Witam. Przeczytałem kilka podobnych tematów, jednak u mnie sprawa wygląda trochę inaczej. Przepaliło mi bezpiecznik 15A(nie pamiętam numeru) zabezpieczający prawą pozycję, podświetlenie zegarów i jak się później okazało centralny zamek tylnej klapy. Sprawdziłem wszystkie żarówki, przeczyściłem styki. Po włożeniu nowego wszystko wróciło do normy do momentu kiedy zamknąłem tylną klapę i auto. Na drugi dzień to samo . Okazuje się, że podczas załączania świateł na pozycyjne załącza się siłownik ryglujący tylną klapę, który powoduje przepalanie bezpiecznika . Nie miałem innego pod ręką więc wrzuciłem 30A i tego już nie przepala a światła działają. Jednak tu jest problem, bo kiedy włączę światła i zarygluje mi klapę to nie mogę jej potem otworzyć ! Muszę na nowo pilotem zamknąć i ponownie otworzyć auto. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem ? Jakie ś zwarcie w tylnej klapie się robi ? Tylko dlaczego nie pali bezpiecznika 30 A ?
|