BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 11 marca 2016, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E30 320
Kod silnika: M20B20 > M52TUb25
Powitać!
Długo obserwowałem, czytałem, czas pokazać światu co wyszło z tego czytania i obserwowania ;)

E30 kupiłem w maju 2013 roku, zaraz po zdaniu egzaminu na prawko. Pojeździłem do grudnia i zabrakło smarowania na górze silnika. Ponieważ od pewnego czasu i tak biłem się z myślami odnośnie zmiany serducha, to ta sytuacja tylko postawiła kropkę "nad i". Od tamtego momentu (przełom 2013/2014), po dzień dzisiejszy trumniak przeszedł i przechodzi masę zmian, które nie wykluczyły go z roli dailycara ;) Największa przemiana miała miejsce w 2014 roku. Najpierw malowanie, a później wkładanie i dopieszczanie motorowni. Od 2015 roku E30 dzielnie pełniło rolę daily robiąc przez cały rok około 12000km ;)
Od zawsze miał to być samochód uniwersalny i takim (z przymrużeniem oka) był, jest i będzie!
Planów jest sporo, zapał jest, więc w miarę możliwości będę działał ;)
PS. Znaczek i wycieraczka z tyłu już są ;)

Trochę suchych faktów technicznych, lista zmian i planów:
Kod typu AH51
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 (5)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ZINNOBERROT (138)
Tapicerka (0269)
Data prod. 1988-08-24

Wyposażenie
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S681A DACHANTENNE Antena dachowa
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

SILNIK: M20B20 -> M52TUb25
SKRZYNIA: M20B20 -> M52TUb25

UKŁAD DOLOTOWY:
Airbox Simota 200x130

UKŁAD WYDECHOWY:
Dwururka przez całe auto, początek od E46 323, tłumik środkowy E30 323, końcowy E30 320/325

ZAWIESZENIE:
Gwint: TaTechnix
Camber Plates (P+T): Silver Project
Rozpórka przednia by Nakrętka

UKŁAD NAPĘDOWY:
Napęd: Dyfer od E36 Compact 3.38

UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce: ATE Power Disc Przód + Tył
Podwójne serwo z BMW E34 Touring

BODY-KIT:
Dokładka: Volvo 940
Lampy: Na wzór Black Hella
Halogeny: Delikatnie przyciemnione
Wszystkie plastiki odświeżone na czarny mat
Nakładki progowe: MTechnic II (w trakcie przygotowań)

ŚRODEK:
Fotele przednie: Podgrzewane Sportsitze (Krata IS)
Podsufitka: Czarna MTechnic
Podwójna roleta
Kierownica: MTechnic I
Zegary w konsoli środkowej
Elektryczny szyberdach

FELGI
Felgi: 4x Japan Racing 17"x9j ET25 + 4x Dystanse 15mm
Opony: Nankang AS-1 195/40/17

CAR-AUDIO:
Radio Kenwood KM101RY + z tyłu głośniki Kenwood KFC-E1055 (na przód czekają już KFC-1355)

INNE:
Osłona miski olejowej z blachy od czołgu :lol:
Wentylator klimatyzacji z E38

PLANY:
Zmiana sprężyn z przodu i (prawdopodobnie) z tyłu, ew. odboje na tył
Korekta lakieru,
Wycięcie rantów nadkoli z tyłu
Wszystkie fotele z wersji Red Design Edition,
Ogarnięcie kierownicy kierownica,
Wygłuszenie całej podłogi.



FOTKI
Przebieg prac:
Pierwsza fotka - maj 2013
Druga fotka - marzec 2015
Trzecia fotka - czerwiec/lipiec 2015
Obrazek Obrazek Obrazek
Silnik:
Obrazek Obrazek
Obecnie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


A teraz po kolei jak to było:
Pierwsza (mała) sesyjka:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W październiku/listopadzie 2013 zacząłem walczyć z pierwszymi mankamentami auta od strony wizualnej. Mianowicie pas przedni, który ktoś po prostu wygiął. Dodatkowo nie miałem dzięki temu żadnej dokładki ani nic, przód jak widać na powyższych fotkach wygląda na trochę "goły". Zaczęło się od prostowania pasa, przez założenie rzadko (jak na tamten okres) spotykanej dokładki, a na malowaniu zderzaka skończywszy :) W międzyczasie zostały odnowione wszystkie plastiki znajdujące się na aucie :) Wszystko poszło w czarny mat.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

13 grudnia 2013 roku, w dzień moich urodzin, E30'cha zrobiła mi "piękny prezent" w postaci przeistoczenia się w diesla. Ponieważ już wcześniej miałem malutkie namysły nad zmianą motorowni, to zdarzenie jednie "postawiło kropkę nad i". Wybór padł na jednostkę pochodzącą z angielskiego E46 323Ci wyprodukowanego w lutym 2000r. Razem ze zmianą silnika udało się ogarnąć malowanie (prawie - bez dachu) całego auta, łącznie z komorą, a także gwintowane zawieszenie TaTechnix.
Od tego momentu zaczął się konkretny plan na auto, który realizuję i będę realizował... Mianowicie powstał pomysł zrobienia trumniaka w totalnie stance'owym stylu, nie zmieniając przy tym jego przeznaczenia, czyli typowego daily.
Cała procedura remontu trwała dosyć długo z uwagi, że większość prac wykonywałem jedynie z pomocą znajomych. Nikomu nie zlecałem żadnej pracy przy tym aucie, stąd też sporo kosztów robocizny mi odeszło i mogłem sobie pozwolić na tak kompleksową odnowę :) Malowanie było u znajomego lakiernika, u którego wcześniej "odpracowywałem malowanie", a później sam przygotowywałem blacharsko E30 do malowania. Nie obyło się bez zgrzytów, poślizgów itp. Jednakże 23 kwietnia 2014 udało mi się doprowadzić do końca przygody z lakiernikiem i auto zostało przewiezione do garażu gdzie miał nastąpić przeszczep :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

SWAP też Nam się trochę odkładał, bo wszystko było robione tak jak pisałem, z pomocą jedynie znajomych, więc po pracy, w wolnych chwilach i jak najdokładniej. Tutaj też nie obyło się bez problemów, zagwozdek i innych tego typu rzeczy. Kolektory zostały owinięte taśmą termoizolacyjną, a kolektor bliżej pasa przedniego został przerobiony przez zapewne znanego Marka z Grójca, bez którego zapewne swapa robiłbym do dzisiaj ;) Wpadły też black helle, przyciemniane halogeny (kupiłem parę w lepszym stanie i przyciemniłem je folią), dokładka od wąskiej lampy, chłodnica z E36 M50Bxx (w późniejszym czasie kupiłem nówkę, bo okazało się, że ta którą kupiłem zaczęła delikatnie przeciekać).
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Udało się jednak wszystko powoli ogarnąć, byłem zmuszony ogarnąć EWS'a, który przestał z Nami kompletnie współpracować. W międzyczasie udało się dorwać lepsze tarcze na przód i klocki od moich, więc zostały wymienione. Na pospawanie wydechu (który też jest całkiem ciekawą konfiguracją -> Dwururka idąca od samego początku, przez tłumik środkowy od 323i, dalej znów dwururka i końcowy od 320) pojechałem "na sznurku" przez całą Łódź mając już ustawioną glebę i założoną dokładkę od wąskiej (4 foto było zrobione zaraz po powrocie z zakładu zajmującym się wydechami)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Aż w końcu nastąpił ten dzień, 12 listopada 2014 roku E30 wyjechało o własnych siłach na przegląd, który przeszło bez problemu :) Na czas zimy dokładka została zdjęta.
Obrazek Obrazek

Przebieg prac od czasu remontu:
MARZEC 2015:
Zima podobnież się z Nami pożegnała, więc ja też chciałem się z nią pożegnać... Dlatego postanowiłem posprzątać trochę pod maską...
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnie dni marca 2015
Ostatnio troszkę zaczęły podupadać uszczelki, co mnie w sumie nie dziwi po takim czasie, gdzie silnik stał, a nagle zaczął regularnie jeździć... Postanowiłem więc wymienić uszczęlkę pod pokrywą zaworów, wraz z gumkami na śruby od pokrywy i uszczelkę pod podstawą filtra oleju, a przy okazji tego wszystkie jeszcze czujnik temperatury do sterownika :)
Obrazek
Korzystają z okazji pisania posta... Mała zapowiedź pewnej zmiany, która pewnie ucieszy wszystkich "fanów dokładki od wąskiej" :)
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

MAJ 2015:
Udało się trafić nowe Nankangi AS1 195/40/17 ;D
url=http://i.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/6h4fBsV.jpg]Obrazek[/url] Obrazek Obrazek

CZERWIEC 2015:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

CZERWIEC/LIPIEC 2015:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

SIERPIEŃ 2015:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

WRZESIEŃ 2015:
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

PAŹDZIERNIK 2015:
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
JRy natomiast przez zimę leżakują sobie tak :)
Obrazek

LISTOPAD 2015:
Obrazek Obrazek

GRUDZIEŃ 2015:
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

STYCZEŃ 2016:
No i w Nowym Roku przybywam z radosną informacją, że w poniedziałek zostaną do mnie wysłane progi M-Technic 2! :)
Mała wizualizacja jak to mam mniej więcej wyglądać:
Obrazek

LUTY 2016:
W trosce o ranty na tylnych Japanach, które po założeniu dystansów stały się głównym celem nadkoli, dzisiaj odebrałem taką paczuszkę:
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 marca 2016, 20:46 przez MadMatrix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix - E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 11 marca 2016, 20:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Pochwała się należy za dobrze rozpoczętą galerie :]
Nie widząc zdjęć myślałem dokładka z volvo? ciekawe co to za rzeźba, ale finalnie nawet mi się to podoba .
Jestem na tak :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix - E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 11 marca 2016, 21:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Bardzo bardzo bardzo dobrze :ok: :ok: :ok: świetna robota, super zdjęcia jest kozak ;) dolot miałem tak samo zrobiony w swojej E30 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix - E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 11 marca 2016, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 65
Lokalizacja: CHEŁMŻA
Moje BMW: e30,e46,
Kod silnika: Da Vinci
Garaż: m50b25,m52b28,
Szacunek,oby tak dalej E30 :serce:

_________________
---------BO PRZEDNI NAPĘD JEST DLA BAB!!--------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix - E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 12 marca 2016, 08:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 215
Moje BMW: Series 3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155536
Kolejne e30 odratowane. To się chwali. Szkoda, że nie został m20 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix - E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 12 marca 2016, 08:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jest progres :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 12 marca 2016, 22:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Ładna E30 :ok: . Czekam na wnętrze Red.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 13 marca 2016, 11:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Yazda napisał(a):
Pochwała się należy za dobrze rozpoczętą galerie

tez od tego chcialem zaczac, az milo sie tu zaglada :ok: Kolo wydaje mi sie dosc kontrowersyjne do Bmw ale nie ukrywam lezy bardzo dobrze :ok: Szacunek za samo podejscie do samochodu :) Napewno jeszcze tu zagladne i bede sledzil ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 13:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E30 320
Kod silnika: M20B20 > M52TUb25
Yazda, dzięki za galerię! Nie ukrywam, że to schemat wypracowany na podstawie kilku innych moich wątków na innych forach połączony w jedną całość :)
Dokładka z Volvo wzbudza ogromne kontrowersje. Co ciekawsze, dopiero jak mówię, że to jest dokładka z Volvo, to ludzie zwracają uwagę, że jest nieco inna od IS Lippe :P Pomysł zaciągnięty od znajomego z forum o e30 i chłopaków z USA, którzy te dokładki montują na potęgę.
Dzięki!

ZuchLCT, cieszę się, że się podoba :) Dolot u siebie muszę jeszcze trochę poprawić, bo trzeba go upchnąć razem z osłonami na lampy, które też muszę ogarnąć ;)

Olo E30COUPE, dzięki, postaram się nie zawieść ;)

Wojtas51, osobiście nie patrzyłem na to pod kątem odratowania czy nie, po prostu od pierwszego spotkania z tym autem czułem, że wiem jak chcę żeby wyglądało za jakiś czas i ciężka praca z pomocą znajomych zaowocowała tym co widać :)
Co do M20... To nie do końca tak, że nie chciałem, bo plan ze zmianą silnika był tylko dlatego, że moja jednostka miała strasznie namieszane w osprzęcie przez co nie jeździło to jak powinno. Założeniem E30'chy zawsze było daily, a więc bezawaryjność jak najbardziej była na miejscu. W przypadku M20 strasznie się zraziłem, bo w przeciągu 6 miesięcy eksploatacji, połowę tego czasu auto stało i dochodziliśmy co jeszcze jest uwalone.
Jednak nie ma co się martwić, ponieważ obecnie słupek pojechał na dawcę do mojego dobrego znajomego cwa_aro i będzie dobrze służył jemu ;) A po rozebraniu już mam info, że blok jest w bardzo dobrym stanie :)

rorafalki, dzięki! Cieszę się, że to widać :)

Bart 328, dzięki! Na wnętrze trzeba będzie trochę poczekać, bo jak wiadomo nie jest to prosta sprawa :)

gamil, ponownie dziękuję za galerię :) Koło miało być kontrowersyjne, tak samo jak dokładka. Dlaczego? Jestem pasjonatem JDMu, Japonii, driftu i całej otoczki kulturowej z tym związanej, przez co zrodził się pomysł połączenia japońskiej klasyki na wzór Volków TE37v z niemiecką klasyką, czyli budy E30. Przemawiał przede wszystkim fakt, że w Polsce jeszcze nie widziałem E30 na tych felgach ;)

Z aktualizacji, odebrałem nowe dywaniki i w końcu wymieniłem gałkę :D
Obrazek Obrazek
Emblemat jest jeszcze w trakcie zmiany żeby pasował lepiej do kierownicy, która niebawem też przejdzie małą rewitalizację :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 16:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 215
Moje BMW: Series 3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155536
Dobrze wiem jak może być problematyczne m20. Potrafi porządnie zszarpać nerwy a i tak nie będziesz wiedział co mu jest :kwasny: Fajnie że jakaś jego część będzie w innym BMW :) Jak pisałeś do gamil-a że chciałeś połączy styl Japoński z Niemieckim, może było trzeba pomyśleć o jakiejś japońskiej jednostce. Był by to niezły projekt Niemiecko-Japoński :hyhy:

Gałka wyszła nieźle :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 17:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E30 320
Kod silnika: M20B20 > M52TUb25
No dokładnie tak ja piszesz :) Wymienisz wszystko, a i tak okażę się, że coś jest nie tak :D
Trzymałem go z taką myślą, bo wiedziałem, że tylko osprzęt jest problematyczny, także też jestem szczęśliwy, że w końcu komuś się przyda :)
Pod kątem silnika wolałem jednak nie mieszać krajami :P
Tzn. oczywiście, że jakiś SR20DET czy 2JZ-GTE byłoby mile widziane, tylko to już trochę inny budżet, a ten też nie był bez dna, dlatego wolałem iść w coś bardziej znanego i "obytego" w tych budach, aniżeli iść praktycznie w nieznane (wiem, że jest już kilka(naście) projektów z JZtami, ale mają też trochę inne przeznaczenie i nie wszystko musiało być robione by spełniało swoją funkcję (chociażby zegary itp)).
Dlatego na Nissana S13 z 1JZ-GTE pod maską jeszcze przyjdzie pora, teraz dopieszczę E30, a największym marzeniem i tak zawsze pozostanie postawienie ogarniętej S13 obok E30 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Mega galeria, fajnie sie czyta i oglada, dobre podejscie, gratuluje zapalu. Auto juz robi mega robote! :ok:

PS Ale ta galka to wyglada jak maly po wytrysku;D strasznie pomarszczona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 18:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 215
Moje BMW: Series 3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155536
Wiadomo do marzeń trzeba dążyć, ale czasem są za drogie :rotfl: I tak jak piszesz zawsze silnik można zmienić :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 18:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Galeria jak i auto naprawdę super :ok:

Lista prac powala, oby tak dalej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ladny turas z moich stron :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Szacunek za prace wsadzona w tego turasa :padam: Oby tak dalej :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Super zmiany, ilość i jakość prac robi wrażenie :ok:

A sama galeria wzorowa :super: oby tak dalej ;)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 14 marca 2016, 22:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4256
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Świetna galeria :super:


Kawał dobrej roboty z Twojej strony :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 15 marca 2016, 17:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 927
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
Dużo czasu i poświęcenia wsadzone w auto :ok: Gratuluje :)

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MadMatrix -->> E30 320 Touring -> M52TUb25 - Stance Project
PostNapisane: 16 marca 2016, 09:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 240
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 --> M57+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=qczy+e46
Konkret galeria i wozidło :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL