BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 14:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 20:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zaczne od zawieszenia- 730 stała na seryjnym zawieszeniu oraz 15 " felgach z oponami 225/60 . To powodowało,ze na poprzecznych nierownosciach było bardziej komfortowo ale za to w zakretach była mocno podsterowna i mniej stabilna przy duzych szybkosciach- tu 740 tką jedzie sie o wiele pewniej...nawet nieduze hopki na A2 nie wprawiają 740 tki w taką nerwowosc jak 730 tkę...

W srodku 740 kroluje wyposazeniem , wiadomo ale i w 730 makabry nie było - była klima i welur, dało sie wygodnie podrozowac w trasie bez zmeczenia.

Silnik w 730 chodził na biegu jałowym o wiele rowniej od V8 , wrecz idealnie- mogłem na nim 2 Euro postawic jak na V12. Za to juz po dodaniu gazu V8 pracuje z większą kulturą , R6 dobijał do odcinki z narastającym rrrrrrrRRRRRRRRR za to w V8 jest dzwiek jakby nadciagała burza..

Jesli chodzi o osiagi to do 200 km/h 730 tka miała całkiem przyzwoite przyspieszenie, za to powyzej 210 km/h mocno traciła oddech . Maksymalnie jechałem nią ok 235 km/h licznikowo na A2. 740 tka nie pozostawia cienia watpliwosci ,ze 100 koni wiecej robi roznice i ciagnie , zwłaszcza od 200 km/h o wiele lepiej.

Co do spalania to 730 paliła mi srednio ok 2 litrów mniej od 740.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 20:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
"srednie spalanie" to jest to :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 23:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
nie jezdzilem 730 ale mialem przyjemnosc prowadzic 740 e38 na trasie Malmo -> Stockholm.... i spalanie wyszlo w granicach 17/100 :/.. pozniej ta sama trase ( tylko w druga strone ) robilem A6 1.8T i zamykalem sie w 10-11L :)... tak czy inaczej... to audi to prowadzilo sie beznadziejnie :wstyd: Moje nastepne auto bedzie mialo 4.0 V8 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 03:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Frank napisał(a):


Silnik w 730 chodził na biegu jałowym o wiele rowniej od V8 , wrecz idealnie- mogłem na nim 2 Euro postawic jak na V12. Za to juz po dodaniu gazu V8 pracuje z większą kulturą , R6 dobijał do odcinki z narastającym rrrrrrrRRRRRRRRR za to w V8 jest dzwiek jakby nadciagała burza...


taaa to co mnie zszokowalo w moim bmw ze mimo ze to diesel pod maska to zamiast klekotu slysze rrrrrRRRR(tak troche krocej niz w benzynie:D)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 03:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
aaa ciekawy jestem jak pracuje diesel 4.0 v8 BMW mial ktos kiedys stycznosc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 21:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
Frank bardzo ladna poprzedniczka. Ladnie utrzymana srebrna e32 to piekna sprawa.
Wczoraj umylem auto i jak bede mial chwile czasu to pstrykne jakies foto i zpodam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 07:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
tomasz86staszic napisał(a):
aaa ciekawy jestem jak pracuje diesel 4.0 v8 BMW mial ktos kiedys stycznosc?


Ciiiiii.... w tym temacie nie pisz o dieslu... :hyhy: :D

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL