BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 19:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Tłumik dedykowany ULTER do 1.8is.
PostNapisane: 13 maja 2006, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Chcę kupić ten wydech, jednak wcześniej chciałbym wiedzieć jak on może brzmieć.
U producenta twierdzą, że jast tak samo głośny jak oryginał. Czy ma ktoś podobnego Ultera zamontowanego u siebie? Zaznaczam, że nie chodzi o uniwersalny przelotowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 16:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
rozmawiałem kiedys z chłopakiem co ma tłumik dedykowany Ultera ale w 2.0 i twierdzi ze jest głosniej od originału ale nie tragicznie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 17:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Wiele razy słyszałem że Ultery przelotowe są zbyt głośne i dżwięk podczas dłuższej jazdy jest męczący. Ten dedykowany jest natomiast konstrukcją komorową, podobnie jak oryginał i teoretycznie powinien być cichszy. Ale u mnie nie ma katalizatora i nie wiem jaki będzie efekt w połączeniu z takim Ulterem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
zastanawiałem sie nad zakładaniem ultera dedykowanego ale wkoncu dałem bosala +koncówka ultera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, 08:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
U ciebie sprawa jest prostsza, bo masz 6 cylindrów i brzmienia silnika nie trzeba poprawiać jakimś wydechem pseudosportowym. Ja natomiast chciałem zrobić coś innego niż standard, a oryginalny wydech ani bosal czy asmet, czy inne, robione na wzór oryginalnego, tego brzmienia nie zmienią. Z drugiej strony wolę się wczesniej dowiedzieć jak taki ulter dedykowany brzmi, gdyż nie chcę trudnego do zniesienia buczenia albo jeszcze mniej przyjemnych dźwięków. Wiem, że nie jest łatwo tanim kosztem osiągnąć ładne brzmienie (cena tego ultera model 102-108 to ok. 600 zł), a za tłumik dobrej marki nie wydam 3-4 razy tyle. Tak, że pozostaje tylko ulter, chyba że jeszcze jakaś inna firma robi dedykowane pseudosportowe w podobnych kosztach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2006, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa Paryz
Moje BMW: E36 325i 91r
Kod silnika: M50
Nie ryzykowalbym 600 zł dla tej firmy. Sa ludzie ktorzy zaryzykowali i wrocili do poprzedniego. Zostaw jak jest bo takie buczenie jest naprawde malo atrakcyjne a wrecz po prostu wiesniackie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2006, 15:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Z tym buczeniem to mówisz o uniwersalnym przelotowym czy dedykowanym do bmw?
Ten drugi ma konstrukcję komorową i brzmienie zbliżone do oryginału. Powtarzam to po kimś, bo już rozmawiałem z kilkoma osobami, które mają takie tłumiki. Sam jeszcze nie zdecydowałem, ale jak jest jakaś alternatywa dla ultera, to jestem otwarty na propozycje.
Oryginalnego tłumika nie mogę zostawić, bo jest zużyty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2006, 08:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
hej kowal może mam lekarstwo na twój problem...ja kupiłem do mojej 316i tłumik końcowy Upgrade(2x80mm) amerykański:>. Chłopaki w Strefie Tuningu(Gdynia) mówili że nie będzie męczący...mieli rację:) Po przejechaniu ok 1500km tłumik się wyciszył (tak jak to jest w przypadku Remusa czy Sebringa)lecz nic nie stracił ze swego brzmienia. Nie chcę się chwalić,ale brzmienie jest jak dla mnie wymarzone:))) nie ma żadnych rezonansów, huczenia itp.. do 3.500 obr piekny niski lecz nie za głośny basik, wyżej fajne sportowe brzmienie...no rasowo brzmi poprostu:))) Aha...cały z nierdzewki i w dodatku pasuje do seryjnych mocowań(taka sama średnica) tylko jest troszkę krótszy więć ok 20 cm rurki dospawać trzeba było. No i jakość/cena: niecałe 400zł...no a ulter to stal aluminiowana więc nie ma czego porównywać jeżeli chodzi o jakość...też dowiadywałem się o ultera, ale jak mi cenę zapodał to się mi śmiać zachciało...

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, 12:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
VIK podaj mi numer jak masz do tych gości, bo każdą możliwość sprawdzam i napisz mi jak u ciebie wygląda wydech, tzn. czy masz katalizator, tłumik środkowy itp. informacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2006, 09:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
tlumik ultera dedykowany do Twojego auta nie bedzie duzo glosniejszy,na niskich obrotach bedzie tylko slychac lekki basik ,przy wysokich obrotach bedzie tak samo jak seria.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2006, 10:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Vanos:
Wydechu jak do tej pory jeszcze nie zakupiłem, bo cały czas się zastanawiam i jeżdzę na starym tłumiku. Jest już bardzo wykonczony ale nie brzmi aż tak źle. Przy wysokich obrotach pod obciążeniem ma naprawdę rasowe brzmienie. Najgorszy dźwięk jest podczas przyspieszania w okolicach 2.5-3 tys. obr. Występuje wtedy metaliczne brzęczenie. Przed wycięciem katalizatora też występowało, ale trochę mniej.
Jakiś czas temu zrobiłem wieczorem test. Pojechaliśmy z żoną na główną drogę i wysiadłem z auta i kazałem jej nawrócić i przejechać szybko koło mnie. Dźwięk był bardzo ładny gdy koło mnie przejechała ok.140 /h lecz jak ruszała, to brzęczało. Później wsiadłem ja i przejechałem koło niej ponad 200. Mówi, że efekt był niesamowity. Auto jest nieco głośniejsze od oryginału, tylko ten metaliczny dźwięk wszystko psuje.
Dlatego zwlekam z zakupem tego ultera bo czekam na opinię kogoś, kto ma takiego w aucie bez katalizatora i czy wtedy też nie występuje to brzęczenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2006, 10:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
ja slyszalem wydech ultera w 4 letnim aucie,poza koncowym wszystko bylo seryjne i naprawde dyskretnie chodzi tlumik,przy 140 km\h chodzil ja seryjny,odradzam tlumiki "no name" lub firm typu speeder :),z jakims dyfuzorem dzwieku tez sobie daruj ;]
zadzwon moze do jakiejs firmy tuningowej w Twoim miescie i zapytaj.
aha tlumiki ultera uniwersalne ryczą jak cholera :)wiem bo mialem ,sąsiedzi nie mogli spac :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2006, 13:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
kowal napisał(a):
VIK podaj mi numer jak masz do tych gości, bo każdą możliwość sprawdzam i napisz mi jak u ciebie wygląda wydech, tzn. czy masz katalizator, tłumik środkowy itp. informacje.



ja jeszcze mam katalizator ale zamierzam go usunąć na rzecz sportkatalizatora + stumiennica. Podaję adres importera: www.tuningo.net tam na stronce zobacz gdzie jest najblikzszy dystrybutor. Tu massz tel. do gdyni Strefa Tuningu (0-58)6993354,ani prowadzą Upgrade ,ultery, i wiele innych wię mogą Ci fachowo doradzić 8)

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2006, 10:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: KrakĂłw
wejdz na www.wydech.pl gosc zrobi ci wydech jaki bedziesz chcial basowy huczacy cichy gwizdzacy pierdzacy cichy do 3000obr glosny powyzej!!

robi wszystko!! zna sie na rzeczy!!

_________________
BMW 318iS M42 V-Tech Szpera 4.45!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2006, 16:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Dzięki za wszelkie namiary. Sprawa nadal w toku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 14:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
kowal napisał(a):
Vanos:
Wydechu jak do tej pory jeszcze nie zakupiłem, bo cały czas się zastanawiam i jeżdzę na starym tłumiku. Jest już bardzo wykonczony ale nie brzmi aż tak źle. Przy wysokich obrotach pod obciążeniem ma naprawdę rasowe brzmienie. Najgorszy dźwięk jest podczas przyspieszania w okolicach 2.5-3 tys. obr. Występuje wtedy metaliczne brzęczenie. Przed wycięciem katalizatora też występowało, ale trochę mniej.
Jakiś czas temu zrobiłem wieczorem test. Pojechaliśmy z żoną na główną drogę i wysiadłem z auta i kazałem jej nawrócić i przejechać szybko koło mnie. Dźwięk był bardzo ładny gdy koło mnie przejechała ok.140 /h lecz jak ruszała, to brzęczało. Później wsiadłem ja i przejechałem koło niej ponad 200. Mówi, że efekt był niesamowity. Auto jest nieco głośniejsze od oryginału, tylko ten metaliczny dźwięk wszystko psuje.
Dlatego zwlekam z zakupem tego ultera bo czekam na opinię kogoś, kto ma takiego w aucie bez katalizatora i czy wtedy też nie występuje to brzęczenie.
a dlaczego zony nie poprosiles zeby przejechala obok Ciebie 200 km/h ???? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 16:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Widzę że kolega odkopał stary temat sprzed dwóch lat bo przyszło mi powiadomienie o odpowiedzi.
Żeby 1,8is rozpedzić do ponad 200 trzeba mieć trochę wprawy. Teraz żona to robi bez większego problemu ale nie w celu słuchania jak wydech pracuje. No i model bmw tez inny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 09:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
juz myslalem ze bales sie ze bedzie Cie chciala przejechac za to ze ja wyciagnales w nocy na sluchanie is'a :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL