BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 05:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 10 września 2012, 17:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Co do Tych szwedzkich diesli i ich wykresów to weźcie pod uwagę, że tam pewnie auta są hamowane np w zimie gdzie nie tylko temperatura powietrza jest niska, ale i na hamowni jest zimno w cholerę i stąd takie wyniki, poza tym tak jak JNX pisał nasze rodzime hamownie pokazują ''prawdziwsze'' konie, najlepszym przykładem jest GT-R Stana, który ma 650 koni, a łota 700 konne gtry z zagranicy :) Na śląsku było e46 330d gościa o nicku Tomp jak wrzucił wykres to miał 306 koni, ale temperatura na hamowni to było chyba-1, czy -6stopni, w normalnych warunkach, pewnie byłoby kilka/kilkanaście koni mniej

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 10 września 2012, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
k13thelegend, fura Tompa raczej do słabych nie należy, chyba jedna z pierwszych naprawdę mocnych 330d e46 w tym kraju (wg for internetowych) , cały projekt jest na racingforum.



Ciekawe jaką skrzynie w tej 335d mają, bo kolektor to już na pewno nie seria :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 10 września 2012, 17:51 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
deejeys, skrzynia automat seria, stary wykres przed usunięciem dpfu ( obecnie jest bardziej dłubnięte )
Obrazek
Przeprowadzone modyfikacje:
-Intercooler MG Motorsport
-Układ wydechowy MG Motorsport
-Remap sterownika silnikowego

Auto w serii - 265KM 580Nm (wersja amerykańska)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 10 września 2012, 19:42 
Czesi wymodzili jeszcze więcej - http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 0708&st=20 . :hyhy:

Podobno dane z hamowni nie były właściwie skalibrowane i jakiś błąd z ciśnieniem atmosferycznym co zawyżyło osiągi , ale mimo wszystko 400KM/ 800Nm to takiej budzie to masakrator . :zdziwko: ........


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 10 września 2012, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
k13thelegend napisał(a):
JNX pisał nasze rodzime hamownie pokazują ''prawdziwsze'' konie, najlepszym przykładem jest GT-R Stana, który ma 650 koni, a łota 700 konne gtry z zagranicy :)


"Prawdziwe konie" pokaze Ci tylko i wylacznie hamownia silnikowa, kazda podwoziowa jest jedynie jakims przyblizeniem tego ile mocy ma rzeczywiscie dany samochod. U Stana potezna roznice robi przeprogramowanie skrzyni ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 20 września 2012, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
jak jest wiekszy cooler w 335d i wyciety dpf to stać go na dużo...ale takie auto z dowalonym koksem na ~380-400ps (pomiary z hamowni właściciela jeśli chodzi o przypadek ze slowacji;)) + taki strzał nitro = żywotność silina na poziomie kilkudziesięciu startów..i oni sie z tym liczą
jak ktoś chce normalnie użytkować 335d bez dymu to może liczyć na max 350ps z coolerem i delej bez dymu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 20 września 2012, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hipek napisał(a):
strzał nitro = żywotność silina na poziomie kilkudziesięciu startów..i oni sie z tym liczą




Tzn? Spłyną tłoki? Korby się zmęczą?



Ciekawy temat z tym nitro bo łatwa i tania moc... Tylko jej "dostępność" jest średnia i kosztowna w sumie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 20 września 2012, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Hipek napisał(a):
jak jest wiekszy cooler w 335d i wyciety dpf to stać go na dużo...ale takie auto z dowalonym koksem na ~380-400ps (pomiary z hamowni właściciela jeśli chodzi o przypadek ze slowacji;)) + taki strzał nitro = żywotność silina na poziomie kilkudziesięciu startów..i oni sie z tym liczą
jak ktoś chce normalnie użytkować 335d bez dymu to może liczyć na max 350ps z coolerem i delej bez dymu.


Przesadzasz z tym troche, raczej kilkaset, kwestia tego jak wszystko jest wystrojone. Pamietaj, ze diesel dymi gdy jest przelany (brakuje tlenu), a podtlenek to utleniacz ;) Takze bedzie dymil na niskich obrotach pod duzym obciazeniem.

deejeys napisał(a):
Tzn? Spłyną tłoki? Korby się zmęczą?


Ciezko powiedziec, zalezy jaka jest wytrzymalosc jednego i drugiego. Tloki poplyna jak bedzie za duzo paliwa i tym samym temperatura wewnatrz cylindrow wzrosnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 21 września 2012, 14:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Vermilion, z czystej ciekawości:

http://allegro.pl/kute-korbowody-prism- ... 77650.html


Co wg Ciebie to jest warte?



coś kiedyś słyszałem że niby m47/m57 ma w serii kute jakieś graty, ale ile w tym prawdy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 21 września 2012, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
deejeys napisał(a):
Co wg Ciebie to jest warte?


Szczerze mowiac nie mam kompletnie pojecia, zaloze sie, ze pochodza z Chin, tak jak IC przez nich sprzedawane, co oczywiscie ich nie skresla, ale jakosc to moze byc loteria.

deejeys napisał(a):
coś kiedyś słyszałem że niby m47/m57 ma w serii kute jakieś graty, ale ile w tym prawdy...


Wal jest chyba kuty. Nie mialem w reku wiec Ci nie potwierdze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 4 listopada 2012, 12:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E90
Witam

Jestem właścicielem owego 335D.
Dla zainteresowanych "informuję", że kolektor wydechowy jak i ssący jest seryjny. W planach jest wymiana ssącego na aluminiowy. Zrobiony jest wydech (jak już było napisane) przez MG Motorsport oraz intercooler, wycięty dpf oraz porządna instalacja nitro, która na Night Power w Gdyni była załączana przyciskiem, zastosowana dysza wielkości 100KM 200Nm.
W przyszłym sezonie będzie nitro wystrojone po biegach. To jest bezpieczniejsze niż to co w tej chwili. Oczywiście będzie podniesiona jeszcze moc.
Jeżeli dobrze się przyjrzycie to zauważycie, że BMW ze Szwecji z tyłu też ma zmienione opony. Nie wiem czy semi slicki, ale felgi są na 100% inne.
A jeżeli byłby ktoś chętny to autko może być na sprzedaż. Jest to 2011 r. sprowadzony z USA (może dlatego jest mocniejsza skrzynia biegów oraz kolektory) z bardzo, bardzo bogatym wyposażeniem.
VIN: WBAPN7C59BA949850


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 4 listopada 2012, 14:29 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
tante, no w końcu właściciel się odnalazł;) !! auto genialne , zrobiło na mnie duże wrażenie na NP. Niby zwykłe e90 a złoiło dupe teoretycznie silniejszym autom :D Co prawda chyba mi najbardziej przypadł do gustu Mirkowy prosiakowóz , ale to już chyba nie ta liga hehe. Powodzenia z dalszymi modami !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 3 grudnia 2012, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
http://www.ebay.com/itm/DIESEL-PROPANE- ... c8&vxp=mtr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 4 grudnia 2012, 00:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
deejeys napisał(a):
http://www.ebay.com/itm/DIESEL-PROPANE-INJECTION-KIT-CUMMINS-POWERSTROKE-DURAMAX-UP-TO-100-HP-NEW-/181033899976?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a267617c8&vxp=mtr


Obrazek

+

Obrazek

puszka w kabinie

=

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 3 marca 2013, 11:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
auto do handlu...ciekawe dlaczego wlaściciel nie wspomina o modufikacjach :rotfl:
http://allegro.pl/e90-335d-2011r-full-opcja-biturbo-lub-zamiana-i3071232611.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 3 marca 2013, 11:31 
Ciekawe co to za czarna kropa na tylnym zderzaku / druga fota/ ? :zakrecony: Kupujący napewno będzie nią zainteresowany , podobnie jak nieseryjnym wydechem. :rotfl: .............


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Diesel + nitro na przykładzie 335D
PostNapisane: 3 marca 2013, 12:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Moje BMW: M3 E46 ; E92
Kod silnika: s54
Piekna gratulacje :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL