BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 01:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 18:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
yeti7771 napisał(a):
A i GRZEJE MI SIĘ BARDZO UKŁ. WYDECHOWY PRZY KOLEKTORZE WYD. :wsciekly:

może być to spowodowane zapchanym katalizatorem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
ryszard55 napisał(a):
yeti7771 napisał(a):
A i GRZEJE MI SIĘ BARDZO UKŁ. WYDECHOWY PRZY KOLEKTORZE WYD. :wsciekly:

może być to spowodowane zapchanym katalizatorem
narazie zostaw katalizator bo jak chodzi na trzy to z reszty paliwo idzie w wydech i jest spalane w katalizatorze i napewno nie wroci zycia reszcie garow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
no witam już znam przyczynę chyba utworzę nowy temat :kwasny:

po wlaniu oleju w cylindry 4,5,6, dalej nic zero ciśnienia na pierwszych 3 dalej kolejno 10, 11, 11

ale po zdjęciu głowicy ??!!! porażka !!! :wsciekly:
cylindry 4,5,6 nie domykają się zawory !!! ( krzywe)
ale dlaczego ??? w niedawnej przeszłości naprawiali mi 2 razy uszczelkę pod głowicą
no i właśnie .....
tłok 6 poobijany zaworami wydechu tak jak tłok 5 i 4 ale te mniej :kwasny:
zauważyłem ,że przestawiony o jeden ząb był wałek rozrządu na wydech!! myślę,że to zabiło mój m 50 b 25 :mad:
pomóżcie !!!!
jak ustawić dokładnie cały rozrząd do m50b25 może ktoś wie ?!!
POZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL