BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 04:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] na poczatek tuning optyczny? czy mechaniczny?
PostNapisane: 6 października 2007, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
Hey to znowu ja :D

w moim garażu stoi moje maleństwo E30, 2 litry, 6 cylindrów, 1989r. i zanim wyjadę tym czarnym diabełkiem na miasto chciałbym co by wyglądała inaczej niż wszystkie; w związku z tym man kilka pytań :)

po pierwsze primo ;) czy dobrze robię inwestując w wygląd a nie w moc
po drugie primo ;) czy zmieniać hamulce na sportowe
po trzecie primo ;) czy zawieszenie sportowe?
po czwarte primo ultimo ;) czy sportowy wydech

z góry dziękuję za odpo... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 12:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
to nie 316 wiec zainwestuj w wyglad i dzwiek(wydech) zawieszenie kwestja gustu hamulce szkoda kasy jak nie ma zmian w silniku to po co?a z czasem mozna cos przy silniku porobic

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 12:42 
olsennet napisał(a):
po pierwsze primo ;) czy dobrze robię inwestując w wygląd a nie w moc


Ad.1 to zależy, czy chcesz robić agro, czy nie. ///M-kowe sprzęty są dobre, ale jakieś badziewne plastiki sobie odpuść, bo będziesz tylko się denerwował przez to..

Cytuj:
po drugie primo ;) czy zmieniać hamulce na sportowe


Ad.2 nie. bo i po co? zwykłe hamulce tarczowe nie przegrzeją się w normalnej jeździe, nawet jak jeździsz stricte-sportowo. dopiero mogą się "zagotować" jak naprawdę agresywnie jeździsz przez dłuższy czas.

olsennet napisał(a):
po trzecie primo ;) czy zawieszenie sportowe?


Ad.3 to zależy co chcesz uzyskać... nad lekkim zawiasem sam się zastanawiam, by schować chociaż trochę przód w nadkolach, ale z drugiej strony do normalnej jazdy to się nie nadaje... to polska... :( napewno komfort na tym straci.

olsennet napisał(a):
po czwarte primo ultimo ;) czy sportowy wydech


Ad.4 ja założyłem ultera i jest fajnie. nie jest aż tak głośny, nikt z pasażerów nie marudzi :D aczkolwiek... przy R6.......... to chyba zbędne :D:D:D wystarczy moim zdaniem końcówkę do porządku przyprowadzić. chyba, że seryjne brzmienie to dla Ciebie za mało ;)

Cytuj:
z góry dziękuję za odpo... :D


Ja również dziękuje za przeczytanie mojego posta :super:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Zalezy co kto lubi... Ja na peirwszy ogien wzialbym silnik :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 13:42 
A ja sie zgadzam z Czarnym.Nie rob agro wizualnie,pamietaj ,ze to e30 i najlepiej jak w M-Pakiet zainwestujesz.Jesli nie masz poki co an to kasy to po prostu doprowadz ja do stanu seryjnego,ale zadbanego.Wiesz o co cho :D
Zawieszenie-powinienes sam zdecydowac jak bedzie Ci wygodniej.
Hamulce-a co,az taki hardcore'owiec z Ciebie? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 13:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Ja E30 widzę tak: alu 16" azevy pięcioramienne albo borbet A, kolor = czarny, lampy przód hella black, lampy tył MHW, wydech ori najlepiej, tylko doprowadzony do świerzości, no i gleba -60 -40. Tyle wystarczy żeby z kanciaka zrobić ślicznotkę.




A co do zmian w silniku... zaopatrzyć się w M30B35 ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
dzięki wszystkim za odpo... :D
hardkorowiec... hmm... no wlasnie ostatnio sie rozwaliłem i dość poważnie... dzwon konkretny... i dlatego sam nie wiem co zrobić... myślałem też o amorkach... ale jakie?? oto jest pytanie...

a jeśli chodzi o m pakiet: przekopałem dziś chyba pół netu i nic sensownego nie znalazłem... :/ może szukałem tam gdzie nic nie ma :niepewny: może ktoś podrzuci gdzie mam zaglądnąć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 14:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
olsennet napisał(a):
dzięki wszystkim za odpo... :D
hardkorowiec... hmm... no wlasnie ostatnio sie rozwaliłem i dość poważnie... dzwon konkretny... i dlatego sam nie wiem co zrobić... myślałem też o amorkach... ale jakie?? oto jest pytanie...

a jeśli chodzi o m pakiet: przekopałem dziś chyba pół netu i nic sensownego nie znalazłem... :/ może szukałem tam gdzie nic nie ma :niepewny: może ktoś podrzuci gdzie mam zaglądnąć...

Takich rzeczy sie nie robi w 1 dzien wiec poczytaj forum POSZUKAJ na forum z biegiem czasu wszystko sie wyjasni a jak na spontana wejdziesz na allegro wpiszesz bodykit e30 i kupisz te kaszany z zywicy to boze miej cie w opiece... ja jak widze takie zderzaki to smiechu nie umiem powstrzymac wiec nie wiem czy takie reakcje sa czyms co chcialbys osiagnac.
Jak bym mial e30 do pogrzebania to bym sobie zrobil glebe ale zamiast duzej feli jakas malutka za to z duzym rantem takie jak do wranglerow itp malutka felga chromowania z kapciami balonami ;p napewno by wygladalo interesujaco ;] gdzies na necie widzialem takie i wygladaly ''orginalnie'' :rotfl:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 14:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
M - technik

Obrazek

Obrazek

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 18:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
olsennet, po pierwsze zadaj sobie jedno za :cenzura: cie ważne pytanie....
do czego Ci ta e30 ma służyć???
czy do lansu czy do szybkiego latania.
dobrze się zastanów czy ten silniczek Ci wystarczy i za jakiś czas również bo z czasem może brakować mocy :/ :kwasny: . jeżeli średnio ci pasuje to zanim cokolwiek zrobisz to zacznij od swapa na początek na m50 lub m30, i nie zaczynaj od d :cenzura: py strony pamiętaj swap na początek.
potem bedziesz musiał zrobić pod niego zawias i hamulce.
jeśli zawias pod seryjny silnik to chyba najlepszy w stosunku do ceny to komplet WEITEC 60/40 (4 amorki i 4 springi) koszt to ok 1600zł w sklepie. i niemartw się że stracisz komfert e30 i tak nie ma nic z komfortem wspulnego to w końcu gokart :mad: :super:
co do hamulcy to jeśli pod seryjny silnik to doprowadż go do porządku załuz wszystko ATE i naprewno sie zdziwisz jakie żylety.

co do wyglądu to felunek 17 cali (borbet, azev, keskin, brok),
lakier po polerce (o ile sie opłaca ewentualnie nowa perła)
co do zderzaków no to cóż :/ najlepszy był by m-technik ale koszt kompletu to jakieś 1500-2000zł używka oczywiście, jeśli nie to zostaw oryginalne zderzaki tylko w kolorze
mówiąc najprościej to; felgi, gleba, lakier i juz jesteś w domu :super: py strony

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 18:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
olsennet, po pierwsze zadaj sobie jedno za :cenzura: cie ważne pytanie....
do czego Ci ta e30 ma służyć???
czy do lansu czy do szybkiego latania.
dobrze się zastanów czy ten silniczek Ci wystarczy i za jakiś czas również bo z czasem może brakować mocy :/ :kwasny: . jeżeli średnio ci pasuje to zanim cokolwiek zrobisz to zacznij od swapa na początek na m50 lub m30, i nie zaczynaj od d :cenzura: py strony pamiętaj swap na początek.

potem bedziesz musiał zrobić pod niego zawias i hamulce.
jeśli zawias pod seryjny silnik to chyba najlepszy w stosunku do ceny to komplet WEITEC 60/40 (4 amorki i 4 springi) koszt to ok 1600zł w sklepie. i niemartw się że stracisz komfert e30 i tak nie ma nic z komfortem wspulnego to w końcu gokart :mad: :super:

co do hamulcy to jeśli pod seryjny silnik to doprowadż go do porządku załuz wszystko ATE i naprewno sie zdziwisz jakie żylety.

co do wydechu to jeśli masz wycięty katalizator to zapomnij o końcowym sport wydechu np. uler bo pęknie Ci łeb :D ja mam u siebie wycięty kat z środkowym tłumikiem, końcowy to seria z dospawanymi do puszki końcówkami z nierdzewki robione samemu a dźwięk...? hehe pochwale sie jeszcze raz! życze by wszystkim tak betki chodziły! nie zagłośno ale naprawde rasssooowwwooo!!!

co do wyglądu to felunek 17 cali (borbet, azev, keskin, brok),
lakier po polerce (o ile sie opłaca ewentualnie nowa perła)
co do zderzaków no to cóż :/ najlepszy był by m-technik ale koszt kompletu to jakieś 1500-2000zł używka oczywiście, jeśli nie to zostaw oryginalne zderzaki tylko w kolorze
mówiąc najprościej to; felgi, gleba, lakier i juz jesteś w domu :super:


sorki za 2 podobne posty (wjuch)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 09:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
esiue30 napisał(a):
olsennet, po pierwsze zadaj sobie jedno za :cenzura: cie ważne pytanie....
do czego Ci ta e30 ma służyć???
czy do lansu czy do szybkiego latania.


no właśnie... po pierwsze chciałbym by moje autko było jedyne w swoim rodzaju... :hyhy:
no i chciałbym wykorzystać to autko do driftingu... co prawda nie praktykowałem tego na serio ale pomyślałem sobie że warto spełniać swoje marzenia... może to i śmiesznie brzmi ale tak postanowiłem

[ Dodano: 9 Październik 2007, 13:34 ]
..tak właśnie...

ale niech mi ktoś powie bardzo proszę czy ten mój motorek ;) da sobie radę w driftingu czy może trzeba będzie zainstalować coś solidniejszego??
a i powiedzcie proszę jaką szperę??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 16:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
m20b20 i drifting ? spoko ale będzie to raczej mało efektowne zajeżdzanie silnika niz drifting.

w tym temacie powinno się zacząc od b25 ;) i nie tylko ze względu na wiecej mocy ale choćby takie ciekawostki jak brak konkretnych stabilizatorów i brak chłodnicy oleju. które przy drifcie są nieocenione ;)

nie wiem za bardzo co chcesz nam przekazać pisząc ze chcesz miec auto oryginalne...

jestem zdania że to auto juz tak długo jeżdzi po drogach że, niczego oryginalnego juz nie zrobisz tak żeby to auto wyglądało jak powinno wyglądać...
są dwie drogi:
albo zrobić ładnie tak jak to już robiono kiedyś (gleba, 15/9j,16/9j felgi , mt1, mt2, wydechy dtm)
albo nie ruszać wcale i zostawić oryginał.

posiadając takie auto można być indywidualistą i liczyć na swoją radosną twórczość oraz ALLEGRO ale na forach gdzie ludzie wiedzą co to jest dobry klasyczny german z miłym słowem opisującym Twoje auto się nie spotkasz ;] ze tak to delikatnie ujmę.

polecam sprzedanie tego i przyprowadzenie z zza granicy ładnej 325i z glebą i z mt1
tak jest zwyczajnie łatwiej.

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 19:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Jaras E21 napisał(a):
polecam sprzedanie tego i przyprowadzenie z zza granicy ładnej 325i z glebą i z mt1
tak jest zwyczajnie łatwiej.
łatwiej ale duużo drozej. u sąsiadów naprawde ładne e30 kosztuja fortune. tam co dobre jest w cenie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 15:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: KROSNO
WITAM.SORKI ŻE SIĘ WTRĄCE W TEMAT ALE MAM DYLEMACIK KUPIŁEM OSTATNI SPRINGI OD M TECHNIKA 15/15 E36 6 CYLINDRÓWKI I NIEWIEM CZY PODEJDĄ DO ZWYKŁEGO ZAWIASU 4 CYLINDRÓWKI :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 16:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Olek jak ciagle szukasz inspiracji co zrobic ze swoja beemka zobacz tu
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=208

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 22:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
spider napisał(a):
Olek jak ciagle szukasz inspiracji co zrobic ze swoja beemka zobacz tu
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=208

Obrazek
te zdjecie mnie powalilo na kolana :zdziwko:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2007, 12:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
szwedu, zabrakło tam tylko turbo :zalamany:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
esiue30 napisał(a):
szwedu, zabrakło tam tylko turbo :zalamany:


czyżby? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, 20:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
olsennet napisał(a):
no właśnie... po pierwsze chciałbym by moje autko było jedyne w swoim rodzaju... :hyhy:
no i chciałbym wykorzystać to autko do driftingu... co prawda nie praktykowałem tego na serio ale pomyślałem sobie że warto spełniać swoje marzenia... może to i śmiesznie brzmi ale tak postanowiłem

[ Dodano: 9 Październik 2007, 13:34 ]
..tak właśnie...

ale niech mi ktoś powie bardzo proszę czy ten mój motorek ;) da sobie radę w driftingu czy może trzeba będzie zainstalować coś solidniejszego??
a i powiedzcie proszę jaką szperę??


2,0 jest za cienkie do jakichkolwiek driftów więc szkoda hajsu na szperę... A pytanie co najpierw wygląd czy mechanika powineneś chyba zadać sam sobie ? Bo to twój samochód... Więc skoro to nie jeździ to najtańsza opcją będzie zmiana silnika na 2,5 dokupienie sportowego zawieszenia, szpery i już można się bawić ! :) Albo pozostajesz przy tym co jest i bawisz się w tunig optyczny...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL