BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
brewki wooooooon a poza tym śliczna e30 co to za kiera, pierwszy raz taką widzę w bumie, podoba mi się :07: :07:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
ładna sztuka, aczkolwiek brewki są beznadziejne, i koniecznie z gazem zrób tak jak piszesz..pozatym :super:

Gratuluje zakupu :ok:
Orso napisał(a):
PS 2. Moje standartowe pytanie które zadaję ... dlaczego masz w takiej pozycji zagłówek kierowcy, czemu ma to słuzyc?
ja też tak mam..bo jest fajnie, nie trzeba głowy mocno odchylać żeby oprzeć i przy iderzeniu z tyłu mamy dodatkową amortyzację wynikającą z rozkładania się zagłówka do pozycji pionu :rotfl:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
DanyU napisał(a):
ja też tak mam..bo jest fajnie

Bo jest fajnie :zdziwko:

DanyU napisał(a):
nie trzeba głowy mocno odchylać żeby oprzeć

Zagłówki są do opierania głowy...hm...ja myślałem że do czego innego

DanyU napisał(a):
przy iderzeniu z tyłu mamy dodatkową amortyzację wynikającą z rozkładania się zagłówka do pozycji pionu

No to powodzenie jak ktoś Ci przyłozy... wtedy nie będzie fajnie dla twojego kręgosłupa.

Sorki za OT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Orso zerknij na emotikon na końcu mojej wypowiedzie ;)
a lepsze to niż nieprawidłowa pozycja kierowcy, źle ustawione lusterka itp. ;)

A co do E30, to czy planujesz skórkę na tył ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 671
Widze , że trochu sie spóźniłem :P
No więc tak autko nabyłem w lutym b.r od 1 właściciela w polsce który sprowadził je w 2006 roku z niemiec od rodziny , od razu włożył gaz i do momentu sprzedaży przejechał 30 tys km. Buda jest z 1991 roku silnik 2,0 24v m50b20 :hyhy: przebieg licznikowy 194tys km. mam na to dokumentacje i wszystko trzyma sie kupy . Silnik jest wykastrowany w instalacje gazową sekwencyjną na której ma zrobione 38tys km (książka gwancyjną gazu). Wyposażenie w zasadzie ubogie jak na piątke abs, wspoma,szyber, zegarek elektr. i to w zasadzie na tyle. Jako , że niedługo po zakupie trafiła się okazja zakupu skór to długo się nie zastanawiałem (boczki leżą w domu nie moge się zabrać) . Auto nie jest bezwypadkowe :hyhy: :hyhy: miało niewielkie zdarzenie w przód (błotniki , maska lakierowane) reszta nie ruszana .
Od momentu zakupu przejechałem ok. 8 tys km. w tym czasie zdążyłem wymienić drążek środkowy i końcówkę, chłodnicę (na własne życzenie :zly: ) ,wydech ,skóry, radio ( poprzednie Bmw Bavaria CII :rotfl: ) , i troche opon :niepewny: .

W niedalekiej/dalekiej przyszłości w zależności od funduszy chciałbym:
-Postawić ją na borrbet 17"
-Wymienić parownik gazu ( ten jest za mały do tego silnika)
-wymienić obrotomierz lub całe zegary jeśli zajdzie taka potrzeba
-wymienić halogeny (te są pobite)

W zasadzie to by było na tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Oj nieładnie:P Tak się naprodukowałem przed zdjęciami, a Ty nie przeczytałeś. No chyba, że nie do mnie ta skóra na tył:P. Ogólnie najpierw chcę wymienić te amorki z tyłu, polakierować zderzak z przodu, a potem pomyślę o gazie. Takie rzeczy jak skóra na tył to na końcu pewnie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
Łepek mam propozycję...załóż swoja galerię....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 14:49 
Gekon napisał(a):
a Czarnego sie nie sluchaj... M40 to TY wciagniesz :) cos o tym wiem =p :) na gazie do 100 ide tak jak 728 Mongoe'a. wiec nie ma tragedii :)


z tego co słyszałem, to z 728ia idziesz równo do takiej samej prędkości, jak ja, a szkoda, że wtedy ruszyłeś na żółtym, byłby ciekawy wyścig :P tak czy siak, potem uciekać, to mi na bank nie uciekałeś :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
jiGsaw napisał(a):
No chyba, że nie do mnie ta skóra na tył:P. Ogólnie najpierw chcę wymienić te amorki z tyłu, polakierować zderzak z przodu, a potem pomyślę o gazie. Takie rzeczy jak skóra na tył to na końcu pewnie.
no nie doczytałem..bo za długi opis dałeś i nie mogłem się doczekać fotek :hyhy: a co do osiągów to odkręć śróbę w gazie i zoabczysz jak będzie chodził :rotfl:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 18:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
oj ja bym się nie porwał na kupno e30 z gazem. No ale pewnie tania i wiadomego pochodzenia.

Bez brewek i z ori kierunkami będzie super, szczególnie przy obecnych felgach.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 18:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ładna trochę pracy i będzie miód :super: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 18:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
theDAMIstrzu napisał(a):
oj ja bym się nie porwał na kupno e30 z gazem. No ale pewnie tania i wiadomego pochodzenia.

Bez brewek i z ori kierunkami będzie super, szczególnie przy obecnych felgach.


Do tanich to bym jej nie zaliczył... A, że znałem ten samochód jak własną kieszeń to byłem gotów zrobić ten jeden, jedyny wyjątek dla II. gen., o tym pisałem w 1. poście. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 18:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
Ogólnie bardzo podobają mi sie e30tki. Całkiem ładną sztuke dorwałeś, tym bardziej jeśli jest w pierwszym lakierze, tak jak pisze większość brewki należałoby wywalić ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
No no całkiem zacna E30-ka podoba mi się ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 00:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W związku z tym, iż wyszło, jak wyszło, doszliśmy do wniosku, że jednak oddzielna galeria będzie lepszym pomysłem. Toteż niniejszym oświadczam wszem i wobec :rotfl:, że odtąd to tylko moja galeria. :hyhy: Jak tylko umyję znowu samochód, tym razem jak trzeba, to pojadę w jakiś plener i porobię lepsze fotki. Temat będzie aktualizowany co jakiś czas.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 19:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dzięki uprzejmości Stones'a mam już rozkodowane wino, może kogoś zainteresuje:

Art.

Wartość
Numer podwozia WBAAD510702601623
Kod typu 1451
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 95
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DELPHIN METALLIC (184)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0269)
Data prod. 1987-12-09

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S219A SPORT LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry 380 mm
S288A LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S324A FRONT-UND HECKSPOILER Spojler przedni i tylny
S330 SPORTPAKET
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S680A MANUAL AERIAL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 21:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
ładna furka :)
te pare pierdolek naprawisz brewki wywalisz i ideal bedzie :)

ps jak sie na takiej glebie jezdzi? bo jest konkret :hyhy:


ps2 co to za przyciski obok podgrzewania tylniej szyby?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jeździ się super, z wyjątkiem dużych dziur, które nie są wybierane i wtedy odbija :/

Przyciski - jeden to wzmacniacz, a drugi nie ma funkcji.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 08:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
jiGsaw napisał(a):
Mongooes - Blos ponoć też ma swoje wady, co do mocy to sprawa wygląda jak na sekwencji?


czy to pytanie dalej jest aktualne? jeździłem i na blosie i na sekwencji, co chciałbys wiedziec?

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W sumie to już jestem zdecydowany na sekwencję, ale jak chcesz to możesz opisać czego można się spodziewać po blosie, co brać pod uwagę itp.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL