BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 13:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E46
Kod silnika: N53b30
Garaż: e36 316 sedan> e46 320d sedan polift> E46 323ci > e60 525d > E90 325i n53b30> obecnie E60 520i M54
Mam do was male pytanko.Poniewaz jestem na etapie wymiany sprzegla zdecydowalem sie kupic kompletny jednomas jade teraz zdjac troche wagi z kola jednomasowego, czy wtryski z mojej 323 tez by sie przydalo wymienic? posiadam od 330. czy rowniez kolektor ssacy z adapterem od 330 jest dobrym rozwiazaniem ? jak z filtrem stozkowym powietrza? no i podejrzewam ze bede musial jechac na remape po takich modyfikacjach. Ogolnie zalozenie mam takie zeby na 1/4 mili auto dawalo rade.Macie moze jakies doswiadczenie co i jak zrobic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 13:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ma dawać radę na 1/4 ? A więc musisz zbudować kapsułę do cofania się w czasie, jakieś 20 lat i może... Jakieś podium? Ale to będą musiały być zawody z ograniczeniem pojemności i aut n/a ;)

Jest na forum parę osób które z takiego silnika osiągnęły coś więcej niż seria, poszukaj trochę - popytaj, poczytaj. Bo na tą chwilę nie wiesz w sumie chyba nic?

Z jednomasem, powiedz co kupiłeś? Koło z m50? czy coś innego? Kto to będzie odchudzać?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E46
Kod silnika: N53b30
Garaż: e36 316 sedan> e46 320d sedan polift> E46 323ci > e60 525d > E90 325i n53b30> obecnie E60 520i M54
deejeys napisał(a):
Ma dawać radę na 1/4 ? A więc musisz zbudować kapsułę do cofania się w czasie, jakieś 20 lat i może... Jakieś podium? Ale to będą musiały być zawody z ograniczeniem pojemności i aut n/a ;)

Jest na forum parę osób które z takiego silnika osiągnęły coś więcej niż seria, poszukaj trochę - popytaj, poczytaj. Bo na tą chwilę nie wiesz w sumie chyba nic?

Z jednomasem, powiedz co kupiłeś? Koło z m50? czy coś innego? Kto to będzie odchudzać?

mialem na mysli raczej startowanie z autami z podobnymi silnikami taki jak 525 , 325.328.330 itp . przeciez wiadomo nie bede startowac z autami z 2015 roku. Zachowanie typowego wlasciciela BMW prosze zachowac dla siebie. szukam czytam ale ja raczej chce konkretnych informacji a nie gdyban. Troszke wiem ale chce sie dowiedziec co jeszcze moge zrobic i czy faktycznie da taki rezultat jak chce.
Kolo jednomasowe mam nowe dedykowane to mojego auta 323 e46 . Bedzie wysylane i odelzane w specjalistycznej Brytyjskiej firmie zajmujacej sie wlasnie takimi rzeczami, beda potem wywazac laserowo takze chlopaki jak gadalem z nimi znaja sie na robocie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 18:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
tomsonn napisał(a):
Zachowanie typowego wlasciciela BMW prosze zachowac dla siebie.


Pieknie napisałeś, zachowaj je dla siebie, to zachowanie i oczekiwanie, że wszystko podadzą na złotej tacy.
Pierwszy wynik z wyszukiwarki:
viewtopic.php?f=2&t=93336

A podobnych tematów i galerii jest wiele.

Nie wiem po co wysyłać koło do UK skoro w PL mamy specjalistów do których ludzie z zagranicy biją o termin na takie zabiegi... I nadal w sumie nie wiem co to za jednomas ktory trzeba obrabiać.

Polecam kontakt z kims kto bedzie to w stanie później wystroić, a mamy kilka takich osób w kraju, np. Miś vel HP Performance (znajdziesz go na fb lub turbobmw) taka osoba powie Ci przez telefon wiecej, na forum nikomu sie nie chce wałkować tych samych tematów w kołko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E46
Kod silnika: N53b30
Garaż: e36 316 sedan> e46 320d sedan polift> E46 323ci > e60 525d > E90 325i n53b30> obecnie E60 520i M54
Czytalem ten post. :mur:

Zadajac pytanie oczekujesz normalnej odpowiedzi. A oile sie nie myle od tego jest forum.

Czemu wysylac do Brytanii? dobre pytanie , prosta odpowiedz, gdyz mam blizej niz do PL. :mur: :mur:

Kolo zamachowe ktore posiadam wazy 10.5kg , dwumas ktory aktualnie siedzi w mojej 323 ma wage okolo 11.2 kg wiec duzej roznicy nie bedzie , chcialem zejsc do minimum 8.5kg jak kolo od m50.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M52b25tub 1/4 mili przygotowanie
PostNapisane: 21 lutego 2018, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
tomsonn napisał(a):
Czytalem ten post.

A następnie zakładasz nowy temat i piszesz w nim:
tomsonn napisał(a):
czy rowniez kolektor ssacy z adapterem od 330 jest dobrym rozwiazaniem ?

:mur: :mur: :mur:
Dyskusja o kolektorze i czy warto - można kontynuować tam, gdzie zresztą jest najwięcej zainteresowanych i kolejnej osobie łatwiej będzie przeczytać jeden temat niż przeglądać 20 o nie wiadomo czym.

tomsonn napisał(a):
A oile sie nie myle od tego jest forum.

Tu akurat forum ma luźną moderację, na jakimś forum tematycznym typu elektroda ten temat wyleciał by w kosmos w dwie minuty.
tomsonn napisał(a):
Czemu wysylac do Brytanii? dobre pytanie , prosta odpowiedz, gdyz mam blizej niz do PL.

No :mur: to :mur: wysyłaj :mur:
Mój zamach po kuracji u jednego z Polskich fachowców waży zaledwie 5,765 kg i jest zrobiony z M50, do skrzyni 5tki z M54B30.
Sam zamach to jedno, lekki osprzęt to drugie.

Z racji, że piszemy o tuningu M52TuB25 dużo przerobił w temacie Wojtek, bardzo sympatyczny chłopak, myślę, że sporo można się od niego dowiedzieć - http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL