BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 08:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] pluje olejem
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłoĂąsk
Witam wszystkich. Kupiłem sobie BMW E-36 318 i zauwazyłem że na włączonym sliniki po odkręceniu korka od wlewu oleju tryska delikatnie olej. Czy tak musi być czy to jakaś usterka? Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
tak ma być :] gdyż w tym silniku nie ma żadnej przesłonki(tak jak to jest w innych samochodach)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłoĂąsk
Znajomy mówił że to kompresja jest do kitu. Czy to może być to??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Znajomemu powiedz że sam jest do kitu :cwaniak: przecież kolega Ci napisał że nie ma przesłonki a od góry jest magistrala olejowa podająca olej na dzwigienki zaworowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłoĂąsk
Czyli nie mam czym sie martwic :zly: dzięki :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 18:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Cytuj:
dzięki :]
nie dziekuj kliknij pomógł :P

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 18:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
Panowie a jak silnik powinien się zachować po odkręceniu tego korka,powinien chodzić normalnie czy spaść troche z obrotów.Jak to u was jest ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 19:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Obroty powinny zafalowac a następnie trochę wzrosnąc, tak jest u mnie i w wielu silnikach z którymi miałem stycznośc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
a jak silnik będzie juz zajechany to jakie będa objawy po odkręceniu tego korka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 19:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Pewnie nie będzie miało znaczenia czy korek jest odkręcony czy nie skoro będą przedmuchy .Myślę że zajeżdżę swój silnik w przeciągu 3-4 dni wtedy udzielę Ci wyczerpującej odpowiedzi. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Cytuj:
anowie a jak silnik powinien się zachować po odkręceniu tego korka,powinien chodzić normalnie czy spaść troche z obrotów.Jak to u was jest ?
u mnie rosną obroty

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Cytuj:
anowie a jak silnik powinien się zachować po odkręceniu tego korka,powinien chodzić normalnie czy spaść troche z obrotów.Jak to u was jest ?
u mnie rosną obroty. a jak wyciagniesz bagnet od oleju to też spadają???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] pluje olejem
PostNapisane: 9 stycznia 2013, 21:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
czy w E46 silnik m43 1.9 118KM też ma prawo pluć olejem na pracującym silniku po odkręceniu korka oleju?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] pluje olejem
PostNapisane: 9 stycznia 2013, 22:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: [e36]-320i sedan
Kod silnika: M52
jak pokrywa zaworów nie ma tej osłony to każdy silnik będzie pluł olejem po odkręceniu korka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL