BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: bierute -->> E30 - uwagi pilnie wskazane
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 16:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Hmmm... poniżej wrzucam fotki mojej pierwszej BMW - ujeżdżam ją już chyba z 8 lat, i mimo zakupu nowszego modelu nie zdecyduje się na pozbycie jej z mojej stajni. Wymaga co prawda zwiększonej opieki medycznej (trochę została zaniedbana :wstyd: ), ale jako, że ma obecnie dużo wolnego czasu, to będzie ją można dostosowac do moich (i mam nadzieję Waszych) o niej wyobrażeń.

Kilka spraw, które staną się motorem jej fizycznych i duchowych przeobrażeń...

- motor - jest 1,8 m10 - będzie - na pewno min. r6 - czekam na propozycje
- zawieszenie - dostosowane do nowego motoru
- hamulce - j.w.
- felgi - czy można ją obuć w coś piękniejszego niz w 16" BBS RS (srebrno-złote)?
- lakier - oczywiście złoty
- i jeszcze cała reszta - miejsce na Wasze propozycje i sugestie poniżej

A teraz fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 6 października 2007, 19:03 przez bierute, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: P-sz
Cos Ci się różną odcienie na prawej stronie. Chyba będziesz musiał drzwi polakierować.

_________________
po BMW zostaÂły tylko zdjecia i wspomnienia
Jak wam sie podobaÂła??
Kiedys - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6463
Na nowym felunku - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
jasne jasne - auto do generalnej rozbiórki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 33
Lokalizacja: Lublin
Ale stan... :zdziwko: :szok: I na dodatek wersja Amerykańska :D Jak bym miał taką beemke nigdy bym jej nie sprzedał...Co do silnika,to jak chcesz m20,to najlepiej m20b25 albo nowszy m50...zalezy ile chcesz pieniędzy przeznaczyć na swapa :) Felgi muszą być jakieś klasyczne jak samochód :) Borbet A tu napewno nie będzie pasować :P Jeszcze wydech bym zmienił na 2 rurki.Pozdrawiam i gratuluje beemki :)
P.S. Zdradź rok produkcji beemki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
poza tym nie tylko drzwi. jeszcze błotnik, maska... to sie nazywa "Trzy kolory: złoty"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
rocznik 1983.

z zewnątrz jeszcze ok, ale silnik, zawiecha, hamulce - śmietnik.

a co do felg to myslę o czymś takim... tylko większym

http://moto.allegro.pl/item187811669_bb ... 4x100.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 17:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Myśle, że to byłby szok.....

7J16 i 8J16...

Obrazek

Obrazek

juz zachorowałm... musze je miec i już!!! :-k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 18:20 
dziwna ta amerykanska wersja ! ten tylni zderzak za duzo wystaje ale co tam .

jako 2 autko moze byc . Swietna ta twoja czarna bestia :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
ładna ta twoja E30-tka no i jak ta ten rocznik to w super stanie, co do silnika to ja bym widział m20b25 (325) albo m20b23 (323) :ok:

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
bodziotg77 napisał(a):
ten tylni zderzak za duzo wystaje


Wlasnie tak musi byc :)

Mysle ze auto po zmianach bedzie jedyne w swoim rodzaju i bardzo piekne :)

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
fajna nietypowa wersja, co do swapa to proponowałbym już zmienić na M50 .... jak iść na całość to iść na całość, poza tym najlepsze do e30 wg mnie felgii to BBS RS :) i właśnie taki felunek bym Ci proponował :)

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jak sie lakierek zwie? :D witam w klubie "The Golden Owners Club" :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 22:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 33
Lokalizacja: Lublin
Co do felg,to się w 100% zgadzam :) Będą idealnie pasować :D Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ładna, z niecierpliwością czekamy na zdjęcia po odbudowie :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
co sie dzieje z tym złotem ?! :przestraszony: :D
swietna wersja :!: masakryczny wydech :]
bedziesz robil fotorelacje ?

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Witam sąsiada :) Autko fajne tyle, że trzeba je trochę dopieścić :)

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Kornelio napisał(a):
jak sie lakierek zwie? :D witam w klubie "The Golden Owners Club" :hyhy:


Lakierek zowie się BRONZITBEIGE METALLIC (139)

mike_r6 napisał(a):
swietna wersja :!: masakryczny wydech :]


Wydech - tak jak i reszta - do wymiany. Ten co mam robił stary rzemieślnik z Ochoty - zakład p.Tomali na Szczęśliwicach - prawdziwy old school i jeździ już z 5 lat :D .

Co do fotorelacji - oczywiście będzie. Ale wszystko po kolei. Nie ma pośpiechu trzeba wszystko przemyśleć. Muszę najpierw ustalić jakie nowe podzespoły dobrać, żeby wszystko miało sens - auto zarówno dobrze przyspieszało jak i hamowało i skręcało (no dobra, leciało bokiem).
Ale serio. Silnik - chętnie m50, ale np mam możliwośc kupić w dobrym stanie motor 2l 24v - to chyba m20b25 czy jakoś tak - 150 km przy 170 w m50 - nie wiem jak odczuwalna jest różnica pod pedałem i jakie są problemy przy swapie - chętnie posłucham Waszych opinii na ten temat.
bodziotg77 napisał(a):
czarna bestia

jest właśnie w wrasztacie 2 miechy po zakupie. Wymieniam sprzegło, turbinę, zawieszenie przód, hamulce i parę pomniejszych drobiazgów - dopiero teraz ja potestuję. Jutro odbieram :hurra:

Grzel napisał(a):
Witam sąsiada


Ochota? czy sadyba?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
2l 12v m20b20 - 129ps
2,5l 12v m20b25 - 170ps

2l 24v m50b20 - 150ps
2,5l 24v m50b25 - 190ps

musisz miec do tego odpowiednie skrzynie,caly osprzet i instalacje elektryczna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Robsy-M-Technic napisał(a):
Co do silnika,to jak chcesz m20,to najlepiej m20b25 albo nowszy m50...zalezy ile chcesz pieniędzy przeznaczyć na swapa


Widzisz Robsy - nie specjalnie wiem ile cała operacja zabierze pracy, bo graty można mniej więcej wycenić...
silnik ze skrzynią, wiązką i kompem - myślę że jakieś 3-4 tysie + robota
Wał, most - może z 1 tysiąc?
Zawiecha - wachacze i osprzęt, amorki, sprężyny - chyba jakieś 2 tysie
Hamulce przód i tył (wymiana na wieksze tarcze i zaciski przód, wymiana tyłu na tarcze) pewnie jakieś 2-3 tysie
Chłodnica i hydraulika - 1-1,5 tysia
Lakier - pewnie ze 2 - 2,5 tysiaczka
Felgi i ich renowacja - powiedzmy że 2 - 3 tysiące
Opony - 1 tysiąc
Wydech - kolejny
to ile mamy? powiedzmy, że 15 tysi... dobrze liczę? :zakrecony:
Pewnie praca i szukanie części i tak się rozłoży na parę miesięcy, bo chciałbym auto dopieścić, a nie zacząć od oszczędzania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Kornelio napisał(a):
2l 12v m20b20 - 129ps
2,5l 12v m20b25 - 170ps

2l 24v m50b20 - 150ps
2,5l 24v m50b25 - 190ps


zapewne niezależnie od tego który wstawię i tak będę musiał wymienić taką samą ilość rzeczy pod maską. czy któryś z nich jest mniej wymagający do swapu?

hm... i czy silniki 12v są trwalsze, bo mniej prowokujące do szybkiej jazdy, czy mają z racji wieku większe przebiegi i czy 24v bywaja bardziej katowane? :mur: wybór silnika i innych gratów z punktu widzenia użytkownika a nie mechanika to :mur:


Ostatnio edytowano 6 maja 2007, 23:04 przez bierute, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL