BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
W@lker napisał(a):
ryszard55 napisał(a):
fakt-sprawdziłem jest napisane
niewłaściwa zawartość CO w spalinach


Więc za co się jeszcze zabrać...?? Jedni piszą że przy takich problemach pomogła wymina czujnika wału korbowego, innym czujnika wałaka rozrządu, jeszcze innym wystarczyło wymienić filtr paliwa...,
(ale skoro moja bunia jak cieplutka pali idealnie), a inni wspominali o czujnikach spalania stukowego?? (gdzie je odnajde takie swojej buni i jak się do nich dostać, a tak właściwie to czy one też mają wpływ na jakość mieszanki przy zimnym silniku??

Kolego jeżeli wymieniłeś już czujnik temperatury to zmierz dla świętego spokoju to ciśnienie paliwa może się sprawdzi
te czujniki spalania stukowego działają przy złym paliwie-opóżniają zapłon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
ryszard55 napisał(a):
Kolego jeżeli wymieniłeś już czujnik temperatury to zmierz dla świętego spokoju to ciśnienie paliwa może się sprawdzi
te czujniki spalania stukowego działają przy złym paliwie-opóżniają zapłon


a jaki jest najszybszy i najskuteczniejszy sposób na sprawdzenie ciśnienia paliwa i ewentualnie gdzie znaleźć filtr paliwa, postaram się jutro pobawić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 11
Lokalizacja: Łęczna
Moje BMW: E36 2.0 COUPE
Kod silnika: M50B20
ryszard55 napisał(a):
Kolego jeżeli wymieniłeś już czujnik temperatury to zmierz dla świętego spokoju to ciśnienie paliwa może się sprawdzi
te czujniki spalania stukowego działają przy złym paliwie-opóżniają zapłon


a jeżeli chodzi o paliwko, to tylko Shell VP, lub Shell VP Racing więc myśle że jest dobrej jakości ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 17:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
filtr paliwa masz pod autem mnie więcej na wysokości fotela kierowcy
do zmierzenia ciśnienia paliwa musisz mieć manometr i wpiąć się przy regulatorze ciśnienia na listwie powinno być 3bary


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL