BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 06:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Oj Panowie wierzycie w cuda :zdziwko: ...i zycze abym sie mylil ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 08:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
w życiu trzeba mieć jakieś marzenia ;) najlepiej jak niewiele kosztują :P

czekamy na wyniki :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 16:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
-grzechu- jak się okaże że ten zestaw Simoty coś daje, to ja też się na niego skuszę :D

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 18:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
gdzie ten wykres? :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 19:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
HEhheheeee my tu już wychodzimy z siebie grzechu nie daj nam czekać :mur: :lol: :mur: :mur:

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
No -grzechu- wszyscy czekają w napięciu, ja sam odświeżam ten temat co 15 min w nadziei na wykres :)

Awaria hamowni czy co :hyhy: ?

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 09:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Jestem, No więc chłopaki nie mam dla was dobrych wieści :( sytuacja wygląda tak pojechałem na hamownię i zrobiłem następujące pomiary:
pomiar na seryjnej puszce jeszcze raz żeby było wiarygodnie
pomiar na simocie
pomiar na gąbkowym filtrze ITG

narazie będzie opis a wykres gdzieś na pół godziny

pomiar na seryjnej puszce 189ps 258Nm
(nie wiem czemu wyszło 14Nm mniej niż 3 tygodnie temu ale o tym za chwilę)

Simota 187ps 248Nm

ITG 193ps 264Nm

I on daje z tego co widac najlepszy przyrost mocy, wzrost mocy jest praktycznie w całym zakresie obrotów, zresztą ludzie na hamowni od razu powiedzieli że ta simota jest za mała
do takiego silnika i napewno będzie strata mocy-mieli rację

No więc tak wyglądały moje wczorajsze boje z hamownią..
najbardziej niepokojące jest to czemu uciekło 14 Nm od poprzedniego pomiaru:( Nie wiem czy może byc aż taki błąd hamowni od ostatniego razu? Pomiar ten był na 18 255 a poprzedni na 17 225, pogoda była dośc porównywalna, jedna rzecz to że wyjmowałem kolektor ssący i może coś tam pomieszałem choc nie wiem czy jest to możliwe bo wtedy alto pewnie wogóle by nie chodziło, macie jakiś pomysł co może byc na rzeczy bo jak narazie zamast przyrostu mocy jest strata:( Chyba że to błąd pomiaru czekam na wasze uwagi...

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 15 lipca 2009, 19:21 przez -grzechu-, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 09:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
-grzechu- napisał(a):
najbardziej niepokojące jest to czemu uciekło 14 Nm od poprzedniego pomiaru:( Nie wiem czy może byc aż taki błąd hamowni od ostatniego razu? Pomiar ten był na 18 255 a poprzedni na 17 225, pogoda była dośc porównywalna, jedna rzecz to że wyjmowałem kolektor ssący i może coś tam pomieszałem choc nie wiem czy jest to możliwe bo wtedy alto pewnie wogóle by nie chodziło, macie jakiś pomysł co może byc na rzeczy bo jak narazie zamast przyrostu mocy jest strata:( Chyba że to błąd pomiaru czekam na wasze uwagi...


Hamownia nigdy nie pokaze Ci z aptekarska dokladnoscia takiego samego wyniku, ona tez jest obarczona jakims marginesem bledu (wiekszym lub mniejszym). Tak jak pisalem wczesniej zmiana felg nie ma znaczenia - srednica kola sie nie zmienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 10:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
wiem że to nie jest idealnie dokładne ale np przy 1500obrotów różnica wyszła 50Nm pomiędzy jednym wykresem a drugim, to już jest w cholerę przecież

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
-grzechu- napisał(a):
wiem że to nie jest idealnie dokładne ale np przy 1500obrotów różnica wyszła 50Nm pomiędzy jednym wykresem a drugim, to już jest w cholerę przecież


Seria vs. seria? Wiesz jest jeszcze jedna rzecz, komputerowi silnika jakis czas zabiera dopasowanie parametrow do zmian, ktore zrobiles - wiec tak na szybko przekladajac pomiedzy roznymi dolotami mogles namieszac. Nie wiem jak jest w E46, w niektorych samochodach wystarczy na jakis czas odpiac kleme z aku, zeby komputer sie zresetowal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Vermilion napisał(a):
-grzechu- napisał(a):
wiem że to nie jest idealnie dokładne ale np przy 1500obrotów różnica wyszła 50Nm pomiędzy jednym wykresem a drugim, to już jest w cholerę przecież


Seria vs. seria? Wiesz jest jeszcze jedna rzecz, komputerowi silnika jakis czas zabiera dopasowanie parametrow do zmian, ktore zrobiles - wiec tak na szybko przekladajac pomiedzy roznymi dolotami mogles namieszac. Nie wiem jak jest w E46, w niektorych samochodach wystarczy na jakis czas odpiac kleme z aku, zeby komputer sie zresetowal.


święta prawda, jeżeli zmieniałeś co chwilę filtry i nie dałeś swojej Beemce czasu na zaadaptowanie tych części mogło wyjść całkiem niemiarodajnie. Co nie zmienia faktu, że chyba go ta simota zdławiła trochę...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 13:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1904
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
A czy mógłbyś cos więcej o tym ITG napisać? Czy to jest wkładka, czy jakiś Airbox albo moze sam stożek? Masz do niego jakieś linki albo foty?


Ostatnio edytowano 16 lipca 2009, 12:46 przez sabbath, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 13:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
obiecane wykresy:

oryginalna puszka

Obrazek

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 13:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
simota:

Obrazek

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 13:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
ITG:

Obrazek

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 15 lipca 2009, 19:22 przez -grzechu-, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 14:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Trochę mnie pocieszyliście z tą adaptacją, i coś w tym jest rzeczywiście bo jak demontowałem kolektor o pękł mi jeden przewód od podciśnienia i przjechałem tak parę kilometrów to po sklejeniu go auto przez jakies parenaście kilometrów było zmulone i na dodatek nie trzymało obrotów, tak czy owak simota jeździła w moim aucie ze 200km przed pomiarem a i tak wyszedł taki guwniany więc jest to syf i tyle to jest pewne;)

Tu jeszcze zrobiłem porównanie wszystkich rzeczy na jednym wykresie oraz w tabelce:

Obrazek

Widac że ten ITG robi robotę i to właściwie w całym zakresie obrotów (trzeba to porównywac oczywiście z wykresem seria2 jest to pomiar robiony wczoraj na seryjnej puszce)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 16 lipca 2009, 12:47 przez -grzechu-, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 15:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ITG robi robote.a czemu ten box simoty jest taki mały,ja taki mam u siebie i to był do 200KM lub 250KM, do tego czemu nie masz loga simoty(tego starego lub nowego)?a ten ITG to stozek gąbkowy czy wkładka?

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 16 lipca 2009, 12:47 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 16:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Simote miałem do 300 koni ale oni mówili że puszka i tak jest za mała, ten ostani test był dokładnie na tym filtrze (pomyliło mi się że to pipercross, w tej firmie co robiłem pomiar mówili że to dwie porównywalne firmy)
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3187

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
-grzechu- napisał(a):
Simote miałem do 300 koni ale oni mówili że puszka i tak jest za mała, ten ostani test był dokładnie na tym filtrze (pomyliło mi się że to pipercross, w tej firmie co robiłem pomiar mówili że to dwie porównywalne firmy)
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3187


a ten filterek mocowany jest w seryjnej obudowie? jakieś wrażenia słuchowe?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 18:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
a ten filtr był od nich?moze sfabrykowali wynik na ich filtrze aby zachecic do zakupu? :hyhy:
czasami wystarczy zmienic jakis parametr i wynik mozna wypaczyc :] to tylko taka moja teoria spiskowa :rotfl: podobno wiele firm tuningowych robi takie manewry na naiwnych klientach.bo kurcze jak na sam i to w miare tani filtr bez doprowadzonego dolotu oraz zmiany programu to przyrost całkiem spory.aż mnie korci żeby zakupic :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL