BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 08:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] anglik-przekladka
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 23:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
czesc
mam kilka pytan:
ile kosztuje przekladka e36 ?
co trzeba wymienic ?
czy mozna to zrobic samemu ?
czy warto kupic auto po takiej przekladce ?


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2009, 18:38 przez bobers, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 00:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Bylo kilka razy na forum! Ogolnie to sie nie kalkuluje i lepiej dac sobie spokoj

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 11:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
sama robocizna max do 2 tys zł czesci zalezy jak załatwisz mysle ze od 2-3tys
wiec w 5tys powinienes sie zmiescic.Opłaca sie przerabiac ale stosunkowo młode samochody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
no wlasnie bylo bylo na tym i innych forach po pare razy i jedni pisza ze sie a inni ze nie
chce ustalic jak jest naprawde
bo nikt nie podaje zadnych konretow
bo jesli za 10 tys zł mozna miec samochod wart np 15 to chyba warto
a co do czesci to wg ogloszen np z allegro wszystkie potrzebne czesci mozna kupic za 1500 zł

bardzo prosze o opinie osob majacych konkretna wiedze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
mam praktyki w zakładzie gdzie przerabiane sa angliki zapisy a przekładkę sa na kilka miesiecy do przodu.ostatnio przerabialisimy e39 523 z 2000r klijent za nia dał około 10tys liczac na złotówki, części 4500+2000tys za robote, stoji teraz w komisie za 29000tys.
wszystko zależy jakie autko jaki rok jak drogie sa czesci.to juz trzeba samemu skalkulować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 anglik-przekladka
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Wlkp
bobers napisał(a):
co trzeba wymienic?



MECHANIZM WYCIERACZEK KOMPLETNY PRZÓD
RAMIONA WYCIERACZEK P i L
PODSZYBIE PLASTIKOWE
SERWO HAMULCOWE
POMPA HAMULCOWA
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
PRZEWODY WSPOMAGANIA KIEROWNICY
WYCISZENIE POD KONSOLĘ
KONSOLA + KOMPLET NAWIEWÓW
WZMOCNIENIE POD KONSOLĘ
SCHOWEK PASAŻERA Z KONSOLI
DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO
NAGRZEWNICA KOMPLETNA Z DMUCHAWĄ
PEDAŁY
bobers napisał(a):
ile kosztuje przekladka e36 ?


od 1200

bobers napisał(a):
czy mozna to zrobic samemu ?


jak sie znasz to mozesz
bobers napisał(a):
czy warto kupic auto po takiej przekladce ?


jak jest dobrze zrobiona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 17:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
mgt napisał(a):
MECHANIZM WYCIERACZEK KOMPLETNY PRZÓD
RAMIONA WYCIERACZEK P i L
PODSZYBIE PLASTIKOWE
SERWO HAMULCOWE
POMPA HAMULCOWA
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
PRZEWODY WSPOMAGANIA KIEROWNICY
WYCISZENIE POD KONSOLĘ
KONSOLA + KOMPLET NAWIEWÓW
WZMOCNIENIE POD KONSOLĘ
SCHOWEK PASAŻERA Z KONSOLI
DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO
NAGRZEWNICA KOMPLETNA Z DMUCHAWĄ
PEDAŁY

A co z elektryka?tapicerka,przelacznikami
I zanim sie to zacznie warto sie dowiedziec jak sie takie auto rejestruje

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 18:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
hehehe Panowie Dla mnie to jest o dupe Rozbic To jest Nie oplacalne I moze byc Również niebespieczne!! mam racje? :looka: :cool: :cwaniak:

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 anglik-przekladka
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
mgt napisał(a):
SERWO HAMULCOWE
POMPA HAMULCOWA
NAGRZEWNICA KOMPLETNA Z DMUCHAWĄ

widze pewnie rozbierznosci skad wziales ta liste ???
nagrzewnica ponoc jest identyczna pompa i serwo tez

cartonik napisał(a):
moze byc Również niebespieczne!!

dokladnie tak jak nieumiejetna zmiana kola czy klockow hamulcowych

znaczy wszystko jest niebezpieczne jak sie robi to nieumiejetnie

BTW co z reflektorami przednimi ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 21:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
bobers napisał(a):
dokladnie tak jak nieumiejetna zmiana kola czy klockow hamulcowych

znaczy wszystko jest niebezpieczne jak sie robi to nieumiejetnie

BTW co z reflektorami przednimi ?


To tak jak byś Tną samochod przynajmniej dla mnie tak ta sprawa sie przedstawia!

Nie jestem tego zwolennikiem ale jak kto chce! Moze i masz racje! ale na Moje oko powinna to wykonać naprawde Profesjonalna Firma! Pozdrawiam

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
SERWO HAMULCOWE
POMPA HAMULCOWA
NAGRZEWNICA KOMPLETNA Z DMUCHAWĄ tez jest do wymiany

Reflektory równiez do wymiany , mozna kombinowac z regulacja według mnie lepiej zmienic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
siema
dalej drazac temat
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=35
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=35
nagrzewnice europejczyka i anglika sa inentyczne dotyczy to tez wersji z klimatronikiem
jedyna różnica jest jednym z ciegien

lefrektory tez produkowane sa do ruchu lewo prawo stronnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:36 
Witam
Mnie interesuję czy karoseria anglika jest przystosowana do zamiany czy trzeba dużo w niej przerabiać. Wersję angielską będę miał całą swoją rozbiłem przód auta. i zastanawiam się wymieniać przód czy robić zamianę na europejczyka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Panowie ale pierdo^&* głupoty.
Nie macie pojęcia i piszecie takie bzdury że faja mięknie.
Forumowi znawcy. NIE WIESZ NIE JESTEŚ PEWNY NIE PISZ!!
Nagrzewnica jest identyczna serwo też lampy też są identyczne ich przeróbka to odkręcenie 3 śrubek od soczewki przekręcenie jej o 30 stopni i przykręcenie.
Do E-36 z części mechanicznych potrzebna jest tylko maglownica!!
Reszta pasuje jest taka sama.
Poza maglownicą potrzeba wnętrze czyli deska tunel środkowy dywan itd.
Z deski zostają tylko zegary schowek klimatronic board computer itd.
Potrzebujemy konsole tunel osłonki głośników przednich i dolne części deski.
Dodatkowo potrzebne są plastiki na podszybie i mechanizm wycieraczek oraz pedały i lusterka których nie da się dobrze ustawić z wersji UK.
I to koniec części. Potrzebne są też 3-4 kawałeczki blaszek ze ściany grodziowej do odwiercenia u dawcy czyli mocowanie pod mechanizm wycieraczek pod pedal gazu i sprzęgła i właściwie tyle.
Ściana grodziowa ANGLIA EUROPA jest taka sama. W aucie z UK zaznaczone i ponacinane są otwory w których miejscach ma być przekładnia kierownicza.
Pukamy młotkiem 2razy i juz mamy otwór.
BEEMKI TO NAJBARDZIEJ UNIWERSALNE I PODATNE NA PRZEKŁADKĘ AUTA JAKIE ZNAM.
NADWOZIA SĄ PRZYSTOSOWANE I MAJĄ HOMOLOGACJĘ NA OBYDWIE STRONY.
Auto po przekładce nie odbiega niczym od auta europejskiego.
Koszty to robocizna 2000zł części sedan 1500zl coupe 2000zl.

Tu zdjęcia E-39 Europejskiej wersji którą rozebrałem na części.
Auto ma przygotowane otwory na kierownice po prawo jak w angielskiej wersji.
Ściana grodziowa jest idealnie symetryczna.

Otwór od zewnątrz od strony silnika w środku leży blacha która go ukrywała była przyłapana w 4 miejscach lekkie puknięcie młotkiem i wpadła do środka:

Obrazek

I od środka pod deską rozdzielczą zaciekawił mnie gumą zalepiony jakiś otwór jedno puknięcie młotkiem i....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
kurde ja myslalem zeby na lato w angli rozejrzec sie za jakims cabrio ale tak patzre na ceny u nich to za cholere sie nie oplaca, szukalem czegos na autotrader.uk

do ceny samochodu doliczyc bilet i benzyne na powrot;/ moze lepiej siedziec w domu i czekac az jakis angol na allegro sie pojawi :hyhy:

--==Mały==-- napisał(a):
BEEMKI TO NAJBARDZIEJ UNIWERSALNE I PODATNE NA PRZEKŁADKĘ AUTA JAKIE ZNAM.
subaru impreza wyglada na prosta do przerobienia nawet latwiej niz e36.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
--==Mały==--, mocowanie kolumny klierowniczej w kabinie trzeba przespawać czy jak to się robi? Lustra całe się wymienia czy starczy tylko wkłady? Aha, i byłem przekonany że serwo jest po drugiej stronie?

PS. Napisz jeszcze na BKP bo tam to już straszne herezje o przekładce E36 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
a ktos pomyslał o skrzypieniach , trzaskach , w plastikach po takiej przekładce ? nie oszukujmy sie takie auto gorzej sie sprzeda niz odpowiednik europejski

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
hehehe a czemu mają być skrzypienia i trzaski?
Tam masz dokładnie wyznaczone miejsca mocowania stelaży do deski rozdzielczej wszystko będziesz miał co do milimetra jak w europejczyku nie ma mowy o przesunięciach.
Co do mocowania kolumny można to spawać nitować lub zgrzewać jak oryginał.
Serwo przekłada się na drugą stronę.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 22:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
TomekB napisał(a):
Lustra całe się wymienia czy starczy tylko wkłady?
cale lusterka bo nie da sie ich tak wygiac zeby bylo cos widac zwlaszcza w prawym lusterku,

jak wiadomo lusterko lewe jest mniej wygiete do wewnatrz niz prawe a w angolu jest odwrotnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 22:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
TomekB napisał(a):
mocowanie kolumny klierowniczej w kabinie trzeba przespawać czy jak to się robi
chodzi o ta jakby rurke do klorej jest przykrecona kiera stacyjka itd???

w angolu jest wygieta w druga strone i ona jest przykrecana na srobki jak dobrze pamietam


a aa a :wstyd: to to tzreba przespawac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL