BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 13:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 11:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubsko
No tak,ale S62B50 to juz wieksze koszty,a tak to 300-500 euro przyciagne cala bemke 540 albo 740 skombinuje miske olejowa,przeloze wszystkie potrzebne rzeczy i moze wszystko bedzie OK , no i koszty nie za duze .

_________________
72piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 12:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
piotr28_72 napisał(a):
a tak to 300-500 euro przyciagne cala bemke 540 albo 740 skombinuje miske olejowa,przeloze wszystkie potrzebne rzeczy i moze wszystko bedzie OK , no i koszty nie za duze .

Jasne,zeby zycie bylo takie proste :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 09:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubsko
Domyslam sie tylko ze bedzie od cholery roboty i masa niespodzianek,delikatnie mowiac, ale trzeba probowac bo zycie ucieka a spac w nocy nie mozna :D :D Mam konkret cykora no ale mam was to juz nie jestem sam. PS> a na sprzedarz to tylko to jedno cudo ? :)

_________________
72piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 12:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
piotr28_72 napisał(a):
PS> a na sprzedarz to tylko to jedno cudo ?

Kolezanke dorzuce ci gratis,mi sie juz znudzila :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
:) niestety wlozenie v8 do e36 to nie czysta mechanika jak w przydadku e30 lub e28 jak celnie kolega napisał" jest to jak wędkarstwo w porównaniu ze skokiem na ...." i w tym przypadku trzeba wykazać sie odrobina wyobrazni niedługo ocenicie e36 cabrio s62 zrobione przez rcarpower jak skończę to opisze mniej więcej jak jest to wykonane zaciski są normalnie nie na odwrót :) najniższym punktem podwozia jest miska tak jak powinno być serwo będzie hydrauliczne jak w b8 i silnik jest umieszczony tak ze zamyka się maska i jest miejsce na śmigło i chłodnice w planie mam jeszcze dsc i klimę chce pokazać ze można zrobić to naprawdę profesjonalnie dodam iz do m5 nie pasuje miska od alpiny b8 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
jak możesz to daj więcej fotek :hyhy:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
spokojnie kolego jak skończe to pokaże :) nie będe pajacował, zdaje sobie sprawe z tego ze na pierwszym zlocie będa wszyscy zagladać pod niego mam nadzieje ze zdążę do zlotu, mam strasznie dużo roboty przy autach klientów i boje się ze sie nie wyrobie ,tym bardziej ze z dwóch wiazek chce zrobic jedna zeby bylo dsc i bede to robil osobiscie a nie wozil po elektrykach jak co poniektórzy :) a nie ukrywam iz nie jest to trudne (walcze z tym na co dzień w anglikach klientów) lecz czasochłonne tym bardziej ze nie mam schematu do m5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
jak bedzie bangalac to moze byc ciekawie sam chetnie zajze pod niego na zlocie a jeszcze chetniej chciałbym mała rundke :padam: jak nie za fajera to chociaz jako pasażer ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
da się zrobić:) sam nie mogę sie doczekać przy otwartym dachu bedzie duży nacisk na tylna os podejzewam ze identyczny jak w m5 i masa o 200kg nizsza powinno hasać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
:hyhy: bede pamietac nie wątpie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 17:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Właśnie odbyły się jazdy testowe touringiem, zamiata konkretnie, wrażenia o wiele lepsze niż w M3 3.0, sam dzwięk nie do opisania :D Zapowiada się straszny szatan :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
a dlaczemu nie ma fotek??

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
TomekB napisał(a):
Właśnie odbyły się jazdy testowe touringiem, zamiata konkretnie, wrażenia o wiele lepsze niż w M3 3.0, sam dzwięk nie do opisania :D Zapowiada się straszny szatan :)


Ano słyszałem ze wczoraj w nocy odpalił hehe.

Jutro przyjeżdżam sprawdzic ile KM w Moim M50 zostało, i przy okazji obejrze projekt na zywo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 23:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Fotkek nie ma, jest za to filmik ale udostępniony publicznie być może zostanie jak ogarne zamazywanie tablic ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
No i po jeździe próbnej :)

Po 9 miesiącach sporego natężenia stresu, mogłem się w końcu przejechać.
Moje pierwsze wrażenia:

- dźwięk na tłumikach rodem z piekieł, już wiem że trzeba się będzie z tym namęczyć, bo z założenia auto jest do jazdy na codzień, a nie do straszenia emerytek w niedzielę. Niestety spodziewam się bólu głowy i wkurw... już po jakichś 100km trasy

- start nieziemski, wgniata zdrowo, o dziwo wyszła dość długa jedynka, co mnie bardzo cieszy

- po zapięciu dwójki wrażenie jest spotęgowane, bo tył touringa po raz drugi ląduje przy ziemi i odwiedza na zmianę prawy i lewy krawężnik;) Trójki nie było mi dane sprawdzić

- imho lata sporo fajniej niż m3 3,0:)

Miałem już kilka samochodów o przyzwoitej mocy, ale to 344 wymiata. Jedyne co mogę porównać do wcześniejszych doświadczeń, to że łapie tryb bocznikowy równie łatwo jak nissam 200SX s14 SR20DET, z tym że tamten szatan nie miał nawet 200KM i porządnie zamiatał dopiero jak mu turbina dmuchnęła mocniej. Tutaj wrażenie mocy jest już od tysiąca rpm;)

Auto już zaczęło jeździć, jeszcze niestety nie wygląda i pewnie nieprędko się to zmieni.

Film się wrzuci pewnie już po konkretnym lataniu, bo start spod garażu to jednak niewiele pokazuje. Trzeba będzie udokumentować jakiś lepszy lot na większej liczbie biegów ;d

Teraz zostało jeszcze sporo roboty wykończeniowej, która mam nadzieję, nie rozwlecze się na kolejne 9 miesięcy:/


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2009, 17:39 przez qqiz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 14:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
qqiz gratulacje, ogarnijcie szybko ten filmik :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 12:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3CS G80
qqiz napisał(a):
No i po jeździe próbnej :)



Pochwał sie jak siedzi silnik, jaki wózek, jak magiel, zawieszenie itd?
Czy masz takie rozwiazanie jak pokazał puz? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Widziałem auto.
Wszystko siedzi jak w fabryce, bez przenoszenia magla. :padam:
Tylko jeszcze troche kosmetyki pod maska do zrobienia zostało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 12:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
Krasek napisał(a):
Widziałem auto.
Wszystko siedzi jak w fabryce, bez przenoszenia magla. :padam:
Tylko jeszcze troche kosmetyki pod maska do zrobienia zostało.


Magiel nie był przenoszony
Zresztą we wcześniejszych postach jest kilka fotek i opisów jak silnik został usadowiony.

Kosmetyki zostało jeszcze sporo, ale wciąż jest nadzieja, że weekend będzie okazją do kolejnych testów.

Co do tego, że jak w fabryce, to bym nie przesadzał jednak. Wyżej w tym temacie są fotki alpiny i widać że motor siedzi przy samej grodzi. Tu niestety nie udało się tego osiągnąć.

Zobaczymy jak to będzie w jeździe, ale rzeczywiście fakt nieruszania właściwie zawieszenia (poza stabilizatorem) jest wielkim plusem tej konstrukcji :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
a serwo zostawiles czy na hydraulice jak b8? ja zalozylem servo od m3 3,2 najciensze jakie wychodzilo ale zalozylem tylko z tego tytulu ze weszlo na styk gdyby bylo to inne v8 do umiejscowil bym go przy samej sciani bo nie ma kolektora ssacego jak w m5 z tym kolektorem w e36 nie mogl bym włozyc przedluzenia podszybia pod wycieraczki a nie chcialem tego przerabiac poniewaz autem bede jezdzil na codzien a nie na torze ale normalne smiglo wchodzi i chlodnica jest na swoim miejscu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL