BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] POMPA PALIWA
PostNapisane: 5 września 2008, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Witam, mam e36 1.8 is coupe, moje pytanie polega na tym ze nie wiem czy pompa paliwa powinna podać tymczasowo paliwo przy przekręceniu stacyjki z pozycji OFF do zapłonu przed przekręceniem rozrusznika??? Czy dopiero powinna podać napięcie do pompy w czasie gdy rozrusznik jest włączony... Pytam ponieważ spaliła mi się pompa paliw, a gdy sprawdzałem napięcie w kostce idącej do pompy to było ale dopiero wtedy gdy się kreci rozrusznikiem i w czasie gdy już jest odpalony... pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 15:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Dokladnie to to jest tak ze np jak w ukladzie nie ma odpowiedniego cisnienia...np przed odpaleniem...to pompa powinna sie wlaczyc i "dobic" paliwo na odpowiednie cisnienie...i co za tym idzie to napiecie w tej kostce jest tylko wtedy gdy zaczynamy krecic rozrusznikeim...i gdy samochod jest odpalony i silnik pracuje...bo tak na zdrowy rozum...to po co miala by niby pompa pompowac paliwo ciagle...gdyby np kluczyk byl przekrecony 10 min...a nie zapalony silnik...tak ze kolego masz wszystko oki
COUPE napisał(a):
to było ale dopiero wtedy gdy się kreci rozrusznikiem i w czasie gdy już jest odpalony
:ok:

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
po przekreceniu stacyjki pompa powinna dawac paliwo juz do silnika przez chwile. Normalnie to powinienes slyszec, bo jest doscy glosne w e36. Jak nie slychac to pompa padla...

jako ciekawostke podam fakt ze mi miesiac temu padla tzn nie dawala juz paliwa na rozruch a po wyjeciu i podlaczeniu pod uzwojenie akumuloatora sikala i to ostro, ale w samochodzie nie chciala grac :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 15:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Tak pompa mi siadla na 100% bo nawet ja na krutko podlaczalem i cisza :/
tylko mi wlasnie chodzi o to ze jak na krutko podlaczylem zarowke pod kostke ktura idzie do pompy to po przekreceniu stacyjki na zaplon ona wogule nie dobija cisnienia.... zaruwka (tymczasowo zamiast pompy;p) zapala dopiero wtedy kiedy krece rozrusznkikem lub gdy auto jest odpalone(na razie tylko na lpg;P bo czekam na pompe)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zajrzyj tu: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8386

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 16:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
no piekne to niebieskie cudenko :zalamany: , a wracalac do tematu wymienialem od kolegi te dwa przekazniki czyli niebieski i bialy od lewej strony(czyli od pompy) ale wraz na zaloczanym zaplonie (ale nie dopalonym silniku) zarowka sie nie zapalila. czyli pompa tez by nie dobila cisnienia.... poprostu juz nie wiem czy przy wlaczonym zaplonie pompa w moim aucie powinna przepchnacpaliwo przed uruchomieniem silnika...

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 16:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
... czy tez powinna podawac tylko iwylacznie przy kreceniu i urochomionym silniku...

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
COUPE, w mojej is-ce na bank pompa włancza się dopiero przy kręceniu i nie spotkałem sie nigdy żeby włanczała mie się przy zapłonie, a troche już z tym działałem bo wymieniłem dwie:-) Na gazie tak jest że się prędzej czy później spali. Ja radze zakupić orginalną (nawet używkę) bo dostępne na allegro to pic na wode. Zrób sobie odcięcie pompy, pisałem o tym na forum.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 08:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
O widzę że wkońcu jakies konkrety :) , No to mnie uspokoiłeś... Kurcze najgorsze to chyba to ze już niestety zamówiłem pompę z allegro... (nieorginalna :| ) No ale nic zobaczymy ile pochodzi... A jeżeli chodzi o to odciecie, to zrobic zeby w czasie pracy na lpg... ja wyłączacz zeby sie nie potrzebnie meczyła?

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 10:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
COUPE, dałeś pewnie za nią coś ponad 100... jeśli zależy Ci na gwarancji w razie czego to skombinuj sobie papierek że zakładali Ci ją u mechanika i pieczątke bo inaczej nie wrócisz jej. A odcięcie właśnie robisz tak że jak włączy się gaz to wyłancza pompe, naprawde super sprawa jak coś napisz powiem jak.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 11:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nom dałem za nią nawet niecałe 100zł... W sumie używki były od 150 oryginalne, ale bałem się że jak kupie używke to tez padnie... No ale znajomego mechanika mam także z papierkiem nie bedzie problemu :hyhy: A jażeli chodzi o to odciecie to poprostu zamontować jakis przełącznik pomiedzy kablem + idącym do pompy.... czy sa moze jakies fajniejsze sposoby?

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 12:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Nie nie odcięcie na zasadzie przekaźnika samochodowego tu masz instrukcje:
http://nubira.autokacik.pl/porady/odciecie.html

odcina Ci automatycznie, tylko wiadome że miej troche paliwa żeby się nie zapiekła i zapalaj auto zawsze na paliwie i poczekaj aż temp. wzrośnie troche przed przełączeniem na gaz. A z tą pompą z allegro jest też taka lipa troche że nie ma takiego ciśnienia jakie powinno być dostarczane, ale zobaczysz co i jak po założeniu.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 13:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Ej no kurcze niezła rozkminka :hyhy: , sam bym na coś takiego nie wpadł :/
A jeżeli chodzi o to przełączanie z rana z benzynki na lpg, to muszę czekać rzeby go przełaczac? ( zwykle robie to od razu) ??? bo czujnik temperatury zamontowany w instalacji gazowej pozwala mi na to( jedynie w zimie lub przymrozkach nie pozwala az sie silnik rozgrzeje) Tzn. chodzi mi o to czy nawet jak mi na to instalacja gazowa pozwala z rana na niepalonym jeszcze silniku go przełączyć na lpg, czy jednak jakby nie bylo to zawsze przed 1 uruchomieniem zilmnego silnika przepalac silnik na benzynie...?

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 16:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Ja zawsze przejade z pół kilometra zanim na lpg wskocze, lepiej jak silnik ma temperaturke wyższą, mimo że instalacja pozwala na przełączenie od razu.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 13:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Oki w końcu dotarła do mnie ta pompa paliwa... Zamontowałem (szybko poszło), i jednak po załączeniu zapłonu pompka paliwa dobija ciśnienie... (ale tylko raz), a po za tym na razie chodzi bez zarzutów :) Jeszcze tylko muszę zrobić odcięcie tej pompki dla wydłużenia jej żywotności :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 13:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
COUPE napisał(a):
i jednak po załączeniu zapłonu pompka paliwa dobija ciśnienie... (ale tylko raz),


Tak tylko raz dobija...tak jak pisalem wyzej...do odpowiedniego cisnienia w ukladzie paliwowym. :)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 13:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nom dobrze piałeś :hyhy: , punkt dla ciebie :padam:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 13:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
COUPE napisał(a):
Nom dobrze piałeś , punkt dla ciebie


Staram sie pomagac jak moge :)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 15:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Cytuj:
a po wyjeciu i podlaczeniu pod uzwojenie akumuloatora sikala i to ostro, ale w samochodzie nie chciala gra

Gdzieś masy nie miała.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] POMPA PALIWA
PostNapisane: 21 marca 2012, 18:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1047
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
witam,,,,,zozwiazales problem z ta pompka????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL