BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z obrotami
PostNapisane: 14 listopada 2007, 19:59 
Przy odpaleniu dostaje wysokich obrotów w zakresie 4000-5000 na benzynie i gazie. Zalewa świece. Kopci przy odpaleniu i zdycha. Bmw 520i 89. Gdzie szukać przyczyny? Od czego zacząć?


Ostatnio edytowano 14 listopada 2007, 20:10 przez MICHUBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 10:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
nie zablokowalo Ci ciegna gazu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z obrotami
PostNapisane: 15 listopada 2007, 10:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
MICHUBMW napisał(a):
Przy odpaleniu dostaje wysokich obrotów w zakresie 4000-5000 na benzynie i gazie. Zalewa świece. Kopci przy odpaleniu i zdycha. Bmw 520i 89. Gdzie szukać przyczyny? Od czego zacząć?


Zacząłbym od podjechania na diagnostykę komputerową. Może też czas świece wymienić.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
sprawdz linke gazu czy sie nigdzie nie zacina i czy plynni chodzi (odbija itd) sprawdz rozwniez gume od przeplywomierza moze jest popekana i lapie lewe powietrze, tak bylo u mnie i obroty falowaly od 3000 do 4500


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
A może to wina rozlecianego czujnika połozenia przepustnicy.
Odkręć go i prubuj kręcić potencjometrem

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 17:28 
ComTom napisał(a):
nie zablokowalo Ci ciegna gazu??

Cięgno gazu jak i cała linka gazu chodzą płynie.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL