BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 12:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 m40 powyzej 5tys obr przerywa
PostNapisane: 16 lutego 2009, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
Kiedy przyspieszam i chce jej troche przycisnac to zaczyna przerywac powyzej 5 tys obr
a ponizej 5 tys obr chodzi i przyspiesza dobrze? Czy to moze byc przez zły olej w silniku a moze przez którys popychacz???


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, 08:43 przez salek90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
masz silnik m40.. za problemy ktore masz najprawdopodobniej odpowiedzialny jest zuzyty walek, dzwigienki, popychacze.. poszukaj podobnych tematow :)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 14:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
moim zdaniem powinienes zobaczyc czy nie masz wilgoci na układzie zapłonowym..moze sie myle. ale miałem m40 tyle ze w e30 i 1,6i gdzie zarznał mi sie rozrzad i podobnych problemow nie miałem tyko strasznie klepała jak diesel...

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 08:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
a mam jeszcze jedno pytanie co moze byc przyczyna głosnej pracy rozrusznika podczas odpalania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 10:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
1. wymien filtr paliwa, sprawdz wydatek pompy paliwa
2. sprawdz ukl. zaplonowy oraz czujnik polozenia walu korbowego
3. jesli punkty 1 i 2 wyjda pozytywnie - walek, dzwigienki, pastylki i kompensatory do wymiany

U mnie w M40 nie bylo wogole slychac cykania, chodzil jak zawsze a jednak sie nie wkrecal powtyzej 5tys

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
chodzi mi o sam rozrusznik bo silnik chodzi i pali bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 18:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Pewnie wyrobione tulejki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
a mam jeszcze takie pytanie jaki olej wlac do silnika jezeli cykaja popychacze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
A jaki masz teraz? Sama wymiana oleju może nie być wystarczająca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 23:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
salek90 napisał(a):
a mam jeszcze takie pytanie jaki olej wlac do silnika jezeli cykaja popychacze


olej czasem może wyciszyć ale nie w każdym przypadku, niektórym po LIQUI MOLY ucichły

ale jeżeli ci cykają to już wiesz czemu nie ciągnie do końca sam olej już nie wiele zdziała..

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 15:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
a i mam jeszcze takie pytanie co oznaczaja zółte kropki na przednich sprzezynach a co zielone na tylnich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
albo niebieskie przód co oznaczaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 13:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Co do tych kropek to słyszałem że oznaczają one twardość zastosowanych sprężyn. Czerwone kropki-sprężyny twarde-typowo sportowe, pomarańczowe średnio twarde, żółte często średnio komfortowe, zielone coś pomiędzy sportowymi a komfortem a niebieskie wzmocnione przystosowane do jazdy po szczególnie wyboistych drogach.
Każdy producent stosuje swój własny sposób oznaczania sprężyn . Zazwyczaj jednak występuje taki podział jak podałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
a mam jeszcze takie pytanie odnosnie inspekcji bo za piereszym razem zwarłem pin 19 i 7 i nic to nie dało za drugim razem zwarłem pin 7 z masa i tez nic to nie dało czy macie jeszcze jakies pomysły na skasowane acha i jak powinny wyglądac te kropki po skasowaniu wszystkie zielone powinny sie palic czy jedna? Przypominam ze jest to bmw e36 318 m40 sedan 1993r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: CheÂłmno
salek90 napisał(a):
a mam jeszcze takie pytanie odnosnie inspekcji bo za piereszym razem zwarłem pin 19 i 7 i nic to nie dało za drugim razem zwarłem pin 7 z masa i tez nic to nie dało czy macie jeszcze jakies pomysły na skasowane acha i jak powinny wyglądac te kropki po skasowaniu wszystkie zielone powinny sie palic czy jedna? Przypominam ze jest to bmw e36 318 m40 sedan 1993r

po skasowaniu powinny sie palić wszystkie zielone kropki... mi tez za pierwszym razem skasowanie kontrolek oleju nie wyszło ale próbowałem az w koncu sie udało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 17:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
salek90 napisał(a):
a mam jeszcze takie pytanie odnosnie inspekcji bo za piereszym razem zwarłem pin 19 i 7 i nic to nie dało za drugim razem zwarłem pin 7 z masa i tez nic to nie dało czy macie jeszcze jakies pomysły na skasowane acha i jak powinny wyglądac te kropki po skasowaniu wszystkie zielone powinny sie palic czy jedna? Przypominam ze jest to bmw e36 318 m40 sedan 1993r
podepne sie tutaj tez testowalem kasowanie inspkcji podpinalem tak i tak z 10 razy i lipa nic sie nie wykasowalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Panowie a ten temacik przeglądaliście?
[FAQ] Kasowanie inspekcji
Tam jest opisane dużo sposobów jakie stosują użytkownicy włącznie z możliwymi przyczynami niepowodzenia.
Proponuję się najpierw z tym zapoznać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
dzieki za podpowiedz udało mi sie skasowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
aha i jeszcze raz co do tych sprezyn to czy jest jakas róznica pomiedzy silnikami 4cylindrowymi a szczęścio


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Leszno
a powiedzcie mi co oznacza jesli mam niebieskie amortyzatory i czy one pasuja do normalnych sprężyn???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL