BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 21:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego w takiej sytuacji zawsze radzę odłączyć gaz i doprowadzić do normalnej pracy na benzynie bo przy dwóch instalacjach trudno coś wymyśleć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 22:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pleszew
witam ponownie!A czy mozesz powiedziec mi w jaki sposub czeba odłaczyc te instalacje gazową.Świeci mi sie rownież czrwona kontrolka w desce rozdzielczej z prawej strony wygląda to jak koło i zboku po prawej i lewej stronie po dwie kreski niewiem co to jest tylko słyszałem ze od przepływomierza powietrza a dlaczego jesli jest słaby akumulator to po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty az do 6000. PROSZE O POMOC Z GORY DZIEKI!!!

_________________
rutek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 23:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50b20
kolego a może odłącz silniczek krokowy i podłacz może się zawiesił i tżyma wysokie obroty ................ a strzelił ci kiedyś gaz jak tak to może uszkodziło przepływomiesz ???????? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 15:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pleszew
witam!odpaliłem na benzynie weszła na wysokie obroty zbiłem ja z obrotuw wkręcałem i wykręcałem wtyczke od przepływki robiłem to kilkadziesiąt razy aż wkoncu zeszła z obrotów i zakreciłem wtyczke do przepływki i pochodziła 5min i było ok tak mi doradzono i pomogło!!ale problem mam nadal z odpalaniem jak silnik jest zimny.jak był silnik rozgrzany auto na wolnych obrotach na benzynie chodziło nieruwno strasznie dymiło na niebiesko tak jak by sie zalewała jak odłaczyłem regulator cisnienia paliwa to chodziła równo.Jak sie daje gazu odrazu to strzela w filter powietrza nawet musze podpąpowac pedałem gazu zeby weszła na obroty bo sie dusi.NIEWIEM CO ROBIC PROSZE O POMOC!!Z GURY DZIĘKI!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: przepływka
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
mi tez sie wydaje ze przepływka zaczyna umierac, jak juz nie umarła. Jedz ustawic gaz jak mozesz i sprawdz przpływke. Bo jak dalej bedzi CI gaz strzelal to co chwilke ja bedziesz uszkadzal. To jest wlasnie gaz ;/;/

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pleszew
Witam!przepływke sprawdziłem jest dobra.Pompe paliwa tesz wymieniłem i jest bezmian nieodpala jak jest zimna na benzynie.A jak odłoncze kleme od akómlatora na 5minut i podłoncze spowrotem to pali na tkniencie ale wchodzi na wysokie obroty 4000tys i tak czymie!co robic?

_________________
rutek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 09:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Siedlce
Witam! Mam podobny problem jak niekyorzy z was koledzy.Kupilem e34 silnik 2.0 12v i w ty dniu gdy go kupilem bylo wszystko o.k. silnik ladnie rowno pracowal gasilem go odpalalem (byl cieply) odpalal bez problemu, przejechalem nim 200km. do domu. Na drugi dzien nie chcial zapalic i do tej pory go nie odpalilem, wymienilem w nim swiece(stare jak i te nowe przy probie uruchomienia auta zalewaja sie bezyna) Sprawdzilem przewody i kopulke jest o.k. Nie mam pojecia co to moze byc doradzcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 23:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
tomasss6661, a masz tam gaz??? pewnie tak... a na benzynie nie jedzie ?? :] :] :] :]

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa targĂłwek
witam mam podobny problem ze soim e36 320i vanos. na poczatku odpalał na zimnym ale nie mogl sie wkrecic na obroty (chodzil jak traktor) po paru sekundach wskakiwal na 1000rpm i bylo wszystko git. 5 dni temu wchodze do samochodu rano i przestal odpalac az do dzis! kreci odpala na sekunde i gasnie:/ wiecie co to ?? z gory dzieki

_________________
ÂŻyj szybko Kochaj mocno Umieraj MÂłodo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego to mogą być różne rzeczy
pierwszą czynnością jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem powinno być podłączenie się pod kompa
często oszczędzi Ci to wydatków i nerwów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 20:03 
przedewszystkim przyglądajcie się przepływkom , zwłaszcza jesli swieży nabytek posiada lpg. za jakis czas wzucę fotki pewnej przepływki po przejsciach...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 23:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
Witajcie, posiadam e 36 2,0 Coupe M50(Vanos) z Grudnia 93r. Komputerem Siemensa 5KW9 002 MS40.1 1 703 808 -bez gazu i mam identyczny problem. Kiedy temp. na dworze poniżej 17st. C to auto trzeba katowąc żeby odpaliło. Jak odpali i zlapie temperaturke jest wszystko ok. Czasmai zarzuca przy 2,5tyś obrotów jak jest jeszcze zimny. Gdy temperatura na dworze jest powyżej 17st. C to moja niunia pali na dotyk. Wymieniałem już świece, fajki cewek, czujnik temp. bloku podający na zegary (12 62 1 747 281) i czujnik temp. bloku podajacy na komp. (13 62 1 730 034), robiłem reset kompa, wymieniałem olej, filtr oleju, filtr powietrza, sprawdzałem przepływke (wygląda na działającą prawidłowo... z tego co się orjętuje to na zimnym silniku przepływka nic nie daje... i tak by to wyglądało. kiedy odpalam z/ lub bez, jest bez różnicy, a kiedy silniczek jest cieplutki to odpięcie i podpięcie powoduje zmiany). Jedyne co mnie niepokoi to fakt iż nie mogę polączyć się z komputerem..., interfejsy które zakupiłem na allegro od Viakena, jak i skaner diagnostyczy nie widzą mojego komputera silnika. Może to on jest temu wszytkiemu winien?? Tylko jak go sprawdzić?? Potrzebowałbym drugi... ale niestety wszyscy których znam mają 2,0 bez Vanosa, albo 2,5 już na Mototronicu a zakup nowego komputera jest może nie tyle kosztowny, co ryzykujący bo jak wiadomo można kupic kota w worku. I na tym moje spostrzeżenia się kończą...., czekam na wasze podpowiedzi a może ktoś jest ktoś kto ma identyczny komp. (dokładne parametry na początku wiad.) i jest z okolic Lublina??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 06:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
W@lker napisał(a):
czekam na wasze podpowiedzi a może ktoś jest ktoś kto ma identyczny komp. (dokładne parametry na początku wiad.) i jest z okolic Lublina??


Ja mam identyczą bunię z identycznym sterownikiem. Faktycznie interfejs viakena nie radzi sobie z tym sterownikiem. Ja byłem nawet w serwisie boscha i byli tylko w stanie sprawdzić błędy, nic wiecej. Zamówiłem sobie interfejs od kolego z forum mam nadzieje że z tym będzie lepiej. Tak że nie przejmuj się kompem bo gdyby on był padnięty miał byś o wiele poważniejsze objawy niż te które opisujesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
palermos napisał(a):
Ja mam identyczą bunię z identycznym sterownikiem. Faktycznie interfejs viakena nie radzi sobie z tym sterownikiem. Ja byłem nawet w serwisie boscha i byli tylko w stanie sprawdzić błędy, nic wiecej. Zamówiłem sobie interfejs od kolego z forum mam nadzieje że z tym będzie lepiej. Tak że nie przejmuj się kompem bo gdyby on był padnięty miał byś o wiele poważniejsze objawy niż te które opisujesz


No ale skaner diagnostyczny też sobie nie radzi :( - Już sam nie wiem co mam robić..., moja bunia jak zimno prawdopodobnie dostaje zbyt bogatą mieszanke co powoduje że jest problem z rozruchem i zalewa świece....., tak by to wyglądało..., a i mam jeszcze pytanie może ktoś będzie wiedział, a mianowicie wyczytałe gdzieś że w jest gdzieś czujnik termioczno czasowy ktory włącza wtrysk rozruchowy., czy to prawda?? to coś w rodzaju automatycznego ssania?? może w tym tkwi problem w mojej buni?? tylko gdzie to cholerstwo zlokalizować?? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Koledzy w mądrej księdze jest napisane że kłopoty z odpalaniem na zimno może powodować
zbyt małe ciśnienie paliwa
uszkodzony czujnik temperaury-ten do kompa
uszkodzona sonda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
W@lker napisał(a):
czujnik termioczno czasowy ktory włącza wtrysk rozruchowy., czy to prawda?? to coś w rodzaju automatycznego ssania?? może w tym tkwi problem w mojej buni?? tylko gdzie to cholerstwo zlokalizować?? pozdrawiam


Nie ma innych wtrysków poza sześcioma i tylko czas ich otwarcia decyduje o składzie mieszanki.

ryszard55 napisał(a):
Koledzy w mądrej księdze jest napisane że kłopoty z odpalaniem na zimno może powodować
zbyt małe ciśnienie paliwa
uszkodzony czujnik temperaury-ten do kompa
uszkodzona sonda


na pewno nie sonda bo na zimnym silniku (sondzie) jej dane są pomijane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
palermos napisał(a):
na pewno nie sonda bo na zimnym silniku (sondzie) jej dane są pomijane.

fakt-sprawdziłem jest napisane
niewłaściwa zawartość CO w spalinach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
ryszard55 napisał(a):
fakt-sprawdziłem jest napisane
niewłaściwa zawartość CO w spalinach


Więc za co się jeszcze zabrać...?? Jedni piszą że przy takich problemach pomogła wymina czujnika wału korbowego, innym czujnika wałaka rozrządu, jeszcze innym wystarczyło wymienić filtr paliwa...,
(ale skoro moja bunia jak cieplutka pali idealnie), a inni wspominali o czujnikach spalania stukowego?? (gdzie je odnajde takie swojej buni i jak się do nich dostać, a tak właściwie to czy one też mają wpływ na jakość mieszanki przy zimnym silniku??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
W@lker napisał(a):
(ale skoro moja bunia jak cieplutka pali idealnie),


Nie wiem czy Cię pociesze ale ja mam dokładnie odwrotnie :) ale pracuje nad tym :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
palermos napisał(a):
Nie wiem czy Cię pociesze ale ja mam dokładnie odwrotnie ale pracuje nad tym


ach te nasze BMW...,
a mnie jedynie co chyba pocieszy, to to że moja niunia zacznie znowu palić niezależnie od. temp.
a Tobie życze powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL