Sonny Crackett napisał(a):
Czy miał ktoś może kiedyś problem z kasowaniem oilservice i inspection, bo ja do tej pory nie, ale od paru tygodni świecą mi się po wyłączeniu stacyjki dwie diody (czerwona i żółta) Jak się z tym uporać? Słyszałem, że trzeba wymienić akumulatorki pod licznikiem, co wiecie na ten temat? Pomocy!!!
TO JESZCZE ZALEŻY CO MASZ NA MYŚLI PISZĄĆ ' PROBLEM'
Jeśli niewiesz jak skasować, bo nigdy tego nie robiłeś to poszukaj na forum bo gdzieś było, a z głowy ci mogę wytrzepać tylko to ,ze w nowszych modelach pin nr7 trzeba połączyć z masą na kilkanaście sekund.
Natomiast jeśli umiesz kasować, ale coś jest nie tak i się nie da skasować to ten temat też był poruszany.
Niewiem co masz za auto bo w opisie masz tylko 324 i nic z tego nie wiadomo , więc to uzupełnij.
Jeśli masz starszy model z licznikami analogowymi to jeśli nic nie daje kasowanie oil inspekcji lub po kilku dniach znowu świeci wtedy na bank akumulatorki trzeba wymienić ( wiem bo już to przerabiałem)
A jeśli masz wyświetlacz to sprawa jest bardziej skomplikowana bo podobno nie ma tam akumulatorków, piszę podobno bo jeszcze nie miałem z tym problemu więc niewiem ale gdzies czytałem że nie ma akumulatorków.