BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 23:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Drgania Kierownicy Podczas szybkiego Hamowania
PostNapisane: 18 września 2008, 17:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
witam,

koledzy, moglibyscie mi poradzic co powinienem wymienic w zawieszniu przednim ?? chodzi mi o gumy i takie inne pierdoly. ostatnio wymienialem drazki kierownicze, jednak drgania przy hamowaniu ( szybkie hamowanie z predkosci 120/100 do 50 km ) dalej sie utrzymuja. jak hamuje z malych predkosci nawet gwaltownie, drgania nie wystepuja, w miescie w ogole to nie wystepuje, gorzej jest jak sie wyjezdza w trase. mam opony 205/55 czy cisnienie w oponach tez za to moze odpowiadac ?? chcialbym wymienic gumy wszystkie w zawieszeniu. jakbyscie byli mili, napiszcie mi co mala liste zakupow :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
A nie pomyslales ze to moga byc tarcze??

Co do zawieszenia przod to tam sie wymienia dwie koncowki drazkow(L+P)dwa drazki(L+P)dwie gumy stabilizatora, dwa laczniki stabilizatora, dwa swoznie krotkie,dwa sworznie dlugie oraz dwie tuleje wachacza.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 278
Lokalizacja: Z PiekÂła
przerabiałem ten temat z miesiąc temu.. wymieniłem wszystkie drążki,końcówki,sworznie .. wymieniłem to co było uszkodzone i dalej biło sterem.. byłem na szarpakach w specjalistycznym serwisie i zawieszenie ok.. no to kolego zajrzyj w tarcze i klocki pewnie są zdeformowane.. E36 ma tendencje do tego typu usterek.. szybka jazda,gorące tarcze,kałuże niekiedy nawet ulegają odkształceniu tylko od temperatury.. Głowa do góry to zaledwie koszt 500 zł cię czeka(komplet tarcz,klocki,robocizna) Na pewno to ta przyczyna kolego.. kup nowe tarcze i nie myśl o używkach(chytry dwa razy traci) :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 20:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
na bank tarcze do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 23:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
na 100 % tarcze, wymień komplecik z klockami na dobrą firmę i będzie cacy :super:

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Ostatnio edytowano 18 września 2008, 23:30 przez piorom3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 23:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
albo sprawdź najpierw wyważenie kół.....moze felga sie pogieła albo coś :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 23:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
chełas napisał(a):
albo sprawdź najpierw wyważenie kół.....moze felga sie pogieła albo coś :D


nie działo by się to tylko przy hamowaniu kolego :kwasny: a z tematu wynika że problem jest tylko przy hamowaniu, więc wszystko jasne :hyhy: wiem bo przerabiałem to w byłym E34 ;)

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 23:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
Fakt zapomniałem że to przy hamowaniu ma miejsce :zakrecony:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL