BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 08:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] brak mocy, silnik gasnie, obroty faluja
PostNapisane: 21 października 2007, 08:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂślÂąsk
zaraz mnie ch..... strzeli. wariuje mi na gazie na benzynie tez czasami. Byłem u gazowca posprawdzał wszystko co i jak i jest ok. pojezdze troche i zaczyna wariowac. Czasami potrzfi zgasnąć. na benzynie ciągnie idealnie tylko te wolne obroty falują.a na gazie katastrofa nie dość ze faluje czasmi potrafi zgasnąć i brak mu mocy. odczekam chwile i wraca wszystko do normy ale nie na długo. czy ktoś miał podobny przypadek?? Czy przyczyną tego może być np zasysane lewe powietrze? proszę podpowiedzcie coś
pozdrawiam
325i 24V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
jaki gaz?

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂślÂąsk
sory nie kumam pytania? chodzi ci o instalację ???
sekwencja wstawiłem pod koniec sierpnia i przejechałem ok 3000 km była juz ustawiana chyba ze 4 razy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 12:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
ja u siebie nie mam gazu ale podobnie miałem na benzynie,obroty falowały na jałowym,po dokładnym oczysczeniu całego kolektora ssącego i uszczelnieniu go,wymianie krokowego,sprawdzeniu wszystkich gum i zacisków mocujących,wymianie świec auto pomimo 200tysiecznego przebiegu chodzi jak zegareczek,wskazówka po odpaleniu trzyma 750 i nawet nie drgnie i to bez wzgledu czy odpalam rano czy na ciepłym już silniku,polecam ten zabieg.....cała operacja trwała gdzies 3-4 godziny :P

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Ostatnio edytowano 21 października 2007, 12:25 przez martin2305, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Dobrałem się do tych wolnych obrotów i odkręciłem przepustnicę a tu...
W kolektorze ssącym jest olej. skąd on sie tam wziął czy to normalne??? wspomnę tylko że trochę oleju mi bierze.
pozdr
325 i 24V

[ Dodano: 21 Październik 2007, 13:31 ]
aha zapomniałem
kiedyś wspominałem że mam chyba walnięta uszczelką pod pokrywą zaworów. stąd olej w gniazdach zaworów. czy przyczyną tej walniętej uszczelki może być również olej w kolektorze ssącym.
i jescze jedno z czego ta uszczelka jest??? czy to jest jakiś specjalny materiał z którego jest zrobiona
pozdr
325i 24V


Ostatnio edytowano 27 października 2007, 02:25 przez d_m, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 14:06 
moim zdaniem ewidentnie przepływomierz.
Ja miełem takie objawy gdy odłączyłem kabelek właśnie od przepływki.

pozdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂślÂąsk
wg mnie przepływka jest ok, bo jak odłączysz ją to zmieniają się obroty i jak podłączasz też się zmieniają . Jak by była padnięta silnik by nie reagował.Chyba , ze sie mylę
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 17:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Krusin
wspomniałeś o oleju na przepustnicy tymbardziej mówisz że bierze olej to będą przedmuchy[słabe pierścienie] olej mógł też dostać się do silniczka krokowego ale ty masz nowy [nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz] sprawdż też przepływomierz tam też może być olej i myśle że to on jest główną przyczyną tego co się tam dzieje miałem taki problem niestety robiłem pierścionki

_________________
Rafalindo 750iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL