak nowy to może nawet ładny, ale szczerze i zdroworozsądkowo... Mało jest zwolenników zielonych e36, nie jest to imola, estroil, albo atlantis, żeby powszechnie robił szał...

Dodatkowo masz do wymiany wszystkie odkręcane elementy na wolne od rdzy, patrząc na stan budy, to nawet pokrywa szyberdachu od spodu będzie już zeżarta, zwłaszcza, że lubi się tam zakręcić woda... Do tego zrobienie progów i reperaturek i malowanie całego auta... Dojdą elementy typu uszczelki i plastiki, które albo będą zbyt zmęczone do ponownego montażu, albo się połamią przy rozbiórce/składaniu...

Ja u siebie miałem mniej blacharki do roboty i wymieniałem mniej elementów "odkręcanych" a mimo to cała operacja przekroczyła znacznie 10k pln (fakt trochę szalałem z nowymi częściami) i wiem, że dużo lepiej byłoby po prostu kupić inną/ zdrową budę, zwłaszcza, że o dobrego blacharza i lakiernika bardzo ciężko, a o tym czy miałeś dobrych fachowców przekonasz się za rok, dwa, trzy..

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 17:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Berbel007 napisał(a):
solidnie zabezpieczyć miejsca wstawek na progach i błotnikach.


A to jest naprawdę trudne, ja bym odpuścił ten kolor, tak jak Krisu_K13TL mówił może i jest oryginalny (bo rzadki) ale ja bym raczej zrezygnował z koloru na rzecz sprawnego blacharsko auta. Masz szansę posiadania naprawdę dobrej E36, prace moga trwać bardzo długo, a do tego dochodzą koszty pośrednie, bo zawsze coś wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 17:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 316
Lokalizacja: WOR
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 318is M42 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1960166
zazdroszcze wnętrza :super:

_________________
zobacz i zostaw komentarz :) -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149690&p=1960166#p1960166

Obrazek

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle wsiądź do fury, przejedź się!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 21:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36
Oglądając inne galerie na forach szczerze mówiąc moja dużo gorzej nie wygląda od nie których ratowanych e36 ;p Najwyżej będę żałował że nie było warto ale jeśli ją skończę będę szczęśliwym i dumnym posiadaczem tej sztuki. Wiem że mogłem iść na "łatwiznę" i po przekładać wszystko do zdrowszej budy ale to już nie będzie to samo ... Nie będzie duszy tego auta i nigdy to nie będzie tak jak fabryka dała. A naprawy blacharsko lakiernicze czekają każde auto prędzej czy później. Wiem że jak sprzedam ją na części to szybko takie wyposażenie mi się nie trafi, a robić ulepa też nie ma sensu.

Dla niedowiarków postaram się zrobić dokładne zdjęcie budy tzn, kielichów, podłogi, bagażnika itp. po rozebraniu. Bo autem, które by miało skorodowane elementy nośne na pewno bym nie jeździł, a tym bardziej po wypadkowym.

Elementy skorodowane typu drzwi będą wyrzucone, a nowe elementy będą oczyszczone do gołej blachy z powłok lakierniczych i będą lakierowane epoksydowym, akrylowym i dopiero lakierem oraz będą zakonserwowane profile zamknięte. Reszta będzie pryśnięta konserwacją błotniki, nadkola progi. Progi i nadkola będą z ocynku. Błotniki zostają seryjne. Więc myślę że spokój będę miał na kilka dobrych lat na dodatek auto będzie garażowane po remoncie w ogrzewanym garażu, a teraz cały czas spędzało swoje życie pod gołym niebem co niestety widać po karoserii. Postaram się je zrobić lepiej niż fabryka planuję je skończyć do kwietnia 2016 roku.


Przed chwilą zamówiłem kilka dupereli na serwis auta. Do auta będę zamawiał większość części OEM. Jedynie rzeczy eksploatacyjne będą zamiennikami jak najlepszych firm.

[url="http://zapisz.net/view.php?filename=683_s.jpg"]Obrazek[/url]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 21:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Progi i nadkola zacznie Ci brać od spawów, ocynk musisz w miejscach łączenia zebrać. To tam trzeba to porządnie zakonserwować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4256
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Nie ma co ukrywać, że będzie tu trochę roboty. Natomiast jeśli się zdecydowałeś to działaj :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 11 listopada 2015, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ruda ja zjada :przestraszony: za to w srodku wyglada przyzwoicie, powodzenia w odrdzewianiu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 12 listopada 2015, 10:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Krisu_K13TL napisał(a):
adjanCTR napisał(a):
Jestem w stanie kupić całą e36 w kombi jeśli będzie w tym samym kolorze ori bez napraw :)


Kolor jest fajny, bo rzadko spotykany i pewnie jak nowy to może nawet ładny, ale szczerze i zdroworozsądkowo... Mało jest zwolenników zielonych e36, nie jest to imola, estroil, albo atlantis, żeby powszechnie robił szał...

Dodatkowo masz do wymiany wszystkie odkręcane elementy na wolne od rdzy, patrząc na stan budy, to nawet pokrywa szyberdachu od spodu będzie już zeżarta, zwłaszcza, że lubi się tam zakręcić woda... Do tego zrobienie progów i reperaturek i malowanie całego auta... Dojdą elementy typu uszczelki i plastiki, które albo będą zbyt zmęczone do ponownego montażu, albo się połamią przy rozbiórce/składaniu...

Ja u siebie miałem mniej blacharki do roboty i wymieniałem mniej elementów "odkręcanych" a mimo to cała operacja przekroczyła znacznie 10k pln (fakt trochę szalałem z nowymi częściami) i wiem, że dużo lepiej byłoby po prostu kupić inną/ zdrową budę, zwłaszcza, że o dobrego blacharza i lakiernika bardzo ciężko, a o tym czy miałeś dobrych fachowców przekonasz się za rok, dwa, trzy..


Krisu_K13TL 10 tyś za elementy blacharskie i malowanie? No bez przesady, za 10 tysięcy to bym wymienił wszystkie drzwi, progi, klapę, zderzaki, wymalował, zabezpieczył i jeszcze by zostało...
No chyba że ktoś oddaje do blacharza który zdziera za wszystko.

Samemu fajnie takie auto ratować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adjanctr -->> BMW e36 323i Touring 99' Niemiec nie płakał
PostNapisane: 12 listopada 2015, 10:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Berbel007 napisał(a):
Progi i nadkola zacznie Ci brać od spawów, ocynk musisz w miejscach łączenia zebrać. To tam trzeba to porządnie zakonserwować


Albo lutospawanie w osłonie gazów, albo zwykłe spawanie i dobra konserwacja, trochę posiedzi ale kiedyś i tak pewnie wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL