BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 maja 2024, 01:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 6 marca 2012, 00:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1085
Lokalizacja: Wroclaw
Moje BMW: E46 330CiA Cabrio
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91115
CCFL na poliftowym E46 coupe/cabrio się ładniej prezentują niż na przedlifcie - tutaj masz filmik jak to u mojego kumpla na E46 cabrio się w CCFL prezentuje...


_________________
Obrazek
Aktualne: E46 330CiA Cabrio
Było: E46 323Ci Coupe, E30 320i Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 6 marca 2012, 17:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
całkiem ok, mam nadzieję, że dopasuję do moich lamp ringi... Niby są wizualnie tak jak oem rozmiarowo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 8 marca 2012, 23:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: gdynia
Moje BMW: E36 coupe
Kod silnika: m42b18
blademccoy napisał(a):
ringi SMD mają diody i mniej równomierne światło (świecące punkciki) - moim zdaniem to trochę zalatuje władcą pierścieni i nie pasuje do BMW..


o, to znaczy ze jestem władcą pierścieni jeżdzącym po gdyni hehehehe LOL

Panowie, no rozumiem rozumiem, smd jasno świecą, ale na litość boską (przepraszam Boże :) ) nie róbcie z tego takiej tragedii! Czy wy Panowie wytykający to oślepianie, macie jakiś światłowstręt czy jakąś chorobe oczu? :rotfl: Ok, święcą ciut za jasno, ok widać poświate przez co ring wydaje się dużo grubszy ALE! jak się stoi w większej odległości, w odległości dwóch, trzech aut. Jeśli mijasz auto z ringami smd, podążające w przeciwnym kierunku, to z daleka widzisz grube ringi, a im bliżej jesteś tym kształt staje się wyraźniejszy. Prosze nie mówić bzdur, że nie widać ringu, bo jeśli nie widać to proponuje okuliste.

Powiem wam bardzo ważną szczerą rzecz - miałem CCFL, mam SMD. W obu przypadkach jeździłem na xenonach. Problem jest taki - ccfl sa za slabe na xenon - giną, bledną. Chwilowo moje foto na awatarze ma CCFL i niby dobrze sie zgrywa, ale na zywo widać że coś jest nie tak jak powinno, ze ringi sa zbyt ciemne. SMD +xenon wypada dobrze, bo dobrze je widać nawet z xenonem. Dla mnie to się bardzo liczy.

generalnie CCFL są blade, mają ładne pełne światło o ładniejszym kolorze ale są za słabe i za cienkie. SMD znów zbyt mocne.
Nie widze więc tutaj zwycięzcy. chociaż, wsytarczy zmierzyć ile watów pobierają smd i kupić w elektronicznym za grosze opornik, który wytrzyma tyle watów ile biorą ringi i który DELIKATNIE je przyciemni. Powiedzmy zakres od 10 do 40 Ohm-ów powinien delikatnie je przyciemnić, a nie tak jak mówice, że od razu pojawią się punkciki. Kable są długie i na wierzchu bo podłączamy je do aku więc jest duzo miejca by spokojnie przeciąć + i wstawić opornik (skręcając prowizorycznie lub lutując). Sam o tym myślałem, by to jeszcze na przełącznik w kabinie zrobić (jaśniej/ciemniej) więc pokombinuje za kilka tygodni i zobaczymy jak wyjdzie. Ale zróbcie to z CCFL? by jaśniej świeciły - raczej się nie da.

i zgodze się z tu z kolegą. CCFL moze i fajnie wyglądają w e36, ale e46 wyglądają jak obręcze do hula hop :)

_________________
E36 318is coupe, amory: BiLSTEiN B8, springi: EiBACH -30/-15, ringi+hid-y na soczewkach DEPO (nie oslepiam innych) Wydech Ulter dedykowany pod is-a + koncowka owal. biale felgi 17" i skóry, zegary Indiglo (jak w VW-ach bo niestety tak lubie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 18 marca 2012, 14:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
deejeys jakich żarówek i jakiej barwy użyłeś do swoich ringów na fotce z poprzedniej strony?
Też kombinuję nad swoimi ringami i mam już nawet pomysł jak to zrobić żeby ładnie świeciło tylko kurcze nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich LEDów do podświetlenia ringów aby była taka niebieskawa barwa:/ Same białe są, a białych nie chcę tylko niebieskawe.....

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 21 marca 2012, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46 320d 150ps
Kod silnika: M47TU
Witam,
posiadam BMW E46 320d 150km 2002r po Lifcie, zakupiłem zestaw ringów SMD z modułem DRL u Jafry i mam mały problem.Wybrałem opcje podłączenia nr 2 t.j światła dziennie podłączone z modułem DRL pod światła mijania i kabel + od stacyjki i tutaj właśnie mam kłopot.We wszystkich filmikach pokazujących montaż są pokazane kable z bmw przed liftem ja posiadam osobiście inne kable w głownej skrzynce.
Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie lub opisać który to jest dokładnie kabel '+' który działa po włączeniu stacyjki oraz który to jest kabel '+' świateł mijania? Z góry dzięki za pomoc :mur:

_________________
_____________________________________Obrazek___________________________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 22 marca 2012, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
DawidNh napisał(a):
Witam,
posiadam BMW E46 320d 150km 2002r po Lifcie, zakupiłem zestaw ringów SMD z modułem DRL u Jafry i mam mały problem.Wybrałem opcje podłączenia nr 2 t.j światła dziennie podłączone z modułem DRL pod światła mijania i kabel + od stacyjki i tutaj właśnie mam kłopot.We wszystkich filmikach pokazujących montaż są pokazane kable z bmw przed liftem ja posiadam osobiście inne kable w głownej skrzynce.
Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie lub opisać który to jest dokładnie kabel '+' który działa po włączeniu stacyjki oraz który to jest kabel '+' świateł mijania? Z góry dzięki za pomoc :mur:



otwierasz tą szkrzynę bierzesz zarówke jakąś z dwoma kabelkami jeden dajesz pod mase przy klapie baggażnika przełańczasz w stacyjce na pozycję 1 i jedziesz po kabelkach, w tej skrzynce co pisalem Ci zaczni od grubszych, u mnie + w skrzynce pokazuje sie pod czerwonym grubym z zółtymi paskami i jeszcze jakimś jednym ale teraz nie pamiętam. ale to najprostrza metoda na zarówkę ja tak to nabadałem.

daj znać czy to opanowałeś. Pozdro.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 25 marca 2012, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46 320d 150ps
Kod silnika: M47TU
Zrobiłem jak radziłeś , i podłączyłem się ostatecznie w puszce pod pompe bo ona sie uruchamia wraz z zapłonem i pod mijania przed kostką od przetwornicy. Wszystko elegancko działa ;) Dzieki

_________________
_____________________________________Obrazek___________________________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] ringi CCFL vs LED SMD
PostNapisane: 25 marca 2012, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
DawidNh napisał(a):
Zrobiłem jak radziłeś , i podłączyłem się ostatecznie w puszce pod pompe bo ona sie uruchamia wraz z zapłonem i pod mijania przed kostką od przetwornicy. Wszystko elegancko działa ;) Dzieki




hmm pod pompę moze byc pod warunkiem ze nie bedziesz podłanczac ringów jako zapalanie z kluczyka bo wtedy przy kazdym otwarciu auta z pilota bedzie ci wlanczac wlasnie tą pompę, i ringi bedą wariować migotać, ale to mozna obejsc odcinajac diodą odpowiedni kabel z modulu DRL i wtedy bedzie wszystko prawidłowo. ale to tyczy sie tylko jak chcesz miec SMD DRL i zapalanie z kluczyka.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL