BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 czerwca 2024, 06:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wyciek oleju z pod filtra oleju w silniku m52 2,0
PostNapisane: 29 maja 2009, 09:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
czy ktoś się orientuje co tam mogło popuścić i jakie koszty ewentualnej naprawy oraz czy można sobie z tym poradzić w domowym warsztacie?? silniczek m52 2,0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 09:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam :)
Kolego sprecyzuj dokładnie odpowiedź.

Jeżeli cieknie Ci z pod górnego dekla od filtra no to element NR3 do wymiany.
A jeżeli poci się gdzieś niżej no to NR 8 (sam to ostatnio przerabiałem w moim M50)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... il_filter/

Pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 09:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
cieknie przy silniku przy dekielku jest suchutko czy ten element nr8 ciężko wymienić?? znaczy wiem ze całą obudowę filtra trzeba wyciągnąć, ale czy przy wyciąganiu jej to tylko ja czy coś jeszcze będę musiał wytargać np. kolektor


Ostatnio edytowano 29 maja 2009, 09:38 przez glmno, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 09:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: lipno
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: m50b25
ostatnio wymieniałem u siebie w m50 koszt uszczelki 20zł i jeszcze 2 oringi z boku obudowy filtra jakies 2 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
długo z tym z chodzi bo nie wiem czy się dziś za to zabrać czy na poniedziałek poczekać :) zapewne najlepeij to robic przy zmianie oleju bo sporo sie wyleje co??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Standard w tych silnikach w M50 i M52 mam to samo u siebie...uszczelka 15 ziko w ASO, ale wymiana troszke skomplikowana...ehmm trzeba wyciagac alternator, troche roboty jest...mnie w silniku M52 chcieli skasowac 200 zlotych. Ale narazie z tym jezdze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
mi krzyknęli 300zł bo już śmigam z tym chwile ale zaczynają mnie denerwować te dolewki oleju :) a jestem przed zmianą akurat (oleju) wiec można by to zrobić skoro troszkę bebechów trzeba wyciągnąć to zostawię na nowy tydzień i powoli się za to zabiorę, dzięki za info co to za element do wymiany bo podjadę i kupie sobie go wcześniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
ja w swoim M43 wymieniałem odpowiednik uszczelki nr 8. zapłaciłem 100zł za robote i 18 za uszczelkę i dwa Oringi. przejechałem juz z 15000km i zero przecieku.
glmno napisał(a):
zapewne najlepeij to robic przy zmianie oleju bo sporo sie wyleje co??
niekoniecznie, u mnie nie wylało się prawie nic, tyle co w filtrze się mieści. dolałem może ze 100ml.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 12:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: lipno
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: m50b25
prosta robota wyjmujesz filtr pow. alternator pompe od wspomagania trzeba odkręcic i odsunąc na bok zajeło mi to jakies 2 godz. ze złożeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL