BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 23 września 2018, 23:03


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 30 sierpnia 2016, 20:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
Witam , pare osób zna mnie od Cabrio które rok temu prezentowałem na forum. Po sporym czasie spełniłem swoje marzenie . Mianowicie e30 w wąskiej , które z czasem chciałem sobie przerobić pod sport , scigi i lekkie latanie bokiem.


Auto wygladało cieżko , ale wszystko z czasem ogarnelismy

Obrazek

pierwsze mody to wywalenie srodka zrobienie podłogi , wrzucenie mostu 4,10 wydechu od 2,5 i wrzucenie tymczasowego stożka w miejsce halogenu
następnie udało mi sie dostać tył z touringa który wypiaskowaliśmy, pomalowaliśmy proszkowo i wrzucilismy poliuretan oraz całe nowe ''Hamowanie'' plus hydrołpa

Obrazek
Obrazek

takim autem śmingałem jakis czas bez problemu , zaliczałem eventy sportowe i wszystko by było ok gdybym nie poznał Marka i jego m50b25tu.Poł roku zbierania funduszy i od lutego ruszylismy, wybór padł na stroker na 2950 plus turbo borga,i pare innych usprawnień o których będe pisać.


Silnik out spawarka w ruch nowe blachy podkład malowanie i komora gotowa
Obrazek

silnik gotowy do poskładnia
Obrazek
Obrazek


nast auto zostało odebrane od marka z Winczewski Motorsport

wydmuchało przy 1b pond 450km i 650nm dzisiaj ogarnełem koła od renfela semi slick na tyl kosmetyke rolbar od staffa i tak to wyglada
Obrazek

Obrazek
ObrazekObrazek

nast nazbierałem znów troszkę funduszy i E30


zalany Motul 15w50 300v competition , dyfer custom na swoim miejscu . Olej trzyma elegancko 85/90stopni

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

lotka mt1 już w strukturze


auto przepolerwalismy i na tym mody zakończyłem , w miedzyczasie z racji pracy za granicą i żadkich pobytów w pl
odwiedziłem rakietową na evencie maxbimmerów . Troche czasówek , troche latania bokiem ,duuuuuużo jeszcze nauki przedemną . Na Aucie ori 15 przód profila a tył federal rsr

Obrazek
Obrazek
Obrazekśl
Obrazek

impreza przebiegła pomyślnie mimo upałów , jedyne co to uwaliłem gume od wydechu i cieknie mi z maglownicy, to temat na zimę
Obrazek
Obrazek
Obrazek[/quote]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 30 sierpnia 2016, 20:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 30 sierpnia 2016, 20:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
jadąc dalej żeby było czym wozić dupe zanabyłem e60 530d

Numer podwozia WBANC71035B826614
Kod typu NC71
Typ 530D (EUR)
Typoszereg E E60 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M57/TU
Pojemność skokowa 3.00
Moc 160
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Data prod. 2004-09-07



Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S217A ACTIVE STEERING Aktywny układ kierowniczy
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S456A COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE Fotel komfort z pamięcią
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S589A LT/ALY WHEELS/STAR SP. 122 W RUNFLAT Obr. BMW, st. le. spr. gw. 122
S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS System nawigacji Business
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD
S7NAA BMW SERVICE INCLUSIVE PLUS 5/100 Technika serwisowa BMW
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP
S993A MODEL YEAR CODE Kod dla roku modelu w numerze FG



Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

auto było w strasznym stanie lakierniczym i było mega zapuszczone , fotkie po lekkim odgruzowaniu

Obrazek

z czasem przyciemniłem szyby , dołożyłem mpak , ori koło pomalowane na czarny metalik po czym wypolerowaniem zajęła sie autokosmetyka aqua
Obrazek
auto dostałem z takim soObrazekftem

i tak bym latał dalej lecz wtryski zaczeły sie kończyć i dlaczego by tu jeszcze troszkę nie dokrecic .
Aktualnie czekamy aż wtryski wrócą z przeróbki na 3,5 , tarcza z obicia kevlarem , fmic czeka na montaż , hybryda na gt2260v od Profi turbo wrocław już na miejscu .

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 00:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 29
Posty: 3718
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0
Koniecznie pozbadz się chromu w E60
Na jaki wynik w E60 liczysz?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 07:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Dokładnie miałem pisac to co lukasbmw, czyli chrom strasznie szpeci przy czarnym aucie, i w jakie moce celujesz z hybryda? e30 fajna zabawka :super:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 09:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6445
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Pachnie wynikiem znacznie przewyższającym 300 w tym e60 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 12:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1660
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
viewtopic.php?f=6&t=148494
Fajny zestaw - jak koledzy wyżej, skoro idziesz w czerń to leć po całości :)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 12:40 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 12970
Niezły duet, fun car & szybka limuzyna :cool:.

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 16:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 859
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Swietna kombinacja, ale przy takiej ilosci modow, trzeba bylo zalozyc dwie galerie. Fajna zabawka, no i ciekawe ile wydmucha e60.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 16:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
e60 jak dmuchną na 320km i wiecej jak 650 nm to będe zadowolony, ma być bezpiecznie i robić km. Te listwy męczą mnie już długi czas . Przez zimę i na nie przyjdzie czas. Jak już odbiorę auto to czeka mnie wymiana rolek pasków i pompy wody i tarcze . Ktoś już przerabiał temat tarcz , co i jak ??? Auto czesto lata trasy , więc dochamowania z 180 przed wyprzedzającym tirem nie są mi obce . Radzono mi oryginały ate , a klocki już nie pamiętam jakie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 16:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6445
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Ajnalski, wysłałem Ci PW ale może tutaj będzie lepiej : gdzie przerabiasz wtryski i jaki koszt od sztuki ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 31 sierpnia 2016, 17:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
350 od sztuki i wtryski poszły do sobótki http://www.zumi.pl/1429699,Regeneracja_ ... firma.html pod wrocławiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 1 września 2016, 17:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
powoli do olegi który zajmuje sie autem schodzą fanty

tarcza obita kevlarem i wtryski
Obrazek
stare końcówki oddali
Obrazek

dzisiaj ma być wrzucone sprzegło i auto poczeka do wtorku na paczkę z aso a w niej sróbki uszczelki i duperele do kolektora .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 1 września 2016, 17:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
Panowie , jakie tarcze i klocki do e60 ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 1 września 2016, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 6972
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja bym wlozyl tylko orginalne tarcze , szczegolnie na przod. Wszystkie inne bija przy hamowaniach z duzych predkosci. Kumpel w 535d zmienial tarcze 3 razy w koncu kupil orginalne i problem znikl

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 1 września 2016, 23:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6445
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Ajnalski, bardzo jestem ciekawy jak auto bedzie pracowac na tych "hybrydowych" wtryskach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 15 września 2016, 19:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


no i wykres , upały , mega temp , prosiłem tunera z racji że auto jest daily o bezdymny soft bez zbyt wielkiego wysilania silnika
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 19 września 2016, 13:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6445
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Ajnalski, raczej bez "cudów" taki wynik :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 19 września 2016, 21:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 29
Posty: 3718
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0
///david napisał(a):
Ajnalski, raczej bez "cudów" taki wynik :]


Dokładnie spokojnie przy tych gratach powinna być 3XX
Chyba że naprawdę soft jest bardzo delikatny to :ok:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ajnalski -->> E30 m50b29t oraz e60 530+
PostNapisane: 20 września 2016, 01:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 59
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
jest delikatny , pozatym auto było strojone przy 31 stopniach . myśle że jak zrobie kolejny pomiar przy temp koło 20 stopni cyferki ciut podskoczą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL