BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 09:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] przerywanie auta
PostNapisane: 27 maja 2007, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
witam,oto moj kolejny problem z e32 :) ogolnie jezdze na lpg ale jesli jestem juz zmuszony do paliwka to np przy ruszaniu auta czy dodawaniu gazu odczuwalne sa jakies przerwy jakby w dostawie paliwa przynajmniej tak mi sie wydaje.wezyki sa w porzadku,filterki calkiem niedawno tez byly wymieniane.czy poza tymi 2 rzeczami jest jakas inna opcja ? pozdrawiam


Ostatnio edytowano 27 maja 2007, 21:19 przez czoobek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 16:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
POmpa paliwa moze kończyc żywot

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 21:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
siemka!

ja miałem podobnie, jak dodałem gazu na benzynie np do połowy to najpierw przyspieszał i za sekunde sie zamulał, jak dodałem gazu znowu jechał i tak wkolko, musiałem tak jak by pompować :wstyd: myślałem że to pompa paliwa daje za małe ciśnienie ale po zmianie przepływomierza wszystko wrociło do normy :]

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 07:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
hejka, wymieniles przeplywomierz powietrza?? hmm dziwna sprawa, ale ja na gazie mam w porzadku tylko na benzynie problemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 13:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: PoznaĂą
Jeżeli masz zwykła instalacje i tylko na pare sekund odpalasz na paliwie i od razu włączasz gaz to wtryskiwacze paliwa się zabrudzają, powoduje się w nich jakiś nalot i nie podają równo i w odopowiednich ilościach banzyny. Sporóbuj przejedz ostro z 10 km i powinno być już ok, ale tak czy inaczej jeśli będziesz nadal mało jeździł na paliwie to problem będize się powtaarzał.
Ewentualnie 2 opcja - zabrudzony filtr paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 21:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Mam to samo w mojej 318is, byłem na badaniu komp. i wykrył zbyt małe ciśnienie na wtryskach, tak przy 4/5000 obr. powinno sięgać 2,5 czegoś tam a ja mam ledwie 1, po przeczyszczeniu wtrysków trochę lepiej ale to nie to. ps. jeździj czasem na paliwie i lejnij sobie uzdatniacza do paliwa(jest na każdej stacji) przeczyści Ci trochę wtryski.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
robilem przeglad kompa i nic nie wykryl poza klockami bo nie wymieniam czujnikow, a tak to wszystko ok.a w ogole kilka osob ktore maja taka sama e32 jak moja 3.0 rzedowka to mowia ze moja strasznie mulowata jest.sam to widze ze auto cos kiepsko chodzi i na gazie i na benzynie,wchodzi na obroty ale nie ciagnie tak jak inne.tak wpadlem na pomysl ze to moze skrzynia biegow?? mam automata czy moge jakos sprawdzic czy mam odpowiednia skrzynie?moze poprzedni wlasciciel cos grzebal.w silniku uszczelka pod glowica,glowica planowana,nowe panewki glowne i korbowodowe no ogolnie duzo rzeczy nowych i jakis mol :(( a co moze byc ze przy mocno rozgrzanym aucie miga mi oliwiarka? to na pewno pompa olejowa czy cos jeszcze?panewki nowe,wal ponoc w porzadku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL