BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 20:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Moja e30 nie pali na wszystkie gary?
PostNapisane: 24 października 2008, 13:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Witam wszystkich :)
Niedawno kupiłem bardzo okazyjnie moją BUME E-30 z silnikiem 1,8 na starym gaźniku... i mam powazny problem... natomiast tak jakby Nie paliła na wszystkie gary :( Kiedy ją odpale musze ją dobrze rozgrzewać przez jakieś 15min zeby nią wogule gdzieś wyjechać... dodawając gazu gwałtownie gaśnie, nie ma mocy... chcac przyspieszyc trzeba porzadnie zredukowac... czasem i do 2 zeby wogule zaczeła przyspieszac... :(, troche pokombinowałem z gaźikiem... i troszke lepiej juz... ale i tak brak MOCY!
Wymieniłem już kable wysokiego napięcia i świece... i dalej jest to samo:(
Dodam że Buma miała kiedyś instalacje gazwoą... lecz nie uzywam jej... butla jest odłączona ale parownik i wszystko jest podłaczone...
Prosze o pomocc... bo naprawde mam wielki problem... Jeden z mechaników powiedział ze jest to głowica... i trzeba wymienić... Drugi ze jest to drobna ustarka ale nie moze sie tym zająć z powodu zbyt duzego natezenia pracy;/
Pomuzcie odratować moja bume:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 13:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam ciezko jest cokolwiek powiedziec jak sie tego nie widzi i nie slyszy ale skoro przewody i swiece nowe to z elektryki chyba jeszcze tylko cewka lub kopulka i palec a ze spraw mechanicznych cisnienie na tlokach choc to sa tylko przyklady pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 13:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Z głosem jest tragicznie... mam piekny nowy tłumik "Remusa" ale e-30 chodzi jak traktor...;/ Wstyd gdziekolwiek wyjechać... bo tak głośno chodzi... naprawde jak traktor:(
A kopułke i cewke bede musiał sprawdzić choc niewiem za bardzo co tam moze byc nie tak bo juz raz sprawdzałem i wydawało sie wporzadku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 13:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
bo w kopulce nie bedzie nic widac czy jest dobra czy nie moze miec poprostu przebicie a tego raczej nie widac no czasami ale musialbys sprawdzac po ciemku cewka chyba jednak odpada bo nie chodzilby wcale


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: BYTOM
no witam ja mam 320 e30 i mam tak samo też mam takie wrarzenie jak by nie palił na wszystkie gary a jak sprawdzałem czy jest iskra to okazało sie ze jest na wszystkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 22:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Też tak na początku myślałem... ale to nie były świece... ;/
Jutro wezne sie za Palec i kopułke zobaczymy co z Tego wyniknie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 23:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Jamy
Ja mam bmw 324td i mam podobny problem. Odpalam ją i chodzi bardzo nierówno... szarpie ją gasi a gdy już załapie to pochodzi chile i dalej to samo czyli ją gasi i tak w kółko. Przy ruszaniu też ją gasi ale jak już ruszysz to chodzi bez zarzutu. Co to może być??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 10:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam sinik benzynowy i diesel to dwie rozne sprawy i nie jest tak latwo jak z benzyniakiem bo moga byc swiece zarowe pompa lub wtryskiwacze tak mi sie wydaje choc na dieslach sie nie znam w ogole pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! stawiam na cewke, miałem taki sam problem . nie chodził na jeden gar wymieniłem cewke i gitarra

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL