BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 09:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] DZIWNE-za niskie obroty po zaślepieniu lewego powietrz
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
Witam. Moje Bmw to E34 M20B20 instalacja LPG na Blosie. Przypadkowo dojrzałem że zaworek odpowietrzania zbiornika paliwa sobie zwisa a tam gdzie powinien wchodzić pod przepustnice zasysa powietrze. Założyłem tam gdzie być powinien i porażka. Obroty spadły do ok. 500rpm a ponad to na LPG zaworek nie pracuje(na PB pracuje).

Sprawdziłem mieszankę sugerując się odczytami z sondy i wyszło na to że obroty spadły ponieważ dostaję za dużo paliwa mowa o PB i LPG również, inaczej mówiąc jest zalewany paliwem. Czyli za mało powietrza??
No ale jak teraz to wszystko ustawić. Regulacja śrubą w przepływce nic nie daje nic się nie zmienia, resetowałem już ECU i dalej to samo. Po prostu na lewym powietrzu obroty są większe takie jak być powinny.
A i jeszcze na Pb po gwałtownym dodaniu gazu silnik dławi się również przed zaślepieniem lewego powietrza!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 17:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Juchnowiec
Śruba w przepływce służy do regulacji obrotów jeśli Ci nie działa być może masz uszkodzona przepływke.

_________________
Sprzedam wszystkie czĂŞÂści do e30 coupe 2.0

pw lub 503 999 235


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 22:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Zimayeti06 napisał(a):
Śruba w przepływce służy do regulacji obrotów jeśli Ci nie działa być może masz uszkodzona przepływke.

nie pisz bzdur jak nie wiesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL