BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 10:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] krzywo kierownica
PostNapisane: 3 marca 2013, 21:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
prosto to zrob tak - podjedz do warsztatu gdzie dysponuja podnosnikiem i silnym mechanikiem - niech w lape bierze kazdy element zawieszenia i szarpie - niech sprawdzi po kolei kazdy - cudow nie ma - cos masz walniete a na odleglosc nikt ci nie pomoze - przy podniesionym aucie niech ktos siedzacy w nim kreci kiera krotkimi ruchami w lewo i prawo a osoba na dole pod autem niech uchwyci drazek kolumny kiery i wtedy wyczuje moze tam jest luz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] krzywo kierownica
PostNapisane: 4 marca 2013, 17:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
Kolego a tył ci nie ucieka? mi przestawiała się kierownica w e36 coupe jak miałem wywalone tuleje podprogowe tylne i przestawiała się geometria. U mnie w tej tuleji oberwała się guma i geometria się zmieniała. Podnieś auto z tyłu jakiś łom albo rurka w dłoń i poodginaj tylne wahacze w celu sprawdzenia tych tuleji

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] krzywo kierownica
PostNapisane: 4 marca 2013, 18:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 250
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e36/e46
Kod silnika: m52b28/m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126745
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154523
Jak przywaliłeś to zawieszenie dostało, podobne miałem u mnie, ściągało mnie na zakręcie i prawa strona (od pasażera) miała wahacze rozwalone :/ czyli twoje (oby nie) będzie do robienia czyli jakieś 500zł odpłynie :(

_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
Obrazek
The mythical BMW E36-->Obrazek
The Legendary BMW E46-->Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] krzywo kierownica
PostNapisane: 4 marca 2013, 20:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 250
Lokalizacja: Tomaszów Lub. i okolice ;P
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M52TU20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... Rafi88+%3E

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 7#p1859737
harnas621 napisał(a):
prosto to zrob tak - podjedz do warsztatu gdzie dysponuja podnosnikiem i silnym mechanikiem - niech w lape bierze kazdy element zawieszenia i szarpie - niech sprawdzi po kolei kazdy - cudow nie ma - cos masz walniete a na odleglosc nikt ci nie pomoze - przy podniesionym aucie niech ktos siedzacy w nim kreci kiera krotkimi ruchami w lewo i prawo a osoba na dole pod autem niech uchwyci drazek kolumny kiery i wtedy wyczuje moze tam jest luz



Masz racje ja już to pisałem że lepiej samemu sprawdzić jak na szarpakach bo dobrze to nie pokaże na nich:/
A co chodzi o tylne tuleje wahacza też macie racje, ale ja się przekonałem ze jak zbieżność kół tylnych się przestawi to i zaraz przednia się nie zgadza więc trzeba dobrze zawieszenie sprawdzić i geometrie przedniej i tylnej osi na ustawieniu geometrii kół komputerowo bo to pokarze czy może gdzieś po uderzeniu czy samochód swojej geometrii nie stracił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL