BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 maja 2024, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
iglu, ja nie mam bezposredni do ciebie jakiegos ale tylko poprostu , ja do takich napraw podchodze z głową ,a nie że im wiecej pieniędzy na to wydasz tym lepiej.
Tak jak napisałes duzo oszczedzam na tym ze robię sam , ale naprawdę jeszcze więcej na tym że zamiast kupować nowy ori komplet , to ja to wole zrobić po swojemu i mozesz wierzyć lub nie ale to co napisałem to jest nic nie nagięta prawda, a nie jezdzę jak kombatant i jesli by to było żle zrobione to rozleciało by sie bardzo szybko a nie wytrzymało 80 tyś bez sladów zuzycia i 30 tyś równiez bez sladów zuzycia.
bez urazy :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
iglu, ja nie mam bezposredni do ciebie jakiegos ale tylko poprostu , ja do takich napraw podchodze z głową ,a nie że im wiecej pieniędzy na to wydasz tym lepiej.
Tak jak napisałes duzo oszczedzam na tym ze robię sam , ale naprawdę jeszcze więcej na tym że zamiast kupować nowy ori komplet , to ja to wole zrobić po swojemu i mozesz wierzyć lub nie ale to co napisałem to jest nic nie nagięta prawda, a nie jezdzę jak kombatant i jesli by to było żle zrobione to rozleciało by sie bardzo szybko a nie wytrzymało 80 tyś bez sladów zuzycia i 30 tyś równiez bez sladów zuzycia.
bez urazy :D tak więc niewiem po co napisałeś :[quote="iglu"]Co do tego powiem tylko jedno...jak robic to raz dobrze a nie 10 razy poprawiac(i placic za to wieciej niz sa same czesci jak juz wyzej pisalem) [/quote] bo w tych przypadkach nic nie było poprawione.
bez urazy :)

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 19:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
mcgiver napisał(a):
iglu, ja nie mam bezposredni do ciebie jakiegos ale tylko poprostu , ja do takich napraw podchodze z głową ,a nie że im wiecej pieniędzy na to wydasz tym lepiej.
Tak jak napisałes duzo oszczedzam na tym ze robię sam , ale naprawdę jeszcze więcej na tym że zamiast kupować nowy ori komplet , to ja to wole zrobić po swojemu i mozesz wierzyć lub nie ale to co napisałem to jest nic nie nagięta prawda, a nie jezdzę jak kombatant i jesli by to było żle zrobione to rozleciało by sie bardzo szybko a nie wytrzymało 80 tyś bez sladów zuzycia i 30 tyś równiez bez sladów zuzycia.
bez urazy


Nie no spoko Rafał..nic sie nie dzieje...przeciez tylko rozmawiamy ;)

Na podusmowanie moze powiem tylko tyle ze jakbym ja sam mial mozliwosc i warunki do takich napraw jak wymiana sprzegla to napewno z tych warunkow bym skorzystal...(i mysle ze kazdy by tak postapil na moim miejscu)

Jak oddaje samochod do mechanika to tez mnie szlak trafia..bo po pierwsze musze mu zabulic a drugi nie mam samochodu...a iczekac trzeba bo zanim naprawi...(wiadomo ze czasem nie da sie odreki)

Ale tak jak mowie...gdybym mial mozliowsci to napewno sam bym sobie wszytko robil...bo jak to sie mowi...wiesz co masz...jak sam robisz:)
mcgiver napisał(a):
ja to wole zrobić po swojemu i mozesz wierzyć lub nie ale to co napisałem to jest nic nie nagięta prawda


W to ze sprzego podreperowane przez Ciebie dlugo wytrzymuje to oczywiscie ze wierze...jak robisz sobie sam to robisz to dokladnie pomalu i widzisz co jest dokladnie...czesto lepsze jest cos podreperowane niz nowe a jakis szajs...zaminnik badz cos w tym stylu.

Pozdrawiam ;) :08:

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 20:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
iglu napisał(a):
Jak oddaje samochod do mechanika to tez mnie szlak trafia..bo po pierwsze musze mu zabulic a drugi nie mam samochodu...a iczekac trzeba bo zanim naprawi...(wiadomo ze czasem nie da sie odreki)

ostatni raz gdy mi się zdarzyło oddać samochód do blacharza , to był 95rok i tak dał dupy że już nie ufam nikomu od tej pory.
Często robie auto u kumpla na kanale bo ja niestety kanału jeszcze nie mam ,ale mimo ze on jest mechanikiem w serwisie, to raczej ja kieruję robotą , aby było po mojemu , za co nieraz się trochę wkurza ,ale zato potem oblewamy sprawę , i jest git :D .
Nie twierdzę że jestem alfą i omegą , bo duzo mi do tego brakuje :zalamany: , jednak co do spraw mechanicznych to czesto poza jakimiś szczegulnymi informacjami , poprostu wystarczy logiczne myslenie , dokładność i brak strachu przed nowymi wyzwaniami.
A pozatym od podstawówki mechanika i niekonwencjonalne pomysły to moja pasja , przez co mam ksywe jaką mam :D .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 11:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Panowie nie kłócić się! ;) . Byłem u mechanika sprzęgło super, spalił lacza, aż miło szkoda, że ja tak nie potrafię :kwasny:. Zmieżyłem ciśnienie paliwa i jest 2.7 a jak przygazuję to do 3.0 bara dochodzi. Ciśnienie w garach jest następujące 1-13.5/ 2-13.5/ 3-13.5/ 4-13.0/ 5-13.0/ 6-13.5.
Wiecie może czy to ciśnienie paliwa i w garach jest ok ?
Chłopak co się grzebał w tym powiedział mi, że sonda lambda i przepływka są nie halo. Może rzeczywiście tak jest bo zaczęły obroty tak przez parę sekund falować. Pożyczę od kolesia od nas z klubu z olsztyna i zobacze jak będzie chodzić na jego.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 12:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Nik sie tutaj nie kluci przeciez :niepewny: ;)

Kolego co do sprezania to z tego co sie doczytalem to powinno byc

Stan normalny 10.0 (bar)
Minimalne8.8 (bar)

Co do cisnienia

Cisnienie pompy paliwa 3,0+- 0,06(bar)

Cisnienie wtrysku/w ukladzie 2.3-2.7 (bar)

Wiec cisnienie paliwa masz jak najbardziej wporzadku...ale to cisnienie sprezania jest chyba jakies za wysokie...nie wiem jaka jest gorna granica tzw "mozliwe maksymalne"

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
iglu napisał(a):
Nik sie tutaj nie kluci przeciez :niepewny: ;)

Kolego co do sprezania to z tego co sie doczytalem to powinno byc

Stan normalny 10.0 (bar)
Minimalne8.8 (bar)

Co do cisnienia

Cisnienie pompy paliwa 3,0+- 0,06(bar)

Cisnienie wtrysku/w ukladzie 2.3-2.7 (bar)

Wiec cisnienie paliwa masz jak najbardziej wporzadku...ale to cisnienie sprezania jest chyba jakies za wysokie...nie wiem jaka jest gorna granica tzw "mozliwe maksymalne"

Z tego co pamietam (czytalem na forum wypowiedz RobertaBMW, odnosnie zaduzego cisnienia na cylindrach) jesli jest za wysokie to tez jest niedobrze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 13:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Właśnie rozmawiałem z mechanikami i mówią że ciśnienie nie jest złe i gorzej byłoby jeżeli byłaby różnica w ciśnieniu między garami że np 1 ma 8bara a drugi 13 itd. Hymmm już nie wiem :niepewny: na forum widziałem że niektórzy mieli nawet ciśnienie ok. 20barów no ale to chyba było E34.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL