BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 15:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] przerobka silnika m52b20 hybryda
PostNapisane: 14 lutego 2011, 16:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 994
Lokalizacja: radom
Moje BMW: E-36 323i SEDAN
Kod silnika: M52b25
Witam mam pytanie odnosnie silnika m52b20 czy da rade zrobic stokera,hybryde ,
mam do kupienia caly dol,blok kompletny od m52b28 czy da rade na to zalozyc reszte z mojego m52b20 glowice z calym osprzetem czy to bedzie dzialac,pasowac i cos to da KM,czy lipa z taka przerobka bo naprzykald skok tloka jest inny i tloki sie spotkaja z zaworami,czy lancuch pasuje itp,co z wydechem ori od 2.8 czy od 2.0 czy mozna jeszcze sie pokusic o kolektorz m50 dziekuje za podpowiedzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przerobka silnika m52b20 hybryda
PostNapisane: 19 lutego 2011, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
viewtopic.php?f=2&t=89037&p=1071391#p1071391
tu masz napisane.
ale napiszę jeszcze raz:
Stroker 2,0

1 opcja: poj 2,2
Wał m50b25
tłoki m50b20 vanos
Korby M50b25 bez vanosa
wtryski m50b25 bądź regulator ciśnienia z m50b25 3,5 bar (m50b20 ma 3 bar)

2 opcja: poj 2,4 (cr 9,3:1 przy 1mm uszczelce)
Wał m52b28
tłoki m50b20
Korby m20b27 (popularna ETA. chociaż nie wiem czy od m51 by nie podeszły bo też są 130mm)
Wtryski m50b25 i regulator 3,5 bar

sam obecnie składam taki projekt więc będę na bieżąco informował co i jak w temacie. Wielu forumowiczów w przypadku braku mocy poleca swap. ja myślę że to nie jest zła inicjatywa z tym strokerem gdyż uzyskamy ok. 180 KM za parę groszy

Wtryski + Listwa 150 zł
wał 200-300 zł
korby 100-150 zł
i jeszcze możemy sprzedać swoje graty za ~400 zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przerobka silnika m52b20 hybryda
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, 21:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 572
Lokalizacja: Sanok-Darmstadt
Moje BMW: e46 320i e36 330i
Kod silnika: M57-M52-M54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 3#p1116823
Ostatnio interesuję się firmą DS Motorsport (Niemiecka firma tuningująca BMW) w sprawie pewnego dokumentu potrzebnego mi do badania technicznego (ale to inna bajka) i o tuż ta oto firma ma w swojej ofercie modyfikację silnika z e36 320 która w pierwszej wersji daje nam 170 KM oraz wersji drugiej gdzie powiększają pojemność silnika do 2,5 litra co pozwala osiągnąć moc 205 KM.
Bardzo interesują mnie mody w tym silniku ,gdyż podobnie jak koledzy uważam że nie jedynym rozwiązaniem jest swap jeżeli ma ktoś coś konkretnego na temat podniesienia mocy to niech daje do omówienia.

_________________

!!!!!! KUPIĘ SPOJLER TRZYCZĘŚCIOWY AC SCHNITZER !!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL