BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 12:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M52B20 Uszczelniacze zaworowe.
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 19:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Czy do wymiany uszczelniaczy w M52B20 konieczne jest zdjęcie głowicy?
Ile kosztują uszczelniacze, uszczelka pod dekiel i ewentualnie pod głowicę?


Cytuj:
[model???] Uszczelniacze zaworowe.


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 13:12 przez lolejko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Jak chcesz to robic to preszlifuj tez gniazda zaworowe z zaworami.

U mnie za regeneracje glowicy wzieli 750zł (bez fakturki oczywiscie).
Uszczelka pod głowice - 150 - 250zł. wzialem Goetze
uszcz. pod kape 80zł chyba.

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
No, ale trzeba zdejmować głowicę żeby zmienić uszczelniacze?

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
lolejko napisał(a):
No, ale trzeba zdejmować głowicę żeby zmienić uszczelniacze?

nie. w zakładzie który się zna na tym mogą wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy, rozpinają tylko zawory i wymieniają uszczelniacza. Nie wiem jaki jest koszt ale napewno niższy jakbyś miał ściągać głowice.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Nie chce Ciebie wprowadzac w błąd - wydaje mi sie ze trzeba sciagnac glowice.

Po zdjeciu walkow i szklanek bedziesz mial chyba za malo miejsca zeby sciagnac sprezyny.

A tak poza tym to jakby nawet udalo sie Tobie te sprezyny sciagnac, to jak przytrzymasz zawory zeby nie spadly Tobie na tłok?

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
przecież nie mówie że to da rade zrobić samemu, i są do tego specjalistyczne sprzęty.
Kumpel z serwisu jeździ gdzieś w warszawie do zakładu i wymieniają bez zdejmowania.
Przecież głupot bym nie pisał jak bym nie wiedział. Wkońcu te pomógł 73 razy skądś sie wzieły.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
matti21sk napisał(a):
A tak poza tym to jakby nawet udalo sie Tobie te sprezyny sciagnac, to jak przytrzymasz zawory zeby nie spadly Tobie na tłok?


cisnieniem powietrza wytworzonym przez przerobiona swiece z otworem przelotowym, podlaczona do kompresatora powietrza :D sa na to patenty moze tez i inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
qrax napisał(a):
cisnieniem powietrza wytworzonym przez przerobiona swiece z otworem przelotowym, podlaczona do kompresatora powietrza :D sa na to patenty moze tez i inne

to akurat chyba nie jest najlepszy przykład bo jak wyciągnie się uszczelniacz to zrobi się luka i ciśnienie bedzie uciekać.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
qrax napisał(a):
sa na to patenty moze tez i inne

Sznurek do cylindra ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
albo pianką poliuretanową zalać cylinder to się nie opuści :rotfl:

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 22:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Do przytrzymania zaworu to jest taki specjalny przyrząd.
Mi chodziło tylko o to, czy da się podejść żeby wymienić uszczelniacz.

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 16:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
lepiej ściągnąć głowicę-od razu wymień uszczelki pod deklem i pod głowicą.
koszt uszczelniaczy to najmniejszy problem :) - do m50 zapłaciłem 60 zł.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
lepiej ściągnąć głowicę-od razu wymień uszczelki pod deklem i pod głowicą.

No dobra, ale jeśli nie trzeba ściągać głowicy to po co ją ściągać? Uszczelka pod głowicą jest okej. Wiadomo, że lepiej już i to zrobić, ale koszta większe.

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 23:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
lolejko napisał(a):
No dobra, ale jeśli nie trzeba ściągać głowicy to po co ją ściągać? Uszczelka pod głowicą jest okej. Wiadomo, że lepiej już i to zrobić, ale koszta większe.

dokładnie. z naprawy której koszt wyniesie 200zł sam się możesz naciągnąć na naprawę której koszt wyniesie 800 zł. To jest bezsensowne rozwiązanie.
A żeby wymienić uszczelke pod deklem to chyba nie trzeba głowicy ściągać?? no chyba że się myle, albo jest na to inny sposób.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL