BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 maja 2024, 03:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 19:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
a moze masz oponki 235 szerokosci ?? :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 07:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
esiue30 napisał(a):
a moze masz oponki 235 szerokosci ?? :hyhy:


zwykle 205 tylko ze mam 2 nowe oponki lecz o innych indexach predkosci :/ ale lepsze to niz moje poprzednie sliki bo juz wczoraj widzialem o ile szybciej idzie zapanowac nad autem przy ostrym poslizgu (takim 95% kontrolowanym ;) )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
no własnie ogumienie powinno byc takie samo

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
raz jeszcze chcial bym zapytać gdzie jest ta śrubka od wspomagania w ktorej sie reguluje te luzy .

Ogolnie da sie zrobic tak by np kierownica szybciej mocniej wracala do polozenia 0 ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] kierownica nie wraca do punktu zero -czemu ???
PostNapisane: 19 września 2010, 09:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E36 316i 95r.
Kod silnika: M43
Żeby nie zakładać nowego wątku odświeżę temat
Mam taki sam problem w mojej E36 kierownica nie wraca do jazdy na wprost.
Mechanik powiedział, że to wina maglownicy, jednak od tamtej pory (prawie 2 miesiące) wymieniłem już 3 maglownice.
Przeszukując forum znalazłem kilka podpowiedzi, ale niestety nic nie pomogło
Wymieniłem już maglownice, sworznie zewnętrzne wahaczy, gumy na wahaczach, gumy drążka stabilizatora, sprawdziłem górne mocowania Macphersona, przegub (krzyżak) kolumny kierowniczej, zbieżność ustawiona, opony 205, pompa nie wyje. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] kierownica nie wraca do punktu zero -czemu ???
PostNapisane: 20 września 2010, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
To została jeszcze do sprawdzenia kolumna kierownicza. Ja miałem przypadek że kierownica ocierała o obudowę kolumny i kierownica nie wracała, dałem podkładkę pod kierownicę i problem rozwiązany.

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] kierownica nie wraca do punktu zero -czemu ???
PostNapisane: 20 września 2010, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E36 316i 95r.
Kod silnika: M43
Jak wyjąłem przegub (krzyżak) to kierownica chodzi bez żadnych problemów, żadnego przycierania nie słychać. Ale warto i tam zobaczyć, bo chyba wszystko już sprawdziłem.

Pod kierownicą nie widać żadnych śladów przycierania. Więc to też nie tego wina.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL