BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 16:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] na co patrzec podczs zakupu?
PostNapisane: 21 września 2008, 14:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
witam mam zamiar zakupic e36 z silnikem 2.5 naco zwrocic uwage by nie kupic jakiegos zlomu...dzieki pozrawiam


Ostatnio edytowano 21 września 2008, 19:22 przez luki3648508, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 15:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Polska
1. Najlepiej na ksiazke serwisowa
2. zmierzyc lakier specialnym przyrzadem
3. podstawa przeglad w serwisie
4. sprawdzenie calego zawieszenia
5. i oczywiscie numery nadwozia czy nie jest kradziona [miejsce numerow]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 17:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
sprawdź dobrze progi z przodu auta,zaraz przy przednich kołach pod spodem,bo tam jest najwięcej rdzy.tego nie widac gołym okiem trzeba się dobrze przyjrzeć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 19:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Kolejna rzecz to kielichy.....zwróć uwagę na"baranek" przy łączeniu kielichów ma być jednakowa struktura na obydwóch kielichach! Jeżeli zobaczysz coś podejrzanego przy kielichach - nie kupuj. No i rdza....nie może jej być nigdzie nawet tyci tyci :) Zobacz też w bagażniku...wyjmij koło i zobacz czy nie ma tam śladów napraw blacharskich...co jeszcze? :23: poczytaj forum...jest tego masa jak kupować by nie zostać zrobionym w trąbę :hyhy:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 20:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
jesli chodzi o te sprawy to oki chodzi mi o silnik sa jakies sposoby by dojrzec 2.5 jak powinien sie zachowywac....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
nie powinien klepac (delikatne cykanie rzecz normalna)
powinien zdrowo jezdzic - fabryka mowi o 8.0s do 100, ja mam dolozona szpere i robie 6.9s do 100 na zupelnie seryjnym silniku (kierowca + ok 80 kg car audio)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 12:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
luki3648508 napisał(a):
jesli chodzi o te sprawy to oki chodzi mi o silnik sa jakies sposoby by dojrzec 2.5 jak powinien sie zachowywac....

Najlepiej jedź do jakiegos warsztatu i sprawdz cisnienie na cylindrach, to jedyny sposob zeby sprawdzic kondyche silnika. Podpinka pod kompa zeby sprawdzic czy nie ma błedów tez sie przyda.
A co do reszty auta, to wjazd na kanal i ewentualnie szarpaki do sprawdzenia zawiechy tez sie przyda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: rypin
Przy zakupie zwróć szczególną uwagę na to czy się nie grzeje czy na korku wlewu oleju nie ma tz.szarego kremu (oleju zmieszanego z płynem chłodniczym) to samo sprawć na bagnecie no i czy w chłodnicy nie ma oleju silnikowego. No i jak kolega qrax napisał powinna dobrze się zbierać przede wszystkim :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL