BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 16:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwne dźwieki z okolic pompy wspomagania
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 13:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: WLkp
Moje BMW: e46 ci
Kod silnika: m54b30
Witam! Mam problem z moim BMW 316 m43, podczas ruszania ( kierownica prosto) i skręcania wydobywa sie ciagły dzwiek trwajacy tak ze 2 sekundy, cos miedzy piszczeniem a huczeniem, wydaje mi sie ze to pompa od wspomagania ale dziwne jest to ze podczas ruszania na wprost tez to ma miejsce, ale np. dzisiaj po wilgotnej nocy ,rano wszystko było ok, zadnych dzwieków, ale teraz gdy samochód postał a słocu znowu zaczyna piszczeć.
Wspomaganie chyba dziala dobrze, slyszalem ze w e36 nie jest one za mocne wiec dlatego sadze ze jest ok, nie mialem okazji jezdzic innymi e36. Z góry dzięki za pomoc! Podrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 13:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Może zobacz jak wygląda sytuacja z płynem do wspomagania w twojej e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego najpierw poziom płynu sobie sprawdź. Jeśli jest ok, może przyszedł czas aby go wymienić, do układu wchodzi 1 L, polecam Mobil ATF 220. Zlewasz stary, nalewasz nowy, odpowietrzasz układ i będziesz miał czarno na białym. Jesli dalej dźwiek będzie obecny, w takim razie masz pompę do wymiany. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: WLkp
Moje BMW: e46 ci
Kod silnika: m54b30
jeżeli chodzi o poziom płynu to jest ok, a co jaki czas sie wymienia? Mozliwe sa te piski od zużytego płynu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
mozliwe sa piski od zuzytego plynu... ale jesli wspomaganie Ci nie przepuszcza czyli nie ma odczuwalnych skokow to plyn jest ok a raczej sie konczy pompa...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: WLkp
Moje BMW: e46 ci
Kod silnika: m54b30
a czy tylko pompa moze piszczec , bo przy samym ruszaniu tez to sie dzieje, czy jest jeszcze jakas inna opcja? wymienie płyn zobaczymy co bedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 21:12 
koledzy a gdzie jest zbiorniczek i gdzie zalac nowy olej??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zalezy w jakim aucie w e34 jest po stronie kierowcy toz przy obudowie filtra powietrza

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
kolego sprawdź na skrajnych jak się zachowuje pompa , jeżeli wyje to znak ze środek się skończył i jest do wymiany ( łopatki na wirniku , pierścień , tylny dekiel jeżeli też go przypaliło :/) od razu za znacze ze trzeba mieć jakieś pojęcie o tym żeby całości nie spieprzyć do końca , no i narzędzi amiec odpowiednie, pozdrawiam Ps. ten płyn warto od czasu do czasu wymienić , a najlepiej jeszcze go wypłukać z 2 razy , czyli zalewasz białym , spuszczasz , i zalewasz właściwym czerwonym. jeżeli jednak pierścień podjechało to koniec dla twojej pompy niestety pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 22:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
często siada pompa i kółko łapiąc opór wykrzywia się na ośce , zobacz czy będzie tak na maxa skręconych kołach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL